torsdag 12. november 2009

Jul hos Granit


Alle bilder fra Granit

Det kan vel nesten ikke gjøres enklere enn dette? Et sinkfat med lys og kanelstenger...
Allikevel så klarer de å skape en lun og koselig julestemning (i alle fall i mine øyne)
Jeg har flere av sinkproduktene derfra, og liker så godt hele konseptet deres:)

Godt å høre at det er flere som sliter med å ta beslutninger i hjemmet (ref. forrige innlegg). Hyggelig med så mange tips og tilbakemeldinger:)

Ønsker dere alle en fin kveld:)

10 kommentarer:

  1. Kjempefine ting ja!
    Ønsker deg en fin kveld også!
    Tonje♥

    SvarSlett
  2. Dette var veldig fine ting, det enkle er jo som kjent
    ofte det beste;D

    SvarSlett
  3. Granit är en favorit butik!!
    Jag gillar deras sortiment.
    Är själv lite sugen på en stor hink i zink, kanske att ha julgranen i ?

    Ha en skön helg!

    Kram
    Anna-Malin

    SvarSlett
  4. åhh, er ikke Granit bare helt genial?
    jeg elsker den butikken!
    synd det er så få av den i Norge.
    handlet en del der i sommer, men nå fikk jeg lyst på juletingene deres. de merkelappene kjøpte jeg forresten i sommer. kjøpte de i papir og de i sink.
    håper du har det bra.
    p.s konkurranse hos meg ;)
    klem bea-cici

    SvarSlett
  5. Veldig fine ting!
    I forhold til forrige innlegg er du heldig som kan tenke litt helhet med en gang.Lykke til med alle valg som skal gjøres!! Spennende å følge videre :)
    Kjersti

    SvarSlett
  6. Å de var nydelige. Så rent og så enkelt... Har de nettbutikk?:o)

    God helg!hilsen Polly

    SvarSlett
  7. Vet hvor granit selges i NOrge?? Jeg så noen krakker som ninnet om tolix men var en tredjedel av prisen...

    SvarSlett
  8. Jag älskar Granit, de har sååå mycket fint! Ha en bra dag, kram Sofia

    SvarSlett