torsdag 26. november 2009

Snart jul i heimen



Tror snart jeg må komme meg opp på loftet og hente ned julepynten.
Har en evne til å glemme hva jeg faktisk har, og ender med å kjøpe inne masse unødvendig.
Litt av årets innkjøp har nå fått plass i tallerkenhylla, uten at det foreløbig blir for mye av det gode...

Nå titter faktisk solen frem også, og i morgen er det helg!
Den siste helgen i dette året der vi faktisk ikke har noen planer som helst...
Det må nytes:)

Takk for alle koselige kommentarer:)

Klem♥

13 kommentarer:

  1. Nydelege ting du viser, flotte bilder!
    Eg har også bede om hjelp til å få ned julekassene, men min kjære forstår ikkje heilt kva eg skal med dei no ;)

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder,og nydelige ting. Herlig å begynne å pynte litt nå:)
    Ønsker deg en fin, fin avslappende helg!
    Kjersti

    SvarSlett
  3. mye fint i sink altså - jeg tror jeg må reise hjem med tom koffert jeg - for å få med meg alt jeg kan tenke meg å kjøpe...

    SvarSlett
  4. Så koselig julepynt! Og så fine bilder du tar! Du klarer allid å skape så god stemning i bildene dine!
    Benken i innlegget nedenfor var også kjempefin!!
    Inspirerende å lese bloggen din:)

    SvarSlett
  5. Vilka vackra bilder!
    Vilken inspirerande blogg du har!En massa fina saker.
    Kram Sanna

    SvarSlett
  6. Du har så fin blogg!
    Liker veldig godt fargene du bruker..
    klem kristina

    SvarSlett
  7. Fina bilder du visar oss idag!

    Ja härligt att det är fredag imorgon, jag lääääängtar...
    När jag kommit hem från jobbet ska jag ut och rota fram stjärnorna...mmmm.....

    Kram!!

    SvarSlett
  8. Utrolig flotte detaljer du viser...
    Og blir alltid like imponert over de flotte bildene og det fantastisk flotte hjemmet ditt
    kos deg masse med fri helgen..
    klem victoria

    SvarSlett
  9. Så utrolig fine ting du har kjøpt inn og de bambiene er jo bare skjønne:)
    smil og klem

    SvarSlett
  10. Et koselig før-julsinnlegg!
    Jeg har det på samme måte som deg : Glemmer hva jeg har i julepynt.. ;o) nesten litt vittig, for det blir som å åpne en skattekiste hvert år!

    Tusen takk for fin hilsen til meg,
    setter pris på det ;o)
    Kos deg i helgen, nyt at du ikke har planer...
    Klem J.

    SvarSlett
  11. SMASK! Gangen din blir helt knallers! Me ♥!
    Og kjenner meg veldig igjen i det du skriver om julepynt...
    Det er så enkelt å glemme hva man har gjemt bort i eskene, hi~hi...
    Nydelige bambies, kan aldri få nok... ;o)
    Tusen takk for alle dine gode ord, det varmer!
    Nyyyyyt den siste frihelgen!!!
    God fredag til deg, søte deg!
    1000 klemmer.

    SvarSlett
  12. Så fint du har d! Jeg har ønsket meg en slik tallerken hylle til jul. Kan du fortelle meg hvor du har fått tak i din?

    Tessi:)

    SvarSlett
  13. Så flott gangen
    deres be, helt i min
    gate...!

    Jeg likte så godt
    den store "L" bokstaven
    i børstet stål eller hva det
    er hvor kan jeg få tak i
    den type bokstav...?!

    Klem

    SvarSlett