onsdag 18. november 2009

Masse inspirasjon...

For et par uker siden kjøpte jeg denne utgaven av Boligliv, julespesial!
Først i går fikk jeg satt meg ned med bladet, og her var det mange godbiter:) Ofte blir det til at jeg bare blar fort gjennom først og lar alt synke inn, for senere å lese alle reportasjene.





Spesielt godt likte jeg disse sidene med inspirasjon til barnerommet.
Favorittsengen er selvfølgelig også på plass. Ingen over, ingen ved siden av...:)

Løp og kjøp:)

Ønsker dere en fin kveld:)

6 kommentarer:

  1. Det du viser ser lovende ut, spørs om jeg ikke må ha det bladet ja:) Takk for koselig hilsen i går, håper det går bedre med deg enn for meg - hva du enn håper på.♥ God klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. har det bladet selv og det var utrolig flott og masse gjør det selv inspirasjon...
    har stoor kost meg med det bladet..
    ha en flott kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  3. Kom tilfeldig over bloggen din og fant den nydelige kjolen du kjøpte i sommer. Den var bare utrolig vakker. Heldige du! .)

    SvarSlett
  4. jeg har nå kjøpt meg abonemang på bolig liv jeg - blir så lei meg når dere snakker om alle disse bladene jeg så sjelden får tak på - og selv om de sparer på dem for meg - blir det for mye å gå igjennom - så nå vil jeg også ha det i postkassa!!

    SvarSlett
  5. Dette har jeg også kjøpt, masse inspirasjon...
    Sengen er knallfin...Her var det arvet seng etter pappaen, litt koselig dèt også, men denne er nok uten tvil en favoritt;)

    Hilsen fra meg!

    SvarSlett