mandag 12. april 2010


Åpne hyller på kjøkkenet?

Mens jeg venter på at kjøkkenet blir ferdig har jeg laget meg noen merkelapper til norgesglassene med diverse innhold.

Dymoen er til god hjelp, og denne gangen valgte jeg å klistre dem på merkelapper, kjøpt hos Granit.

Jeg har allerede laget noen, og de har jeg festet med jutetråd rundt toppen av glasset.


Det blir veldig dekorativt når man har ting stående fremme. Like fint er det selvfølgelig også å bare klistre rett på uten lapp!


Foreløbig henger bunken med lapper på vent på kjøleskapet.
Jeg må få alt på plass før jeg setter igang med plasseringen....
Klypemagnetene er jeg blitt kjempeglad i. De tåler masse, og fåes også hos Granit!


Nyt solen, det skal i allefall jeg:)

Klem
Kjersti

20 kommentarer:

  1. Har tenkt på det lenge.. men kjenner nå at jeg bare MÅ en tur på Granit!!

    SvarSlett
  2. De kunne jeg tenkt meg, så smarte.

    SvarSlett
  3. Å så fint, jätte fint!

    Och så otroligt fint du har fått här inne!
    Skickar dig sol från varberg,
    kram Annaleena

    SvarSlett
  4. Kjempelur den klypemagneten...og fine lapper og:)
    Ja jeg er fra Ylvingen...men har jo ikke bodd der på mange år nå..men slekta er derfra...fra oldemor og oldefar...
    Niesa mi er jo også med i serien nå:)
    hun minste av de tre barna....:)festlige greier hele serien...hvem hadde trodd at den lille øya skulle bli så kjent...men morro er det...og hele Helgelandskysten er et paradis:)
    ha en flott dag du heldige med sjøutsikt:)
    eddaKlemmer til deg...

    SvarSlett
  5. Rålekkert!

    -monica-

    SvarSlett
  6. kult!

    ønsker deg en herlig dag

    klem beate

    SvarSlett
  7. Veldig veldig praktiske OG kuule de lappene. Jeg har noen, men kunne lett hatt flere! Tar jammen en liten tur inn i den butikken du nevnte.

    Ha en fin dag i det kuule og koselige hjemmet deres, Kjersti!

    Hilsen og klem fra Liv

    SvarSlett
  8. Sååå fint!!!
    Stilige bilder :o)

    ha en kjempefin dag, Kjersti!

    Klem J.

    SvarSlett
  9. Genial ide! Granit er foresten en av de butikkene jeg savner mest fra Oslo. Ikke noe Granit her på sørlandet nei. :(
    Ønsker deg en herlig dag Kjersti!

    SvarSlett
  10. Kule løsninger!! Digger Granit! Jeg så butikken for første gang i Stockholm nylig og kjøpte bl.a. med meg sånne supre klyper (og en tavle jeg ikke har fått opp ennå..) Jeg er ferdig tidlig i dag og skal ut og nyte solen litt, ha en fin dag fortsatt! Klem H

    SvarSlett
  11. Hei igjen, det blir nok Granit på meg også før eller siden ;) God ide. Nyt sola!
    klem Randi

    SvarSlett
  12. Det var en super idé, Kjersti! Morsomt og dekorativt!

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  13. Sier det samme som lena her oppe... jeg har kjent på det lenge men aldri kommet meg dit... men nå MÅ jeg snart en tur på granit!!

    SvarSlett
  14. takk som deler :)
    kjempe fint og praktisk :)
    vil følge bloggen din jeg!
    hilsen m

    SvarSlett
  15. Hei!
    Ser du handler mye fint hos Granit, vet du om en kan handle via nettet? Bestilling pr mail?

    SvarSlett
  16. Det var smart! kjempefint blir det sikkert.
    ha en fin kveld:)
    -Lindus

    SvarSlett
  17. Hej Kjersti!

    Tusen tusen tack för dina fina ord inne hos mig! Det värmer så!

    Vilka fina cupcakes du gjort! Underbar turkos frosting! Jag fullkomligen älskar din blogg! Du tar så härliga och ljusa bilder helt i min smak!

    Hoppas du får en riktigt fin vecka!
    Kram Maria

    SvarSlett
  18. Så lekkert kjære du!
    Alt du tar i blir berre lekkert:)
    Smart ide som skrives ned bak øret,hihi;)
    Er såååå spent på kjøkkenet;))))
    Håper virkelig ikke du tok turen til Smestad i helgen for det var det værste jeg har opplevd!
    Makan til masse folk og til lite spennende loppis;)
    Det var helt vilt!
    Håper det roer seg litt utover loppissesongen...
    Ønsker deg fortsatt en fiiin kveld!
    Gode klemmer til deg vennen.

    SvarSlett
  19. Oh Lord, jeg er svak for fristelser... Og de muffinsene der så lekre ut:-)
    Kjempefine merkelapper du har lagd!
    Ønsker deg en flott uke, nyt finværet!
    Klem fra meg

    SvarSlett