søndag 1. november 2009

Jakten på den perfekte vinterstøvel er over:)
Og da snakker vi ikke om til meg (som dere sikkert skjønner ut fra bildene), men til lillegutt!
Disse rålekre skinnstøvlene fra Bisgaard er er bare helt perfekte!
De finnes i flere farger, men jeg tror nok det må bli disse brune. Deilig ullfor har de også, og det trengs på kalde vinterdager!
Disse skal absolutt IKKE brukes i barnehagen, det er helt sikkert....
Har ikke funnet dem i noen norsk nettbutikk, så det blir nok til at jeg bestiller fra Sverige eller Danmark.
Nyt det lille som er igjen av søndagen:)

9 kommentarer:

  1. De var BJUTIFULLE! Bisgaard har nydelige sko!
    Vet Min Engel I bergen har merket, du kan ringe de og høre, de sender i alle fall:) Kanskje Berthas Oldebarn
    også, litt usikker på det..
    Håper fotoøkten gikk bra i dag!?
    Josefine var LITE samarbeidsvillig her forleden dag, men vi også kjenner jo heldigvis fotodamen, så slapp mor å bli så stressa;)

    Ønsker deg en nydelig uke!

    SvarSlett
  2. Ååååå så fine de var!!! Ser veldig gode ut også. Heldig gutten din;)
    Er selv på jakt etter sko til gullet mitt, så dette var et godt tips!! Takk og nattinatt;)

    SvarSlett
  3. Så fiine og tøffe sko. Jeg er stor fan av Bisgaard sine sko og er stadig på jakt etter den riktige størrelsen og modellen ;)Kjempefin blogg du har, så fin at jeg har blitt din følger!
    Ha en fin fin mandag!
    smil og klem

    SvarSlett
  4. Bisgaard har bare helt nydelige sko. Vet om flere steder som fører merket, men er ikke sikker på om de har disse. Datteren min har flere par fra Bisgaard, og vi er kjempefornøyde. Prisene på dem i Norge blir dog fort litt stive (eller kanskje det bare er der vi kjøper dem i Stavanger?). Derfor kjøper vi dem når vi er på ferie i Danmark, der finnes flere til halve prisen, helt sant!

    SvarSlett
  5. så fine sko. Skjønner godt at ikke de skal brukes i barnehagen ja...

    klem Beate

    SvarSlett
  6. Hei! Er innom her for første gang? Nydelig stemning og bilder på bloggen din! Følger deg vidare! Ha ei flott veke!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. herlig!:)

    har prøvd å ta "lilla"bilder i helgen men det er for dårlig lys her hjemme, skal prøve igjen på en lys dag..

    klemmer

    SvarSlett