fredag 25. desember 2009


Et stort øyeblikk på julaften...


Noen ganger sier et bilde mer enn 1000 ord, og dette knipset jeg idét julenissen entret stuen i går kveld med alle gavene.
En overrasket liten gutt rygger sakte tilbake, mens blikket er klistret på mannen med det store hvite skjegget og den røde drakten...;)

Selv fikk jeg i gave, en skiferie til de italienske alpene av min samboer...:)

Tusen takk til alle dere som har lagt igjen julehilsener, utrolig koselig:)


Ønsker dere alle en fortsatt fin romjul:)

Varm klem

11 kommentarer:

  1. For et fatastisk bilde, som abselutt sier mer enn tusen ord...
    Tørte ikke prøve på noen nisse her i år, da jeg så reaksjonen hennes i barnehagen når nissen kom, turte ikke se på han en gang og ihvertfall ikke gå bort til han å få gave... he he... men kanskje neste år...
    ha en fin juletid vidre..
    klem victoria

    SvarSlett
  2. Vil ønske deg en kjempe fin romjul vennen!
    Tusem takk for super koselige ord i bloggen min.. Blir hoppende glad skal du vite:)

    Nydelig foto av prinsen din! Virkelig! Kan da skjønne at nissen er en spennende fyr for disse små!
    Stian(mannen min) var nisse for de små tantungene mine igår, til stor begeistring! Koselig!

    Ha en fortryllende jul videre snuppeliten!

    hugs

    SvarSlett
  3. Et herlig bilde!

    Ha en fortsatt god jul!

    - Line.

    SvarSlett
  4. Herlig bilde, og WOW for en gave!
    fantastisk:))

    Her gjør vi det vi kan for å unngå synet av nissen, lillemoren vår er driit redd, stakkar..!Huff:P

    God jul videre, kos deg masse!

    SvarSlett
  5. Herlig bilde!
    Og den gaven fra samboeren, var vel ikke til å forakte?!

    Nyt fridagene videre:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  6. gorgeous images.....hope you have a wonderful christmas holiday xx

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde og for en fantastisk presang!
    Håper dere får en vider god romjul!

    Klem fra Tonje♥

    SvarSlett
  8. Vilken fiiin present du fick, lyllos dig!!:-).
    Önskar dig en härlig fortsättning på julhelgen med nära och kära!!
    Kramisar Sofia

    SvarSlett
  9. så herlig bilde!!!!!

    for en flott presang du fikk :)

    i dag skal vi til svigers på middag, viltstek...nammmm! deilig å bli bedt bort...hi-hi...

    varm klem

    SvarSlett
  10. Hei Kjersti!
    For et fantastisk bilde!♥ Vi hadde også nisse, men Marie fikk helt panikk stakkars. Nissen (min far) er fremdeles det store samtaleemnet, men det heldigvis skrekkblandet fryd. Hun fikk se video av det i dag og ble livredd på nytt. Men så ville hun se det om igje...hihi.. Fantastisk gave du fikk!!! Ha fine juledager videre! Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Ooooohhh, vilken sööööt min!!!!
    Förväntansfull =)=)

    Kram j

    SvarSlett