mandag 7. desember 2009

Den søteste julegave...



Lillegutt var så heldig å få denne supersøte bodien fra en liten veninde i helgen.
Hennes mamma vet at jeg har siklet etter denne lenge, så det var en perfekt gave å få:) I utgangspunktet var det en julegave, men de syntes vi kunne pakke den opp når de var på besøk!
Bodien kommer fra Ugly Children Clothing, norsk design, inspirert av den klassiske mariusgenseren.
Bukse og lue finnes også, så det spørs om det ikke blir noen flere innkjøp for å gjøre antrekket komplett;)

Det har vært en bloggefri helg for meg. Kan nok kanskje skyldes den litt reduserte formen i går, etter et heidundranes pinnekjøttlag på lørdag:)
Fester hører til sjeldenhetene nå om dagen, så da er det klart man må ta´n helt ut;)


Ønsker alle en super mandag

14 kommentarer:

  1. kjempesøt body- den pakkekalenderen var bare helt super-søt!! hvordan laget du tallene? er det sjablonger- hvor har du tilfelle fått tak i di? leter etter slik, men helst alfabetet...

    SvarSlett
  2. Så fin den var!!! Og litt av et navn på firmaet.. ugly children.., haha fantasifullt ihvertfall ;o)

    Høres kjekt ut med pinnekjøttfest!! Klart du må ta den helt ut i slike lag!!!
    Ha en fin mandag :o)
    Klem J.

    SvarSlett
  3. Den er så fin :)
    Ønsker meg sånn jeg også. ...Men, må vel få barn først. hehe!
    Formen her har også vært litt redusert. Vi hadde julebord her på lørdagen.
    God mat og masse drikke :) Koselig!

    SvarSlett
  4. Kjempefin body med nostalgisk mønster. , skjønner at du har ønsket deg denne på vegne av lillegutten din :-)

    Moro med pinnekjøttlag. Vi er også en vennengjeng som har det hvert år i januar/februar. Alltid like festlig.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Oj oj vad fint du har! Nu ska jag kolla hela bloggen din. Hittade hit från Marits vita skrin!

    An angel at my table

    SvarSlett
  6. Kjøpte den til mitt tantebarn selv jeg;) Super fin, hun har brukt den masse!!

    KLem

    SvarSlett
  7. Men åh vilken bedårande tröja, förstår att du är glad över den presenten:-)

    Ha en finfin kväll, kram Sofia

    SvarSlett
  8. Den er så utrolig flott, har sett på den mange ganger og ønsker meg også en sånn til min lille snupp...
    Skjønner godt at man tar den helt ut når det skjer sjeldent blir jo fort sånn med små barn ;) men da er det ekstra kos å ta den helt ut når man kan....
    klem victoria

    SvarSlett
  9. For en herlig liten body. Må sjekke ut den siden og kanskje jeg finner noen gaver til mine små tantebarn;)

    Silje

    SvarSlett
  10. Disse bodyene er jo sååå søte..Heldige du!!
    øsker deg en kjempe uke videre.
    Klæm Linda

    SvarSlett
  11. mariusgenser i ny vri for babies er kjempefint! og perfekt gave til barn av venner i utlandet! :) Ha en deilig mandagskveld

    SvarSlett
  12. Den er suuupernice! Heldig liten kar;)

    SvarSlett
  13. Hej.... Du tar sååååå fina foton, du gör sååååå härliga intressanta inlägg, och du har en sååååå bra smak,,,, passar mig perfekt!!!!


    Kram josse

    SvarSlett