tirsdag 29. desember 2009


En liten nyttårshilsen

Tenk at året snart er over, og vi går inn i 2010!

I år blir det ingen høy glamfaktor på feiringen, heller joggedress og tøfler...;)
Vi drar nemlig høyt til fjells i morgen tidlig, og det skal bli så utrolig deilig!
Hyttekos med fyring i peisen, kortspill, god mat og vin...

Jeg måtte ut å kjøpe ny vinterpose til Lukas idag, for det er jo meldt sprengkulde i flere uker fremover!
Samtidig ble det litt romjuls shopping til meg selv;) Jeg var så heldig å få flere gavekort til jul, så da ble det en zink pall på meg!
Dette er ikke Tolix, men en veldig fin etterligning...

Jeg gleder meg til et nytt bloggeår, og må si at jeg ser ganske frem imot å fjerne all julepynt, og få inn litt nytt! Kjenner jeg er ganske ferdig...

Jeg håper dere alle får en fantastisk feiring, og så vil jeg ønske dere et riktig godt nytt år!

Tusen takk for alle skjønne kommentarer fra dere:)


Vi sees til neste år da:)
Varm klem
http://bloggurat.net/kart/registrere/11698/toensberg

20 kommentarer:

  1. Hei Kjersti!

    Jeg er evig glad for at jeg fant bloggen din og jeg gleder meg til fortsettelsen i 2010.

    Kos dere masse på høyfjellet høres perfekt ut!
    Stolen var tøff!

    God nytt år!

    God klem fra Tonje♥

    SvarSlett
  2. Hej Kjersti...

    Vilket mysigt sätt att fira in det nya året!
    Och vilken pall!!
    Oj vad fin, är den från Granit?

    Tusen tusen tack för dina söta ord hos mig! Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!

    Vi ses 2010!! :)

    Kram!!

    SvarSlett
  3. Et riktig godt nytt år til deg også Kjersti! Jeg gleder meg til å følge deg og den vakre og inspirerende bloggen din videre. Kos deg masse på fjellet :-)

    Klem fra MiaNostalgia

    SvarSlett
  4. Hallo :-)
    Stikker bare innom bloggen din sånn tilfeldig her....sitter og tar meg en liten rundgang i nye blogger...og falt innom hos deg :-)
    Her var det en nydelig blogg med masse flotte bilder i!!!!!
    Jeg legger deg rett og slett i favorittene mine på bloggen min jeg :-)
    KLEM og fortsatt fin romjul :-)

    SvarSlett
  5. Ett riktigt Gott Nytt År!!
    Kram

    SvarSlett
  6. Hei! Nydelig pall!! Ønsker dere en riktig god tur på fjellet og fyr godt i kulda!!! Ellers må jeg si at du har den fineste bloggen jeg vet om! Skulle gjerne vært en live-tur i huset ditt. Du tar bare så mange flotte interiørbilder og er superflink til å dekorere akkurat passe mye stash! Takk for all inspirasjon!
    Godt nyttår!
    Klem Kari

    SvarSlett
  7. Enig meg deg at man blir litt lei av jula. Jeg begynner å bli klar for våren;O)

    Så deilig med hyttetur. Kos dere,og godt nytt år:)

    SvarSlett
  8. Godt nytt år til deg og,
    kos deg på fjellet ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  9. Vilken underbar pall, riktigt lik Tolix!

    Gott nytt år!

    kram Mia

    SvarSlett
  10. Önskar dig allt gott och ett härligt slut på 2009 och en bra början på 2010...gott nytt år!! Kram Sofia

    SvarSlett
  11. Håper du får en herlig feiring på fjellet!Koselig!!
    Gleder meg til å følge bloggen din på nyåret! Elsker å "gå på tur" her inne, masse inspirasjon og skjønne bilder:)

    Masse godt nytt år til deg fra meg!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  12. God tur på fjellet, håper dere får en perfekt avslutning på det gamle- og begynnelse på det nye året. Takk for inspirasjon og gode ord i året som har gått, gleder meg til å følge deg inn i det nye året. God klem fra meg

    SvarSlett
  13. Herligt å titte inn til deg igjen, sååå mye vakkert. Skjønner dere har hatt en fin jul. Gleder meg mye til å følge deg videre inn i det nye året! NYT dagene på fjellet det gjør vi;)))
    GODT NYTTÅR! Digger krakken din!
    Varme klemmer fra meg♥

    SvarSlett
  14. Et riktig godt nytt år ønskes deg og den fine lille familien din!

    Tusen takk for all inspirasjon i året som er gått. Jeg gleder meg til å følge deg og den nydelige bloggen din også i 2010!

    Varm klem

    SvarSlett
  15. Ett helt nytt orört år framför oss,,, hoppas på många spännande planer =)

    Gott Nytt År!!!

    Kramiz j

    SvarSlett
  16. Bloggen din er super-skjønn! =)
    Takk for masse fin inspirasjon. Gleder meg til 2010.

    Takk for hyggelig hilsen i bloggen min.
    Godt nytt år! Klemmer, Kathrin.

    SvarSlett
  17. Godt nytt år til deg og dine! Gleder meg til å følge deg videre inn i 2010...

    Klemmer i fleng!

    SvarSlett
  18. Hei! Utrolig flott blogg :) Håper du har mulighet til å svare på hvor jeg kan få tak i de nydelige lampene du har over spisebordet? Nettside? Pris? Jeg bor i Nord-Norge.

    På forhånd takk. Godt nytt år

    Lena.

    SvarSlett
  19. Så kul krakk da! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? jeg vil og ha ;)
    Godt nytt år!

    SvarSlett