søndag 20. desember 2009


Hvitt på hvitt...




Ja, da var helgen nesten ved sin ende!
4 lys står og brenner og minner meg på at det fortsatt er noen gaver som gjenstår å få kjøpt!
Helgen har nemlig ikke blitt brukt til noe særlig fornuftig...
Idag har vi vært på juletrehogst, og akkurat nå står juleskinka i ovnen:)

Vi sliter litt med det trådløse nettverket, så det har blitt lite blogg og bloggtitting de to siste dagene.
Veldig koselig med alle kommentarene på forrige innlegg, og så er det så gøy å oppdage nye fantastiske blogger!
Jeg lover og ta turen innom dere i løpet av kvelden:)

Bildene over har jeg lastet ned for en stund tilbake, men så husker jeg IKKE fra hvor!!!
Måtte vise de uansett, kanskje noen andre husker fra hvor...
Hvitt er og bli vakkert, og min absolutte favoritt:)

Hvitt er det også ute, og er vi heldige blir vel dette den første hvite julen her i sør på mange år!

Ønsker alle en skjønn søndag:)

10 kommentarer:

  1. Wonderful white pictures. So fresh and lovely.

    SvarSlett
  2. Nydelige hvite bilder...
    her gjennstår også litt småting av gaver, men har jo fire dager igjen... he he kanskje litt i siste liten, men får satse på bedre neste år... eller...
    ønsker deg en flott siste søndag i advent
    klem victoria

    SvarSlett
  3. Veldig fine bilder ja! (ikke så overraskende siden det er din blogg det er snakk om her)
    Og apropo hvitt- jeg så at du har hvite Timberland vintersko. De er så kule, men føles de klumpete på foten? Er jo ganske "voldsomme" (men kanskje det er fordi jeg har hadde på meg tynne støvletter før jeg prøvde dem...)
    Ha en fin søndagskveld.
    Kjersti :)

    SvarSlett
  4. Vakre bilder både i dette innlegget og i innlegget under. Det har vært så hektisk her de siste dagene at jeg ikke har fått tid til å besøke Blogglandia, men nå var det godt å være tilbake Så deilig med så mange flotte og inspirerende blogger (slik som din).

    Ønsker deg en deilig juletid!

    Klem fra MiaNostalgia

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! Hvitt er min favoritt også!:) Ha en flott søndagskveld i kulden. Klem H

    SvarSlett
  6. ja hvitt er og blir vakkert! drømmer om hvite gulv her hjemme jeg nå! men for ett prosjekt å få til det! må bare si at sønnen din er til å spise opp! utrolig vakker liten krabat!
    ha en fortsatt fin fin søndag!
    stor klem herfra

    SvarSlett
  7. Hei der:)
    Ramlet over bloggen din, kom over den da jeg var inne på Berthas Oldebarn.
    Her likte jeg meg vedig godt, kom meg liksom ikke ut herfra igjen!
    Nydelige bilder, hvitt på hvitt kan være utrolig vakkert.
    Det viser du jo på disse bildene! Vakkert.
    Også må jeg so at det er litt av en storsjarmør du har, så bilde av han på høyre side her nå, skjønn liten prins!

    Ha en superduper kveld videre!

    Hugs.

    SvarSlett
  8. Herlige bilder og så lekkert:)
    Hvitt er og blir min evige favoritt også.
    ha en fortsatt fin dag!
    smil og klem

    SvarSlett
  9. Vilka underbara vita ljusa bilder!
    Ha en fin dag!
    Kram Sanna

    SvarSlett