lørdag 14. november 2009

Drømmen om et sommerhus
Jeg er en av de som elsker vinter og snø, og ble overlykkelig i går da det lavet ned....
Men når jeg våkner i dag, og alt som er igjen er slaps og en grå himmel , så tenkte jeg at denne herligheten kunne lyse opp dagen litt:)


Dette hjemmet og mange flere finnes på siden Beachstudios, og det er så absolutt verdt en liten visitt:)

Kjøkkenet med landlig stil uten overskap traff meg mitt i hjertet...

Liker spesielt godt bjelken i taket som bryter med det hvite
Legg merke til morgenlyset som strømmer inn vinduet:)



Barnerom som snakker for seg selv...


Skal det være et bad?






















Ønsker dere alle en skjønn helg:)
til tross for gråværet her i sør;)

11 kommentarer:

  1. Ja, nydelige bilder - absolutt et hjem etter min smak! Ha en flott helg du også, Kjersti! Klem Heidi

    SvarSlett
  2. nydelige bilder!
    her var også snøen borte i dag, og nå regner det! Snufs!

    klem Beate

    SvarSlett
  3. Alldeles underbara bilder!!
    Kram Sanna

    SvarSlett
  4. nydelige bilder..
    snødde også her i går, men nå regner det bort :(
    ha en flott helg
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Dette var helt nydelige bilder! Jeg kunne absolutt bo her:-)


    Ønsker deg en fin lørdag!

    SvarSlett
  6. Oj, for et nydelig sommer-hus!!! Fantastisk lekkert!!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! :)

    SvarSlett
  7. God kveld...her kunne jeg flyttet rett inn..helt i min smak..Nyt kvelden videre.Klem fra Maliva

    SvarSlett
  8. Så lyst og delikat! Åh! Kunne gjerne flyttet rett inn;)

    Ha en fin helg, du også!

    SvarSlett
  9. Oh, herlig bad :) Jeg ønsker meg også badekar under vinduet, så kan jeg ligge der å kose meg mens jeg titter ut på naturen. Kan jo være jeg får et hus med badekar til jul? Kanskje? ;)

    SvarSlett