fredag 20. november 2009

Endelig fredag
Her regner og blåser det nærmest storm, men det at det faktisk er fredag, veier opp for det:)
Gofølelsen er på plass;)

I helgen blir det julebord. Show med Great Garlic Girls, gleder meg:)

Skjønner ikke helt at dette året har gått så fort, men det merkes vel fordi man har fått barn, og tempoet er noe annet enn hva man var vandt med tidligere...

I kveld blir det thailandsk Tom Yum suppe, anbefales på det sterkeste (bokstavelig talt)!



♥ Ønsker dere alle en deilig helg ♥

9 kommentarer:

  1. Det er rart med det, hvor fort tiden flyr med slike små i hus. Min egen øyensten fyller hele 4 år nå i desember, og jeg synes jeg nettopp fikk ham! Kos deg på julebord i helgen, Great Garlic Girls Show kunne jeg tenkt meg! :D
    Fredagsklem fra Idun :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Fine støvlar :)
    God helg!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  3. Tiden flyr og kos deg mest mulig... *S*

    Ha en fin helg..¨
    klem

    SvarSlett
  4. Oj har ni storm?
    Här har vi 11 grader varmt och strålande sol idag.
    En härlig fredag =))))

    Visst går tiden mycket fortare när man får barn. Det gäller att ta till vara på varje minut....

    Här blir det också thailändskt idag.
    Kycklingspett med jordnötssås, mums...=))))


    Ha en härlig helg!

    ♥ Anna-Malin

    SvarSlett
  5. For en nydelig julekrans!
    Akkurat en slik en vil jeg ha:)

    Er bildet hentet fra en nettside eller er det et du har tatt selv?

    Håper dere får en fortreffelig fredagskveld:)

    SvarSlett
  6. Nei, været er ingen hinder for den deilige fredagsfølelsen! Kos deg i helgen med både suppe og julebord:) Klem Heidi♥

    SvarSlett
  7. ...fint hos deg...
    klem, magny

    SvarSlett
  8. Vilka fina bilder!Vilken fin krans och söta stövlar.
    Kram Sanna

    SvarSlett