onsdag 25. november 2009

J
ulen blir litt vakrere...

Med den nye juleplaten til en av mine favorittartister, Helene Bøksle.
Denne jenta har en stemme utenom det vanlige, og lager sine egne tolkninger av klassikere som bare må lyttes til.
Ren nytelse i mine ører...♥

"Helene Bøksle kan få is til å smelte. Dette er den beste norske juleplata i år. Kanskje den beste noen sinne.
Fædrelandsvennen

Anbefaler også på det sterkeste hennes tidligere plater. Disse går varme hjemme hos meg:)

Ønsker alle en fin onsdag

11 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du tipset om at den har kommet, jeg har veldig lyst på den, men ante ikke når den skulle komme. Nå vet jeg:)

    Også må jeg si at du har en utrolig flott blogg, veldig fine bilder, med en egen stil:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Å ja, jeg må si meg veldig veldig enig! Helene Bøksle har en utrolig nydelig stemme!

    Jeg viste ikke at hun hadde kommet ut med en juleplate, men da må jeg få kjøpt den.

    Ha en fin dag!

    Klem fra Line.

    SvarSlett
  3. Så spennende,
    takk for tips :o)
    J.

    SvarSlett
  4. Vakker stemme, takk for tipset!
    Mmmmm ~ nydelig cover;)
    Ønsker deg en herlig onsdag, vennen! Håper ikke det øspøser hos deg som det gjør hos oss;)
    Varme klemmer.

    SvarSlett
  5. Takk for tipset...den skal jeg se etter....
    ha en kos dag
    klemmer

    SvarSlett
  6. Fantastisk! Den skal jeg kjøpe med en gang;)

    Ja endelig er jeg i gang;) Likte blogspot så mye bedre, her har jeg flere muligheter;) Veldig gøy med komentar fra deg, kjente savnet:( Håper dere har det fint i sør, og som du ser så er jeg fremdeles på leilighetjakt, og har skrevet en lang liste på hva jeg trenger, det klør av å komme igang med noe eget;)

    Jeg tror ikke det blir tønsbergtur på meg før etter jul, men håper på en langhelg i januar, og kanskje har jeg da den lommesaken med til deg;) Tror den kommer før jul! Gleder meg!

    SvarSlett
  7. Takk for tipset,den må jeg sjekke nærmere:o)Klem fra Maliva

    SvarSlett
  8. Helt enig. Det er bare den som surrer og går hos meg om dagen. Den er så nydelig og stemmningsfull:O)

    SvarSlett
  9. da må jeg sørge for å få kjøpt den i Norge - ellers hadde jeg tenkt å kjøpe Michale Bubles julesanger i år også

    SvarSlett
  10. liker henne veldig godt jeg også men hadde ikke fått med meg dette, tusen takk for superdupert tips kjersti!:)

    sendt deg en mail,
    varm klem

    SvarSlett
  11. Så spennende:)
    Takk for tips.
    smil og klem

    SvarSlett