mandag 2. november 2009

Et fantastisk hjem, foreviget av en fantastisk fotograf
Jeg falt fullstendig for dette hjemmet da jeg så det i en utgave av Interiørmagasinet tidligere i år. Jeg liker spesielt godt kjøkkenet, og kombinasjonene i materialvalg og møbler.
Smeg skapet er i seg selv et smykke i rommet og jeg har selv i tankene et i enten creme eller stål når vi skal utvide vår eget kjøkken...

Bildene er tatt av fotograf Trine Thorsen, og inne på siden hennes har hun et bildearkiv man kan drømme seg langt bort i...
Flere av bildene hun har tatt er blandt mine favoritter fra tidligere interiørblader.

Det er bare å nyte synet av dette vakre huset...


Ha en fin kveld:)

10 kommentarer:

  1. Underbara bilder och ett underbart hem..

    kram Mia

    SvarSlett
  2. Åhh, ja det var et vakkert hjem. Så rent og klassisk, men samtidig personlig og særpreget. Inspirerende! Ha en fin uke. Heidi♥

    SvarSlett
  3. Nydelig hus og nydelig interiør...ikke mer og si om den saken:)
    ha en fin dag
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Helt utrolig vakkert er dette jo!! Her kan man bare drømme seg bort, MEN må si at det ser jammen meg ut som om du også har et drømmehjem! Liker bloggen din utrolig godt!

    Ha en strålende dag!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  5. Nydelig hjem! Enig med deg i at Smeg kjøleskapet et veldig fint. Skulle gjerne hatt et selv. Liker det lyse blå-turkise, men skulle jeg hat det selv hadde jeg nok gått for et litt mer nøytralt som cremefarget.
    Takk for tips om fotograf også. Har allerede vært inne og titte raskt, men gleder meg til å sette meg ned i kveld og se mer.
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  6. Kanonfina bilder och åhh vilket bedårande hem:-) Kram Sofia

    SvarSlett
  7. jeg la også merke til denne repotasjen..nydelig hus, nydelig innredet og vakre foto.

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder fra et fantastisk hus :) Til inspirasjon for meg på en vinterlig og mørk tirsdag, takk for det!
    Kjersti

    SvarSlett
  9. Hei!

    Nå snubla jeg inn i bloggen din for første gang.... vet ikke helt fra hvor...

    Å guri! for en skjønn blogg du har!
    Har linket til deg, og kommer gjerne igjen. =)

    SvarSlett
  10. TAKK for fantastisk tips!
    Dette er noe av det fineste jeg har sett! Har lagret fotografen på favoritter, dette skal studeres opp og ned:) Nyyydelig!

    Fin kveld ønskes deg:)

    SvarSlett