mandag 9. november 2009

Utfordring...:)



Sitter her ved spisebordet mitt med en kopp med kakao og krem (eller krem med kakao), og prøver så godt jeg kan å svare på utfordringen jeg har fått av Kristin med den skjønne bloggen, Mitt lille hus på landet:)
Tusen takk Kristin, setter veldig pris på alle gode ord fra deg:)


1. Skriv tre ting du husker som om det var i går:
- Jeg må faktisk kopiere akkurat det som Kristin selv skrev, nemlig da jeg ble mamma til min skjønne lille Lukas
- Dagen jeg fant ut at jeg var gravid
- Da jeg hoppet i fallskjerm fra helikopter for 2 år siden:)!

2. Skriv tre ting du misliker:
- Bedrevitere
- Tagging (blir så provosert...!)
- Å vente på mennesker som alltid kommer for sent...!

3. Skriv tre ting du liker godt:
- Den lille familien min:)
-Hytteturer, om det så måtte være ved sjøen eller på fjellet!
- å bli inspirert

4. Skriv tre blogger du beøsker daglig
Erteblomsten, Holmberg everyday living og Helt Enkelt er tre av mine absolutt favoritter. Om ikke jeg er innom dere hver eneste dag, så nesten i allefall;)

5. Skriv ned tre sanger du hører på for tiden

Tja, ikke noen spesielle faktisk, men siden jeg mener at musikk sier mye om en person, så kan jeg jo nevne noen av mine favoritt artister (som går på repeatitunes...)
Jeg liker egentlig det meste, og med røtter fra Telemark er jeg veldig svak for folkemusikk og fele faktisk. Odd Nordstoga og Helene Bøksle kan jeg høre på dagen lang.
Tror jeg er den største fanen til Susanne Sundfør. Har du vært på konsert med henne, er du frelst... Ellers hører jeg på siste platen til Thomas Dybdahl.

Nå hørtes det ut som om jeg bare liker norsk musikk, men jeg liker egentlig det meste; The Killers, John Mayer, Lisa Ekdal, Stevie Wonder...listen er lang!

6. Skriv ned tre program du følger med på:
X-factor, Løvebakken & Grand Designs

7. Skriv ned tre bloggvenner du vil sende denne videre til
-Marte med Mitt og meg
- Jannicke med Hjem og Lykke
-Heidi med Fru Fly
3 flotte bloggjenter som har lagt igjen så fine kommentarer hos meg:)

Ha en riktig så fin mandag:)

9 kommentarer:

  1. Rara du, tack så väldigt mycket...
    Det värmer....♥

    Kul att läsa lite mer om dig!

    Ha en härlig måndag!!

    (jag länkar till dig, hoppas det är okej...=)))

    Kram
    Anna-Malin

    SvarSlett
  2. ...hehe, den utfordringen var jo overkommelig :o)
    Skal ta den!
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Bare en lite nbisettning på punkt nr 2 om tagging.
    Tagging kan være ganske så pent bare det er utført av noen som faktisk mener å forskjønne, ikke å forsøple med det... Det er ganke så synd at all tagging blir sett så negativt på, når "seriøse" taggere er utrolig flinke i det de gjør.

    SvarSlett
  4. moro med sånne utfordringer, blir litt bedre kjent med personene bak bloggen er alltid gøy..
    ha en flott uke
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Hei, Kjersti.

    Så kjekt å bli litt betre kjend med deg. Eg er innom bloggen din med jevne mellomrom. Likar så godt stilen din! Du er ein stor inspirasjonskilde for meg! Så veit du det ;O)

    *klemmar frå Linn*

    SvarSlett
  6. Morsomt å lese mer om deg. Og bildene var kjempefine - jeg fikk skikkelig lyst på kakao med masse krem på nå :-) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  7. Så sant, så sant. Tenkte bare at det kanskje ble litt sort hvit ;)

    Ha en hyggelig mandags kveld videre ^^,

    SvarSlett
  8. Den må jeg ta, du;) Må bare tygge litt på svarene, så kommer det plutselig et innlegg:)
    Men du, jeg er bare så betatt av bildene i innlegget!
    De er helt nyydelige, fantastiske fargetoner!
    Regner med du faktisk har tatt de selv, men de ser ut som de er hentet fra et flott magasin:0)

    Natta herfra!

    SvarSlett
  9. Hei:) Dressen til lillegutt har jeg kjøpt på Junior i Lørenskog. De fører forskjellige merker til barn. Men, sikkert noen som fører Ticket 2 Heaven i nærheten av deg også! Dressen er super, kan anbefales :-) Kostet 1000kr!

    Fin blogg!

    SvarSlett