fredag 18. desember 2009


Og det ble LYS!


Og KALDT!!!
Men hva gjør vel det...? Jeg er en av dem som faktisk elsker kalde vinterdager.
Når man kjenner at det svir i nesa og det knaser under føttene, da er det vinter:)

Siste adventshelgen, nesten ikke til å tro...
I morgen blir det gløgg og pepperkakefest sammen med gode venner, og muligens pynting av juletre:)

Noen pepperkaker har kommet seg opp i hylla, men jeg skjønte raskt at pepperkakehestene hang litt utsatt da den ene hesten plutselig manglet et bein!
Mon tro hvem den skyldige er som har kost seg borti kroken der...;)

Takk for alle hyggelige kommentarer, det varmer:)
Ønsker dere alle en fin start på denne 4 helgen i advent!

Varm klem
♥♥♥

23 kommentarer:

  1. Heisann. Ja, nå har det blitt skikkelig vinter! Veldig koselig at den kommer med julen:)

    Nydelige bilder!
    Ha en riktig fin førjulshelg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Jeg sitter å ler;) Morsom liten gutt han Lukas;) har du fått hylla i posten?

    Kos dere masse i helga!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Såå finne bilder Kjersti! Her er det en som har fått smaken på pepperkaker også:)

    Håper du får en deilig helg!

    Klem Tonje♥

    SvarSlett
  4. Så fine bilder!
    Jeg liker også kulden... Alt virker så rent - og det er godt å være ute 8sånn passelige stunder av gangen;)
    God helg til deg og!
    Klem J.

    SvarSlett
  5. Härligt fina bilder Kjersti!!

    Jo tack. Idag fick barnen på mitt jobb äta upp sina pepparkaks hus.
    Jag kan lova att de är snälla hela helgen.... ;))))

    Ha det gott!

    Kram
    Anna-Malin

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder :-)
    Ønsker deg en flott helg jeg også, vi skal på vennejulebord i kveld og ha 2 vennepar på middag i morgenkveld! :-) Hyggelig!

    Klem J

    SvarSlett
  7. dette var vakre bilder!
    mine favoritter hitil!
    ha en strålende helg!
    klem bea-cici

    SvarSlett
  8. Hej igen ;)

    Tack rara du....
    Vi har själva ritat huset och har bott här i två år nu i december.
    Jag tänkte visa fler bilder sen på huset i solsken, nu var det så mörkt ;)

    Kram!

    SvarSlett
  9. Her inne er det så mye fint å se. Du har så bra smak du!! ;O)

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  10. :) :)

    nydelige bilder som alltid her hos deg, herlig herlig!

    ønsker deg en deilig adventshelg min søte bloggvenn,
    varm klem

    SvarSlett
  11. Vilka fina bilder du tagit! Stämningsfullt och härligt. Tänk att det snart är julafton... det är knappt så man tror det faktiskt :)

    Kram Jenny

    SvarSlett
  12. Så utrolig flotte bilder du tar, og et flott hjem har du!
    Jeg har stemt på deg i konkurransen hos shabby charm;)

    SvarSlett
  13. Ønsker deg også en riktig god helg i dette herlige vinterværet...
    klem victoria

    SvarSlett
  14. Ynskjer deg ei flott og koseleg helg! Og eg er heilt enig; godt når lufta er klar og det knasar under føtene! :)

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  15. en ting å si si:
    fy søren så lekre bilder!
    og interiør.(ok..to ting da:)

    SvarSlett
  16. Jaaa visst ä det mysigt! men attans vad jag fryser om mina fötter,,, grrrr va kallt!!!!! =)

    Ha de gottit
    kram josse

    SvarSlett
  17. Hei vennen!
    Herlige vakre bilder!
    Høres som dere får en trivelig siste helg i advent!
    Stakkars hesten...
    ...og heldige go'gutten;)))
    Kaldt ja og dit vi skal i jula er det visst -37, hi~hi. Herligt!!!

    Kom med i konkuransen og har stemt på deg;) Spennende med arkitektsamarbeidet, tror det er viktig å ta seg god tid, vi tegnet utrolig mange forskjellige utkast:)

    Takk for tipset om pepperkakeformene...det er vel bare vi spesielt intresserte som faktisk ringer rundt for å finne slike former...kjenner meg veldig igjen der, hi~hi...

    Bare kast deg uti oppgaven med stjernene, mye enklere enn du tror!

    Ønsker deg ei herlig helg!!!
    Varme klemmer!

    SvarSlett
  18. Hei!
    Dette var to herlige bilder! Så rolig og god stemning:)

    Jeg er helt enig - kalde vinterdager er herlig!

    SvarSlett
  19. Så søt gutt du har og en kjempe fin blogg :D

    Mvh Nina

    SvarSlett
  20. Herlig, herlig!!! Jeg har fått meg en ny favorittblogg! Tenk at jeg aldri har vært på besøk her hos deg før! Elsker stilen din og blir super inspirert av å være her inne. Gleder meg til å følge med videre ;)

    IfraLahell ;)

    SvarSlett
  21. Jätte vackra bilder Kjersti.

    Skrutt-unge, dom kan dom små liven, hihi.

    Kram på dig vännen
    Marit

    SvarSlett
  22. Utrolig fine bilder, av et av mine favoritt interiører;))
    Du er flink!

    Nyt resten av helgen:)
    Klem!

    SvarSlett
  23. Nydelige bilder .... igjen:) Hvis en pepperkake mangler en liten del hos oss pleier det forøvrig å være meg som er synderen. Ikke bra når mor vurderer å skylle på sin 1 år gamle sønn når far står og ser mistenkelig på en pepperkakemann med manglende ben:)

    Ville bare si fra at jeg linket til siden din i det siste innlegget på bloggen min. Årsaken er at jeg laget min egen versjon av det nydelige bildet fra Rockett St George som viste for en god stund tilbake. Synes teksten var så fin! Håper du synes dette er greit, og gi beskjed hvis ikke:)

    Ha en nydelig siste søndag før jul!

    Stor klem

    SvarSlett