onsdag 16. desember 2009


Isblå jul...



Ikveld byr jeg på noen skikkelig godisbilder fra Taverne Agency.
Synes det skapet er helt nydelig i fargen, kanskje en idé for gutterommet...?
Isblått kan også være lunt, og en kjempefin farge å bruke i julen:)

I dag kom julekortene jeg bestilte i posten, så ikveld blir det konvoluttskriving, og så satser jeg på at de kommer frem til jul:)

Det er flere som har spurt etter Biscotti oppskriften.
Jeg skal legge den ut under innlegget jeg:)

Ønsker alle en fin kveld

9 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!Din biscotti såg också såå god ut.
    Kram Sanna

    SvarSlett
  2. Hej! Vilka fina bilder du tar och jag gillar din header skarpt!!:-)

    Viken härlig berättelse du delade med dig av...jag förstår att du var uppslukad av boken trots att ni var i Thailand, hihi... Härligt att du blev mamma 9 månader senare, det måste ju ha betytt nånting;-).

    Ha en underbar fortsatt kväll!

    Stor kraam Sofia

    SvarSlett
  3. HERLIGE bilder, skikkelig "godis" :)

    klem

    SvarSlett
  4. oi, så herlig-herlige bilder du deler med oss...
    nydelig!
    fortsatt fin kveld!
    moaklem

    SvarSlett
  5. Heihei!
    Så flotte inspirerende bilder :-)) Herlig at julekortene kom idag da, jeg gleder meg til neste år. Da skal også vi skrive julekort! ;-)

    Håper du får en fin dag i morgen!
    Klem J

    SvarSlett
  6. Nyyyydelige bilder - spesielt for en som elsker den lysblå-turkise fargen! Jeg blir også veldig glad dersom du legger ut biscottioppskriften. De så supergode ut, og bildene var som alltid veldig fine!

    SvarSlett
  7. Åh, så fine bilder. Blir helt vill når jeg ser sånt. Skikkelig eyecandy. Takk for flott inspirasjon og by the way, jeg liker bloggen din godt. Stå på!

    Klem Minmill

    SvarSlett
  8. så flott bildet ditt i shabby charm sin konkurranse var, RÅFINT kjersti!
    mail :)

    klemmer

    SvarSlett
  9. Så flott blogg du har! Følger deg gjerne videre!

    SvarSlett