fredag 4. desember 2009

Helt grønn!

Jeg har vært en tur på hagesenteret i dag og kjøpt inn litt grønt:) Noe farger må jo jeg også ha i jula, og jeg liker så godt kontrasten mot det hvite:)
Hils på husdyret, Rein, som er tatt inn i varmen igjen etter et helt år på det kalde loftet! Det finnes to brødre også...;)

Melkespannet har også fått selskap av noen kvaster, det er ikke så mye som skal til!

I morgen blir det pinnekjøttlag med gode venner, i et av byens vakreste festlokaler, fra slutten av 1700 tallet:) Gleder meg masse!!!

Ønsker dere alle skjønn helg:)

10 kommentarer:

  1. Hei! Pinnekjøt er så godt! Heldige du! :) Veit ikkje kvifor eg ikkje har tenkt over det før; men beskrivelsen av stilen din kan delvis beskrive min også? Leitar etter ein enkel måte å uttrykkje dette på, men har ikkje lykkast så langt :)Det kan kanskje vere ein bra ting? At ein ikkje har det som alle andre har? Nydeleg med det grøne til alt det kvite! Eg beundrar bilda dine. Og så ser ein litt av vakre gamle ting, men også nye meir robuste ting. Love It!

    Håper du får ei fin adventshelg!

    Klem E. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder...
    ha en kos kveld
    klemmer

    SvarSlett
  3. Høres ut som du har en fin helg fremfor deg vennen. Håper du får kost deg skikkelig og slappet godt av :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint!♥ Jeg har hatt planer om innhøsting av både det enne og det andre grønne i ukesvis, men ikke kommet så langt. Kanskje jeg bare skal gå på Plantasjen;) Det gjør eg definitivt flott sammen med julepynten forøvrig, og spesielt hvitt! Herlig regnsdyr, jeg har en liten bambi som ligner, men hun er ikke malt ennå. Har mye på timeplanen i helgen ja - og julebord i morgen. Ha en flott helg. Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Hej!

    Det är nog första gången jag är in hit till dig - vilken fin blogg du har! Jag kommer väldigt gärna igen :)

    Jenny

    SvarSlett
  6. Det er så sjarm med granbar. Dekorativt, stemningsfullt og nydelig lukt. Må nok ta en tur hjem til mor og far snart og ta med meg noe granbar hjem.;) Kos deg med pinnekjøtt... Høres nydelig ut:)God helg videre.Hilsen Polly

    SvarSlett
  7. Kjempefint! Tenkte jeg skulle gå på jakt snart etter noen små juletrær :) Kjempefin julekalender du har laget forresten! God helg :)

    SvarSlett
  8. Oj vad intressant blogg du har. Enda sedan jag hittade den har jag tittat i den alla dar, då gör så otroligt fina saker och har så häftiga ideer. Jätte snyggt.

    Ha en bra kväll!

    Kram, Mia

    SvarSlett
  9. Supervakre bilder fra deg igjen vennen! Og vakkert med grønt!
    Ja nå begynner virkelig julestemningen å komme!
    Håper du nyter pinnekjøttet, det er det aller, aller beste, hi~hi.
    Jeg må spare det til julaften;)
    Takk for gode tips fra deg, var inne på nettsiden og så men fant ikke slike sjablonger ~kanskje de er utsolgt;( Synd, for de er jo så kjekke til så mangt!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    1000 klemmer.

    SvarSlett
  10. Hei Kjersti!
    Ramlet tilfeldigvis innom bloggen din, så her ble jeg sittende... Nydelig blogg du har! Mange fine bilder! Her kommer jeg tilbake :)

    Ha en deilig uke!
    Hilsen fra
    Laila Johanne

    SvarSlett