torsdag 1. april 2010


Påske, hva er det...?


Finn én feil!

Skulle jo selvfølgelig ønske at det var litt påskestemning her i huset også, men bildet til venstre over lyver dessverre litt;) Her hjemme er det ikke mye som minner om påske for øyeblikket nei...


Det har nemlig sine grunner for at jeg ikke har blogget på snart en uke. Og det skyldes ikke at vi koser oss på hyttetur med deilige skiturer og kvikk lunsj. Nei da....

Hva gjør vi?? Jo, vi pusser opp selvfølgelig...

Er det ikke dagen i dag som er en av de mest hellige eller noe? Ja ja, hellig får være hellig her i huset!

De siste dagene har jeg ikke kunnet sove hjemme fordi det har sett ut som et katastrofe-område her, og nå er det oljemalingen som gasser:)


Vi har åpnet opp mellom stue & kjøkken, og det drar selvfølgelig med seg litt ekstra...

Bildene over viser kjøkkengulv og vegg etter to strøk med maling, og fingrene mine er vel så og si like hvite;)

Jeg trøster meg med at det regner, og at jeg om få dager får et helt nytt kjøkken, nesten da...:)




Men jeg har troen, og påske blir det til slutt! Puselabber har jeg rett på utsiden av døren, så det hjelper jo litt...

Vi får gode venner på lammestek til lørdag nemlig, og da skal det meste være klart her hjemme.

Får bare håpe at malingslukten ikke er så intens...


Det kommer selvfølgelig bilder av hvordan dette blir, og jeg gleder meg veldig til å bli ferdig!


Nå skal jeg innom dere en tur å få litt påskestemning jeg:)



Riktig god påske alle sammen!


post signature

26 kommentarer:

  1. Bildene dine er alltid så flotte og effektfulle. Herlig med greinene i spannet. Grattis med Smeg-kjøleskap. Det var virkelig flott, og tok seg godt ut hos dere. Nydelige bilder, som alltid gir meg inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Underbara bilder!!!

    Vackert,
    Trevlig påsk till dig vännen!!

    Kram annaleena :)

    SvarSlett
  3. he, he... herlig med oppussing!
    vi ble ferdig med stua i går. den er tatt i etapper og det var helt skjønt å kunne sette ting på plass igjen.

    ønsker deg en fortsatt fin påske!

    klem beate

    SvarSlett
  4. hej vännen!

    där är du ju....tänkte att du hade fullt upp med renoveringen ;)
    så härligt att det snart är färdigt. det ska bli så ROLIGT att se sedan...

    ha nu en riktigt glad och mysig påsk! vi åker till bolmsö ett par dagar...

    stor kram och ta hand om dig!!

    SvarSlett
  5. Spennende. Gleder meg til å se det ferdig! Det hjelper ofte med en tidsfrist, når man er i gang med sånne prosjekter. Får håpe dere rekker å få ting på plass innen lørdag! God oppussingspåske! Klem

    SvarSlett
  6. Ja...slik er det noen ganger...kommer flere påsker:)
    kos dere..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Å, så spennende, er sikker på at det blir lekkert!
    Gleder meg til å se:)) Lykke til videre, håper dere kommer i havn til lørdag, da!:))

    God påske, uansett;)
    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Kan da skjønne du gleder deg til sluttresiltatet..Så spennende for oss som følger deg å se også skal du skjønne:)
    Nydelige duse bilder..

    Fortsatt en nydelig påske til deg og dine..

    ~~~~~~~~~~~~~~

    SvarSlett
  9. Gleder meg virkelig til å se resultatet!! God påske!!!

    SvarSlett
  10. Blir spennende å se hvordan resultatet blir, lykke til videre!

    God påske!

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. ♥ nydelige bilder!
    gleder meg til å se ferdig resultat :)

    har ikke dukket opp noe oppskrift enda men da er det vel ikke så lenge før den dumper ned i postkassa mi!

    fortsatt god påske til deg,
    klem og kos

    SvarSlett
  13. jeg gleder meg også til dere blir ferdig - får da får vi se bilder!!!;-)

    SvarSlett
  14. Hei gode Kjersti! Her kjem ein påskeklem til deg! :) Sikker på at det blir nydeleg til slutt! Så hald ut! Vakre bilder du viser!

    Ha ei fortsatt fin høgtid, opp-pussing eller ikkje...

    E. :)

    SvarSlett
  15. så kjekt med oppussing da..og litt stress :) du har ihvertfall noe kjekt i vente.

    SvarSlett
  16. Så gøy!Gleder meg til å se:)God påske:)

    SvarSlett
  17. Så spennende, Kjersti!?!

    Gleder meg til å se hvordan det blir!!! Jobba på;)

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  18. Flotte bilder du viser, og kan tenke meg du gleder deg til å bli ferdig, gleder meg masse til å se det flotte resultatet....
    Og en riktig god påske til deg også kjersti
    klem victoria

    SvarSlett
  19. Å så moro å pusse opp da. Det blir sikkert kjempe fint. Gleder meg til å se hva dere har fått gjort :)

    Vi skulle egentlig gjøre ferdig ett soverom i påska vi, men så måtte gubben ut på jobb igjen :(

    Kos dere masse med god middag og venner på lørdag.

    og ha en fin oppussingspåske videre :)

    SvarSlett
  20. Happy Easter to you too. Enjoy the days!
    Karin

    SvarSlett
  21. Så spennende og gøy (og slitsomt når det står på). Men det er jo verd det når det blir så fint. Det vet jeg på forhånd, du er så flink - og jeg gleder meg veldig til å se bilder! Håper dere er i rute i forhold til middagsgjester i morgen! Fortsatt god påske til deg og dine!:) Klem Heidi

    SvarSlett
  22. Åh, så fiiiina bilder som alltid här!

    Ha en bra påskafton
    & G L A D P Å S K!
    L-L

    SvarSlett
  23. Det kjekkeste med oppussing er å glede seg til å bli ferdig:))
    Skal bli kjekt å se resultatet!!

    Håper dere er vel i havn i kveld, og ha en flott påskeaften!!

    Klem Anita

    SvarSlett
  24. Åh det märks inte att det är något katastrofområde hos dig minsann - det ser så fint ut. Och inte behöver man pynta så himla mycket till påsk heller :)

    ÄNTLIGEN har jag hämtat det fina zinkfatet (brickan) jag vann hos dig!!! TUSEN tack - det är helt underbart. Jag var så rädd att posten skulle ha hunnit att skicka tillbaka det till dig. Jag har ju börjat nytt jobb osv och inte hunnit iväg till posten på länge... Men jag hade TUR och paketet låg där och väntade på mig! Jättefint!!

    Stor kram (påskkram) från Jenny

    SvarSlett
  25. Hoppas din påskhelg har varit lovely!!:-)
    Bedårand bilder som vanligt!
    Stor kram Sofia

    SvarSlett