søndag 27. desember 2009


Hvitt som snø...

Fargerike paraplyprinker, nei takk!

wtwonen

Det holder egentlig med å nye disse to bildene... Det kan vel strengt talt ikke gjøres mer delikat? Får vann i munn jeg;)

Bare elsker all snøen som har kommet ute, og gleder meg til uken som kommer, og solen som er meldt!
Vinterhvitt landskap er å bli vakkert!

Kjenner at jeg er ferdig med alt som heter julemat, har ikke plass til mer nå faktisk...;)
Flere som er lei feit ribbe og tørre julekaker???
I morgen kjører vi gresk tror jeg. Må ha noe lett...
Vi bestilte nylig flybilletter til Athen, så til sommeren blir det øyhopping på de greske øyer:)
Feta og oliven, mmmmm.....

Ha en forsatt fin søndag, her snurrer vi film!


Klem Kjersti

13 kommentarer:

  1. Nydelige bilder ja - hvitt er fint!
    Det brette minner meg om at mammma har massevis av blonder etc etter sin bestemor og ikke helt vet hva hun skal gjñre med de - dette kunne jo v´rt en ide!!
    Vi har hatt julemat 4 dager til ende vi - så gjett om vekta går løpsk!!

    SvarSlett
  2. :) Vakkert! Du er veldig flink å skape samme stenming kvar gong i bilda dine! Det imponerer, og inspirerer meg! Her har det endeleg byrja å snøve skikkeleg. Vi har kun hatt eit kvitt dryss. Julemat er eg også ferdig med. Vi hadde heimelaga pizza i dag! ;) Lillebror ville kun ha ei brødskive med jordbærsyltetøy :) Skal bli godt å kome inn att i normalt gjenge neste veke! Men godt å ha jula også då! Kos deg vidare i ditt winterwonderland med dine eigne!

    Romjulsklem frå Elin <3

    SvarSlett
  3. Näe nu är man trött på julmat och allt därtill, hihi...
    Härligt med en resa att se fram emot, vi har också bokar en till i sommar, Mallorca...längtar!!:-)

    Kram till dig! Sofia

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ja, enig med deg, nok julemat. Her ble det pizza i dag...
    Håper det er ok at jeg linker til bloggen din, den er så utrolig flott;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Herlige bilder! Nok julemat her i huset også og vi gleder oss stort over all snøen. Ha noen fine romjulsdager!

    SvarSlett
  6. Kule flasker og glass, veldig innbydende ja - selv om det er lite av den slags her også. Og mmmm...salat og feta høres helt nydelig ut, akkurat det jeg har lyst på nå. *drømme* Heldiggrisen dere som har reiseplaner i kø:) Vi fikk Berlintur (med ordnet barnevakt) til jul, så litt reising blir det på oss også etter hvert. Deilig å ha noe å se frem mot når julen er over og vinteren fremdeles er lang. Så går vi jo mot lysere tider for hver dag:) Ha fine romjulsdager videre - fjellet og hytte blir sikkert gøy!:) Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Meeget delikat, det har du rett i!
    Julen med barn er andereledes, og myye koseligere
    synes jeg! Og ja, gresk høres friskt og godt ut! Det kan fort bli for mye av det gode, gitt;)
    Ha fortsatt fine dager!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  8. Kjempe delikate bilder, hvitt på hvitt er super fint! Blir ikke mye festivas her i heimen heller, men er som du sier- helt greit! Herlig bilde av den lille, fine gutten din fra julaften. Sikkert litt skrekkblandet fryd når nissen gjorde sin entre ;) Håper dere får en fortsatt god juleferie!

    Klem IfraLahell

    SvarSlett
  9. Vilka vackra bilder!Vitt är alltid fint!
    Ha en bra ny vecka!
    Kram

    SvarSlett
  10. hej kjersti!

    vilka vackra bilder du visar...
    magiskt fina...

    önskar att jag kunde njuta av snön, men den har försvunnit...
    det regnar här idag....suck...

    Kram till dig!!

    (tusen, tusen tack för dina fantastiskt fina ord...♥)

    SvarSlett
  11. Åhh..du har bare en så nydelig blogg <3 Har kosa meg gjennom alle de inspirerende bildene :)
    (tror ikke jeg har vært innom her før.., men det blir ikke siste gang!)
    Ha en forsatt fin romjul :)
    Klem fra Anneli <3

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder - likte det med flaskene!

    SvarSlett
  13. er innom for å ønske deg & dine et godt nytt år!

    julen blir ikke helt den samme etter barn, var selv en av dem som var ute både 1,2 og 3.juledag! MEN det er overhode ikke noe jeg savner! andre ting som er mye mye mye viktigere i livet enn fest & fyll!

    nydelige bilder! hvitt er delikat!

    nyt fridagene!

    stor klem herfra

    SvarSlett