tirsdag 3. november 2009

Lukas Grand Prix
Lille hjerteknuseren til mamman sin viser seg å være en liten tøffing!
På søndag ble det en liten fotoshoot hos Kjetil, en god venn av oss, Lukas sin fadder, og verdens beste fotograf!
Kjetil er en kreativ sjel, og nå har han prøvd seg med en ny vri der han selv designer retroinspirerte, grafiske bakgrunner og plasserer bilder i front!
Denne bakgrunnen har vært klar for Lukas en stund nå, og med assosiasjoner til Monaco Grand Prix og den Franske Riviera på 30 tallet, synes jeg resultatet ble utrolig bra!
Jeg liker spesielt godt fargekombinasjonene, og de små detaljene...

Ikke bare lett skal jeg love å få en ettåring til å posere. Han var mer interessert i å kjøre bilen sin ut av studio:)
Dette var et av bildene der han står i ro og faktisk ser i kamera;)
Øvelse gjør mester, så jeg ser ikke bort ifra at det blir flere fotoshoots fremover!

Gå inn på bloggen til Kjetil, pixel-photo, og se flere av hans fantastiske bilder!
Hjemmesiden hans er pixelphoto.no


Ha en fin fin kveld,
vrom vrom:)

16 kommentarer:

  1. Dette er noe av det tøffeste jeg har sett på lenge :D For en knallbra idè. I love it, og en så skjønn skjønn gutt da :)

    SvarSlett
  2. For et utrolig kult bilde! I like a lot.
    God natt.
    Tonje♥

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig bilde av en liten skjønning... Og for et nydelig hjem i innlegget under. Me like;O)Ønsker deg en god dag!hilsen polly

    SvarSlett
  4. Så stilig bilde!! Og en liten tøffing :)
    Kjersti

    SvarSlett
  5. Vilken otroligt fin bild!!
    Kram Sanna

    SvarSlett
  6. Hei! Fin blogg og fine bilder:) Takk for koselig kommentar på Fjeldborg!
    Lampene på kjøkkenet mitt passer fint å henge i klase, det har jeg sett flere steder. Heter Edison, og jeg har kjøpt dem på Nr9 i Sandefjord. Vet de har hatt dem på Kvist i Oslo også, der har de forøvrig også andre lamper i klase:)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Utrolig stilig, og kult å se noe nytt enn bare hvite bakgrunner. Var innom siden til Kjetil, og han er utrolig dyktig!

    SvarSlett
  8. Knalltøft!! Og en tøff liten gutt!!

    SvarSlett
  9. Jeg falt totalt totalt for kjolen i headeren din :) Er det lov til å spørre hvor den er fra? Ellers tusen takk for en fin blogg, koselig å lese selv om jeg ikke har vært så verbal av meg her inne ennå :)

    SvarSlett
  10. Vilken fin och tuff kille!
    Väldigt läcker bild!

    Ja, det kanske inte gör något, att mitt skåp drar åt det blå. Jag ser här i ditt förra inlägg att det ser riktigt snyggt ut med ljusblått =))

    Tack för vänliga ord....

    Kram
    Anna-Malin

    SvarSlett
  11. neimen for en tøffing!:)

    da er det et lilla innlegg hos meg...

    klemmer

    SvarSlett
  12. nydelig bilde av en liten tøffing..
    klem victoria

    SvarSlett
  13. Dette er jo bare helt superknæsjt bilde, faktisk det tøffeste jeg har sett! Godt gjort (å være så tøft) når det er slik en søt gutt på, hi~hi. Tusen takk for tips av fotograf med superkreativitet! Skal ta det med meg videre;)
    Dere må være superfornøyde!
    Likte godt også det hjemmet under her, husker å ha sett det særlig pga av pianoet, hi~hi.
    Har nemlig et svart slikt stående som jeg har vurdert å male hvitt men klarer ikke helt å bestemme meg...
    Så herlig med Frankriketur for dere da, vi har prøvd ett år hvor dere har tenkt, ett år helt sør og ett år mot den spanske grensen. Syns kanskje det var mest banevennlig lengst sør og minst frodig og vakkert mot spanskegrensen;) Cannes reiser vi gjerne når vi bare er oss voksne, men så har jo vi tre spretne barn og da så det blir jo litt annerledes med bare en liten søt, hi~hi.
    Ønsker deg en herlig sen~kveld hvis du ikke allerede har tatt kvelden da;) Og Tusen takk for alle vakre ord fra deg;)
    Go'klemmer fra meg.

    SvarSlett
  14. Kanonläcker bild med vackra färger. Och pojken var bedårande!:-) Ha en fin dag! Kram Sofia

    SvarSlett
  15. Kjetil er bare super dyktig.
    Kjenner han fra mine dager på Idèfagskolen.
    Når jeg gikk dekoratør var det ingen fotolinje der da (dumt for jeg skulle gjerne lært meg nye om foto).

    Du har en blogg jeg han sitte å titte igjenom time etter time.

    Mvh: Helga :-) ( har desverre ingen blogg selv)

    SvarSlett