tirsdag 8. desember 2009

Pepperkakebaking




I dag er det bare å finne frem forkle og brette opp armene:)
Har en liten kreasjon i hodet (ikke på, men inni), så får se hva resultatet blir;)
Pga. mangel på benkeplass på kjøkkenet, rigget jeg meg likegodt opp rundt spisebordet, her er mer enn plass nok!

Været er grått og trist, men med litt julemusikk i bakgrunnen og en kopp chai te, så skulle det nok hjelpe litt på stemningen:)

8 desember allerede...... Dagene går altfor fort synes jeg!

Ha en fin fin tirsdag

14 kommentarer:

  1. koselige bilder kjerstivennen, skulle gjerne vært hos deg og kost meg med chai-te og pepperkakebaking....og skravling..:)

    tusen takk for koselige ord om bildet!

    varm klem

    SvarSlett
  2. Chai-te, pepperkakebaking og julemusikk.. herlige ting alt sammen! Enig i at dagene flyr... alt for fort!
    Kos deg i dag, jeg skal snart på jobb - så i dag blir det ikke tid til særlig flere julesysler ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Enig med du, dagene går alt for fort! Vakre bilder du deler med oss, blir i julestmning! mvh Tina

    SvarSlett
  4. Så herlig:) Flotte bilder også. Gleder meg til å se resultatet:) Selv går jeg også med en plan for hva jeg skal lage med pepperkakedeigen....vi får se om jeg får satt i gang.
    smil og klem

    SvarSlett
  5. Det høres veldig koselig ut:O) Og så flotte bilder du tar Kjersti. Kan jeg spørre hva slags kamera du bruker?Bruker du speilrefleks? Er ute etter et kamera,skjønner du:O)

    SvarSlett
  6. Høres så hyggelig ut:)

    Nydelige bilder forøvrig!

    Kos dere med pepperkakebaking! Vi skal bake sandkaker i dag:)

    Klem

    SvarSlett
  7. herleg stemning du skaper i dette innlegget. Og nydelege bilete.

    Pepperkakebaking står på programmet her og, gler meg :O)

    Helsing frå Linn

    SvarSlett
  8. Herlige bilder... høres ut som en koselig dag, og smart og ta i bruk det man har....
    dagene flyr bare unna om dagen plutselig er jula over og vi har startet nytt år igjen.....
    ha en fantastisk tirsdag
    klem victoria

    SvarSlett
  9. Härliga stämningsbilder! Håller helt med dig om julmusiken, det räcker att man sätter på lite sådan i bakgrunden så kommer jag direkt i stämning. Härligt!

    Önskar dig en fortsatt trevlig vecka!

    SvarSlett
  10. söta rara för dina värmande ord...

    så härligt fina bilder du visar idag. pepparkakor brukar jag inte baka, när jag väl gör det ligger de alltid kvar i burken....men det doftar så gott...
    tänkte jag skulle göra lite julgodis men det får bli en annan dag kanske...

    SvarSlett
  11. Så fine bilder! Gleder meg til resultatet!
    Klem Hege

    SvarSlett
  12. Utrolig delikate bilder Kjersti:)

    SvarSlett