onsdag 25. november 2009

En smakebit...



På min nye gang:)
Det er forsatt litt som gjenstår av maling, men det begynner så smått å bli ferdig!
I dag er det så trist vær her, at lysforholdene i gangen vår er helt ubrukelige....
Men noen få bilder fikk jeg knipset da, og så var jeg veldig spent på hvordan det ble med de nye rice kurvene:)

Liker formen på de veldig godt, men var litt i tvil om fargen.
Så egentlig for meg noe litt mer gråbrunt, men siden gangen i utgangspunktet ikke får så mye lys, så tror jeg disse i naturfarge kommer til å passe godt inn:)
Kommer tilbake litt senere med hele løsningen:)

Så gøy at det er flere som deler min musikksmak:)

Klem

17 kommentarer:

  1. Så flott det ble, elsker tekstilene og fargene.♥ Ha en fin kveld! Klem H

    SvarSlett
  2. Ååh så fin gnagen din blir;) Hvor har du kjøpt den blåstripete puta? den var fantastisk fin! er dette gangen nede eller oppe?

    Jeg har forresten skrevet om deg på bloggen min;) var noe som minnet meg sånn om deg!

    klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Dette ser knallbra ut snuppa :) Og siden du er så flink ligger det en award å venter på deg i bloggen min ;)

    SvarSlett
  4. Dette såg kjempefint ut! Fine fargeval. Spent på å sjå alt! :)

    Ha ein fin onsdagskveld!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  5. Det ble jo kjempefint, du er flink:)
    Ha en fin kveld!
    smil og klem

    SvarSlett
  6. ser kjempe fint ut!!!!
    ååå jeg vil også ha noen rice kurver - litt finere å ha på stua med playmobilen som vesla leker med om dagen - enn de blå gamle eskene fra Ikea - som absolutt har gjordt jobben sin!!

    SvarSlett
  7. Det ser jättefint ut! Snyggt!
    Ska bli roligt att se när allt är färdigt =).

    Kram
    Anna-Malin

    SvarSlett
  8. Det ble kjempe flott,Kjersti! Du er flink:O)

    SvarSlett
  9. Mycket välkomponerat. Finstämda färger, lyckat!

    Kram L

    SvarSlett
  10. Spennende, spennende! Ser veldig lovende ut! :)

    SvarSlett
  11. Ser kanon ut...ska bli kul att se vidare sen:-) Må gott min norska bloggvän, kram Sofia

    SvarSlett
  12. Hejsan, visst är skolplanscherna till salu.. maila mej eller ge mej din mail så skickar jag över bilder på dom som finns kvar...

    Kraaam J

    SvarSlett
  13. Du er helt genial på å sette sammen farger og tekstiler!!! Jeg digger stilen din max! Kunne faktisk ha flyttet rett inn i huset ditt.... :-)

    Klem Kari

    SvarSlett
  14. Kjempeflott gang og nydelige farger.

    Klem, Ingvild

    SvarSlett
  15. Det ble kjempefint - du har jo så "sansen" :-) Gleder meg til å se hele løsningen.

    Musikken du anbefaler under må også sjekkes ut.

    Ønsker deg en fin dag - her tittet akkurat solen fram :-)

    SvarSlett