tirsdag 24. november 2009

Julegave til under 100 lappen!





















Til mor

En søt, rustikk krittavle i metall.
Har selv et par av disse, og synes de er både pene og se på og smarte til beskjeder.

99,-














Til far

Brevbakke i stål
Så blir det orden på alle regninger;)
Kunne selvfølgelig også vært til mor:)

99,-






Til minsten

En søt liten Maileg nisse og julegris
Fine til å dekorere barnerommet med:)

59,50,-
29,50,-


Alle varer er hentet fra en av mine favoritt nettbutikker, Nostalgi Fyn.
De har vært så lure og priskategorisere julegaveidéer!
Nå skal det sies at dette er i dansk valuta, noe jeg selvfølgelig ikke tenkte på......... men, det blir jo ikke mange kronene ekstra uansett da:)

Det finnes faktisk veldig mye fint der ute, som ikke koster alt for mye.

1 måned igjen i dag...:)

Noen flere som tar utfordringen???

Her skinner solen idag, herlig:)


♥Ha en fin dag♥

9 kommentarer:

  1. uttrolig morsom og LÆRERIK utfordring det der!!! DU fnat noen fine gaver!!
    Ellers ser gang prosjektet ditt spennende ut - gleder meg til å følge med videre!!!

    SvarSlett
  2. Takk for mange flott tips. Jeg falt helt for den nettbutikken.:O)Ønsker deg en god dag, Kjersti. Hilsen POlly

    SvarSlett
  3. utrolig mange flotte tips..
    likte tavla og kurvene spesielt god..
    hmmm den må jeg innom en tur ja...
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Utrolig mye fine tips her! Tusen takk! Ha en fin uke:-)

    SvarSlett
  5. Takk for tips :)
    Likte brevbakken skikkelig godt :)

    SvarSlett
  6. så veldig fine ting.
    og den nettbutikken var ny for meg!

    SvarSlett
  7. Fiine gavetips fra deg:))
    Må sjekke butikken, men er ikke noe reser på nettbutikker, vet ikke hvorfor, det er jo genialt...

    SvarSlett