mandag 14. desember 2009


Salgskupp hos HM Home!


✭✭




Alt dette, pluss litt til, betalte jeg under 500 kr for på HM sist uke! Varene kom idag, og jeg er glad jeg ikke bestilte tidligere i sommer, da dette er så tidløst at det kan brukes neste år også;)
Synes også fargene tar seg bra ut på rommet til lillegutt, så alt ender vel der:)

3 søndag i advent i går...... denne måneden går altfor fort altså!
Bare en drøy uke igjen til julaften.
Julekortene er bestilt, så de dukker forhåpentligvis opp i postkassen om noen dager:)


Ønsker alle en fin start på uken,
kanskje dukker det opp litt snø her i sør også...?

14 kommentarer:

  1. Knallfine ting, virkelig tidløst både i farge og design! Dagene går fort for deg også ja, synes desember nettopp har begynt jeg... Hjelp, alt som skal gjøre til jul! Ha en fin kveld, Kjersti. Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Sånt gillar man, snygga textilier du fyndat!

    kram

    SvarSlett
  3. Fine tekstiler du har kjøpt. Tittet på dette i sommer jeg også, men kjøpte ikke noe - kanskje jeg må sjekke om de har noe mer igjen ;O)

    Ønsker deg en fin fin førjulsuke !
    klem

    SvarSlett
  4. Så mye flott tekstiler du har kjøpt, veldig tidløst og veldig flott på rommet til lille gutt..
    Ha en fin uke og en fin førjulstid♥
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Her kom snøen i dag. Masse, myk, fin og DEILIG snø. Endelig er jula redda :D Skal bestille litt til deg å vennen ;)

    SvarSlett
  6. Flotte varer, ja innimellom lønner det seg å vente, men ikke alle har is i magen... Ha en fin fin førjulstid, det nærmer seg alt for fort du! Klæm Tina

    SvarSlett
  7. Nydelige stoffer. :O) Ja,det er sprøtt hvor fort tiden går til jul. Og jeg som ikke har begynt på gavene engang;)

    SvarSlett
  8. ja, det var mye fint - en burde ha penger s`en kan handle på tilbud;-)!!!!
    Skal ikke si noe byttet en vest mot en bluse i dag - så jeg har nesten kjøpt meg noe nytt i dag jeg også;-)
    Jeg stresser mere enn noen gang da jeg ved å se på andre blogger har lyst til så mye - men det er jo ikke negativt men en hyggelig på minner om så mye fint!!

    SvarSlett
  9. Hallo vennen.
    Litt av et kupp du har gjort!
    Og som du sier passer det jo perfekt til din lille søte gutt, men også ellers i huset!
    Stilig kjøkkenmontasje du har laget, jeg får gå inn og stemme på den;)
    Åååå, drømme, drømme av disse vakre kjøkkeninspirasjonsbildene du har lagt ut, jeg liker så godt det nr. 4, har flere bilder av det fra blader som jeg har samlet på...
    ...ønsker meg et slikt stort speil som de har bak spisebordet(bilder på den andre bloggen min;)
    Og så det søte sjarmerende hjertet som jeg skjønner sjarmerer et mamma~hjerte i senk, gled deg til fortsettelsen! :))))))

    Takk for gode tips ang stjerne-pepperkaketre. Kanskje jeg får prøve meg til neste år;) Kanskje jeg også kan spørre hvor du får kjøpt fire stjernestørrelser?:)
    Ditt ble ihvertfall helt nyyydelig!
    Enig i at den boken er superfin ~
    jeg har kost meg med den i mange år! Så trivelig at du har fått laget stjernen da, arti at det går greit og skjønne framgangsmåten:)
    Dette ble masse mye! Håper dere har hatt en fin tur i helga;)
    Varme klemmer til deg!♥

    SvarSlett
  10. Så fin blogg du har, den skal jeg jammen følge med på....du har fått en award på min blogg, for nyoppdaget blogg ;-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  11. Men åhh så fina grejer du har handlat!!:-) Gillar färgerna a lot!!:-)

    Ha en underbar dag!

    Stor kram Sofia

    SvarSlett
  12. Wow så mycket fint du köpt! För en bra penning:)

    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  13. Ja, rødt er det nesten klinisk renset for hos meg også. Til og med i julen. Men denne kombinasjonen var jo bare helskjønn :)

    SvarSlett