mandag 2. september 2013


Storebror Lukas 5 år!








Aller først, vel overstått tidenens beste sommer:)
Har ikke blogget på mange uker, og følte meg nesten som en fremmed her inne;)

Lille store Lukasen min fyllte 5 år på torsdag, og i helgen har vi hatt KALASx2!
Jeg lovte inne på instagram (@kjerstislykke) at jeg skulle legge ut noen flere bilder fra
barnebursdagen, så her kommer et lite bildedryss:)










Temaet i år var FOTBALL, så da har mamman prøvd å holde en enkel rød tråd (les: sort/hvit;)),
der jeg har dekorert med ballonger og pomponger.










Jeg kom over en heliumtank på Teknik Magasinet, og det gjør jo at ballongene ser litt mer innbydene ut, i stedet for at de henger "oppned".
Jeg limte en ballong fast med teip (sort/hvit/grå) på hver av stolene.
Dette gir et kjempefint uttrykk:)
I taket henger litt ulike pomponger, de fant jeg på Lunehjem og Partydesign.no.










Kaken, for det MÅTTE jo bli en "fotballkake", er laget av vår faste kakebaker, og den så jo bare helt smashing ut, og matchet omgivelsene perfekt:)!
Ingen tvil om hvem som sitter på toppen;)
Inni gjemmer det seg en deilig sjokoladekake, med kremfyll, perfekt for guttaboys!










Banneren fra Omm Design er jo bare helt genial, og man kan lage de ord og setninger
man måtte ønske.
Skapet/hylla som skimtes i hjørnet er et DIY prosjekt som jeg kommer tilbake til;)










Fotballtallerknene kom jeg også over på Partydesign.no.
Papp er bare helt genialt i barnebursdag:)


(Innlegget er ikke sponset, selv om jeg opplyser leverandør/butikk)



instagrambilde av en stolt 5-åring;)




Jeg vil også informere om at jeg har opprettet
en ren FOTOside på Facebook, KjerstiS Foto.
Jeg gjør fotoppdrag etter ønske, så
ta gjerne kontakt dersom du ønsker å forevige øyeblikket;)




Fin kveld,
det er godt å være tilbake her inne:)
klem Kjersti





23 kommentarer:

  1. Så fint dere har bursdagspyntet!!
    Kjekk 5 åring dere har!

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig flott dekket med masse herlige detaljer:)
    Kjempe herlig gutt du har:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Looks great! Our little guy celebrated his 4th birthday last year with the same black/white/football theme which both mum and child liked very much. ;) Kids' parties are the best! I'm thrilled about all the planning and decorating, so also the next bd-party is pretty much planned in my head... :)

    SvarSlett
  4. Så kjempeflott pyntet, mange herlige detaljer))

    SvarSlett
  5. Happy birthday! Wau, so beautiful!

    SvarSlett
  6. Grattis! Och väldigt fint och inspirerande kalas ♥

    SvarSlett
  7. Lekre bildet!
    Gratulerer så mye til den skjønne gutten din!
    klem Tonje

    SvarSlett
  8. Utrolig flotte bilder av tøff bursdagspynting! Bildene dine og stilen din gir masse inspirasjon, så jeg håper du fortsetter å blogge....

    SvarSlett
  9. inspirasjon til tusen!!!
    Flotte bilder og grattis med gutten:))
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  10. Så LEKKERT! Utrolig tøft! Kan tenke meg dere hadde et fornøyd bursdagsbarn!

    SvarSlett
  11. Så fint! Syns det er så kult når man bruker noe annet enn de tradisjonelle barnebursdagsfargene. Flott at du opplyser om leverandørene, da har jeg notert de i bakhånd :)

    Ha en fin dag!

    Trine
    http://www.klisjehjemmet.no

    SvarSlett
  12. Så inspirerende som alltid :) Elsker teppet ditt, har vært på leting etter noe lignende i lange tider så er det lov til å spørre hvor det kommer fra ?

    SvarSlett
  13. For en tøff ramme rundt en barnebursdag, tommelen opp for mer av slike feiringer :)

    SvarSlett
  14. Flot og gennemført!! Du er dygtig :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlett
  15. Wow! Va fint!! Kan tänka mig att 5 åringen va glad när han fick en sånt här fint kalas!!

    SvarSlett
  16. Alltså du är helt otrolig människa!!! Så fantastiskt duktig!!! Inte kan som du få det sådär perfekt in i minsta detalj! Mitt hjärta tar extra glädjeskutt och magen känns som en loop!! Tänk att få bo hos er! Vilken lycka!!! Du är så grymt duktig kvinna!!

    SvarSlett
  17. Kjempefin bursdagspynting! Hvor har du kjøpt duken din?

    SvarSlett
  18. Really great browse, optimistic web site, where by u develop the actual details in todays post? I 've browse the majority of the articles or blog posts with your web site presently, and I very such as your vogue. Thanks a million and please constantly function effectively

    davia leather
    new game kids
    toko jaket kulit murah di garut
    jaket kulit asli domba
    jaket kulit jakarta
    jaket kulit
    abwaba
    permainan terbaru
    layali store
    permainan games memasak
    permainan memasak sara
    permainan games barbie

    SvarSlett
  19. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett
  20. What a good blog you have here. Please update it more often. This topics is my interest. Thank you. . .

    SvarSlett
  21. Thanks for sharing. I hope it will be helpful for too many people that are searching for this topic. Keep posting and keep this forum a great place to learn things.

    SvarSlett