søndag 29. november 2009

1 søndag i advent



Ja da var denne etterlengtede søndagen endelig her da:)
Nå er det bare å telle ned dagene til jul...
Selv liker jeg adventstiden veldig godt, selv om jeg nok er en av dem som stresser litt med julegaver mot slutten;)
I år ble det enkelt og greit 4 kubbelys på et av zinkfatene mine, dandert med kongler, kanelstenger & stjerneanis, for luktens skyld.
Tallene er malt på merkelapper med sjablonger.
Kulda har satt inn her idag, og senere blir det kanskje en tur inn til byen for å se på nissetog, og tenning av julegrana:)
En deilig søndag med andre ord...:)

Ønsker det samme til dere

10 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta rundt adventslysa dine!

    Nyt adventstida! :)

    SvarSlett
  2. Koselig adventsstake du har laget.
    Enkel og vakker. Jeg hadde tenkt til å ha kongler på min også, men kom aldri så langt. Kanskje senere :-)

    Ønsker deg en fin adventssøndag.

    SvarSlett
  3. Kjempefin!♥ Kos deg med tente lys i kveld. Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Resultatet ble ivertfall noe utom det vanlig, kjempe lekkert...
    kos deg masse med tente lys og kos med dine kjæreste...
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Vilken fin adventsljusstake!Så fint du pyntat!
    Kram Sanna

    SvarSlett
  6. Hei! Nydelege adventslys. Enkelt, men likevel originalt og veldig deg! Har fått tips frå koselege Anne som selde meg den zinktønna, at den er frå House Doctor. Kanskje dette kan hjelpe deg!

    Ha ein fin adventskveld!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin adventsstake!! :) Det enkle er absolutt ofte det beste! Liker stilen din kjempegodt!

    Klem Lycheli

    SvarSlett
  8. Kjempefin adventsstake! Liker så godt pynt fra naturen!!

    Ha ei fin uke:)

    SvarSlett
  9. Så fin adventsstake du har laget! Jeg prøvde å lage en lignende, men med en liten 1-åring med stor oppdagelseslyst i hus møtte kreasjonen min en litt trist skjebne - kongler all over og små tannmerker på lysene! :)

    Du har forøvrig en helt fantastisk inspirerende blogg! Fant den først for noen uker siden, men den ble fort en favoritt. Nydelig hus og inspirerende interiørtips! jeg gleder meg til å følge deg videre.

    Stor klem

    SvarSlett
  10. Herlig adventskalender!
    Lekker~lekker!!!
    Klem;)

    SvarSlett