fredag 6. november 2009

Paradis på jord....
Sitter her og lengter etter sol og varme, og da kommer jeg ikke utenom spahotellet vi tilbrakte 2 uker på i Thailand, desember for snart 2 år siden, Renaissance Koh Samui Resort & Spa.
Nærmere paradis kommer man nesten ikke, og det beste er at bildene lyver ikke!
Det er faktisk enda vakrere i virkeligheten, og begeistringen ville ingen ende ta for oss....
Dette var vår første tur til Thailand, og vi falt fullstendig for smilets land:)

Dette var bildet jeg falt for, og som gjorde at jeg klikket meg inn på hjemmesiden.
Det jeg likte var at de fantes ikke tendenser til jalla, og ingen fanta eller cola parasoller...;)


Daybeds spredd over hele området, restaurant under åpen himmel med en sti av fakler, himmelske senger og utendørs jacuzi. Kan det bli bedre...?



Spaavdelingen var noe for seg selv. Alt var så gjennomført og menyen av behandlinger var uendelig lang...



Savner å ligge på denne stranden med en ipod og gobok, mens kelneren serverer en lemon daquiri...

Ikveld måtte det bare bli thaimat....;)

Ha en fin helg:)

13 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har her Kjersti, jeg er virkelig imponert og blir veldig inspirert til å gjøre noen endringer her hjemme også :-)

    Dessuten så ble Thailand litt mer intressant nå...hmm, *drømmer*

    skal inn og lese litt mer her senere. Ha en riktig god helg.

    Klem Irmelin

    SvarSlett
  2. fy fillern det ser jo fullstendig himmelsk ut!!!!!!!!!!! nå fikk du meg til å lengte til varmere strøk også selv om det er varmt og godt her jeg sitter med teppe, te og fyr i peisen :)

    tusen takk for varmende ord inne hos meg, utrolig hyggelig...det gjorde meg glad kjersti :)

    ønsker deg en herlig helg,
    klemmer

    SvarSlett
  3. Dette så helt himmelsk ut =) Jeg fikk veldig lyst til å dra på en slik reise nå...ASAP...hi hi

    SvarSlett
  4. Oj, vilket paradis...Så härligt att drömma sig bort i höstmörkret.

    Thaimat blir det här imorgon =).

    Kram
    Anna-Malin

    SvarSlett
  5. åhh det så helt himmelsk ut og skjønner godt at du lengter tilbake..
    men deilig med varmen fra peisen i stedet selv om det ikke hadde vært og forrakte å vært i varmere strøk..
    ha en flott helg
    klem victoria

    SvarSlett
  6. Det såg heilt fantastisk deilig ut!

    SvarSlett
  7. O sole mio så lekkert det ser ut! Åh...
    Skoene er fra ANGULUS, dansk... Veldig bra, og ikke mist fiine;) Masse fint til gutt også! Du har sikkert sett;)

    Tusen takk for koselige ord om header og bilder!

    klem!

    SvarSlett
  8. Å det så aldeles nydelig ut. Ikke å forakte nei;O)

    SvarSlett
  9. Helt herlig Kjersti, jeg husker dere dro til Thailand faktisk, tida går fort..Så fint innlegget med de 7 blå fargeklatter ble:) Du har mye fint.. skrev noen ord neders på mitt innlegg(7 røde/oransje fargeklatter) om deg og din blogg.

    Vel vel god natt i stuen.

    Ha en fin helg.

    K-Janne

    SvarSlett
  10. Det så vidunderlig ut!*drømme*
    Nydelige bilder fra et paradis! Og utrolig skjønt bilde av poden under!♥ Kule "kulisser"! Ha en flott helg. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  11. Å drømme, drømme... Det så helt fantastisk ut. Skulle gjerne emigrert til et slikt sted et par måneder :-) Ønsker deg en fin helg Kjersti. Håper det går bra med deg... Lørdagsklem

    SvarSlett
  12. TACK snälla söta du =) Jag ha haft en superdag,,,, nu är man dock lite trött, men en skön trötthet =)

    Ha de så gottit kraaaaam j

    SvarSlett
  13. Jisses vad flott det ser ut! Nästan så man blir tårögd bara av att titta på bilderna. Jag förstår att ni hade det mysigt där.

    Kram Maria

    SvarSlett