onsdag 7. april 2010


Ting tar form

Puhh... Oppussing tar tid, det er sikkert og visst! I dag tok snekkeren farvel, så nå kan det bare gå en vei.
Vi valgte å gjøre litt mer enn planlagt, det er liksom så lett når man først har muligheten...
Jeg var rask med å gjøre klar hylleveggen min her om dagen, og nå gjenstår det bare litt maling før vi er ferdige.
Oppvaskhåndkledet fra Gant, har jeg fått av min kjære svigrinne, og plutselig ble det vår på kjøkkenet mitt:)

Når man har liten skapplass, kommer trekassene mine godt med. Fylt opp med Norgesglass ol. kan man fint ha ting stående fremme på gulvet...



Jeg føler jeg har levd i et bloggesølibat de siste ukene, og har nesten følt meg litt utenfor, hihi...

Dette var bare en liten smakebit, mer kommer etterhvert...


Ønsker alle en fin kveld

klem

Kjersti


33 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut! Pyssla på du, när du väl kikar in bjuder du på så fiiiina saker, vi finns här och väntar = )!!!

    Kram L-L

    SvarSlett
  2. Det ser lekkert ut, Kjersti!! Gleder meg til flere bilder!!!

    De gamle kassene dine var super-praktiske og sååå dekorative;)

    Ha en fin kveld!!

    KLem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  3. Det ser kjempe flott ut, gleder meg til å se resten....
    Har selv gamle trekasser fylt med krukker veldig greit når man har liten plass, også ser det kjempe flott ut....
    ha en flott kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  4. Takk for lekre bilder! Sukk! Du er god på å inspirere! Eg har heller ikkje vore til stades som vanleg på over ein månad. Og eg saknar det! Får sjå om eg kjem i gang igjen med fotoapparatet i nær framtid? Vi får snekker på besøk i morgen kveld. Får ENDELEG fjerna ovnen som skulle stå her midlertidig (elleve år sidan...) Gleder meg til det! Blit borte eine veggen på kjøkkenet også.

    Ha ein fin fin kveld!
    Gleder meg til å sjå meir frå huset ditt!

    God klem frå meg!
    E :)

    SvarSlett
  5. Det ser jättefint ut och vilken trevlig blogg du har...!

    Kram

    SvarSlett
  6. Så fiint du har gjort de här inne!
    Välkommen tillbaka, jag har saknat dig! :)
    Kramis! Annaleena

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så kjempefint ut hos deg! Likte veldig godt trekassene dine. Gleder meg til flere bilder
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  8. ..Gleder meg til å se fortsettelsen snuppa..
    Uendelige vakre bilder du viser..
    ♥ trekassa imot det hvite og "rene"..
    Nydelige..

    ~~~~~♥~~~~~

    SvarSlett
  9. Så smart med norgesglass i kassen. ...
    Stilig.
    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  10. Hej vännen min.

    Varför är jag inte förvånad över att vi båda köpt den här blusen, hihi.
    Den sitter som en smäck och gör att mamma-magen ser mindre ut ;)

    Jag förstår att ni har mycket att stå i nu med köksrenoveringen. Men vi finns alltid kvar här väntandes på dina fina inlägg.

    Ps. Jag har börjat mäta och måtta OM min nuvarande kyl skulle råka gå sönder så skulle en smeg få flytta in.....

    Kram kram
    Marit

    SvarSlett
  11. Å, det ser fint ut bare det lille jeg ser. Og jeg må bare si at du er så utrolig flink til å lage headere!!! De er alltid kjempefine. Kan ikke sånt jeg, så jeg lar meg imponere.

    SvarSlett
  12. Du får drømmekjøkken Kjersti. Gleder meg til flere bilder. Du er så god på detaljer og trekassen var jo en genial ide!
    Veldig koselig å se deg igjen. Det er et styr med oppussing, men tenk når du kan sette deg ved kjøkkenbordet med en kaffekopp og bare nyyyyyte.
    Lykke til med siste innspurt.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  13. Du føler deg utenfor og jeg saaavner deg:) Men jeg ser jo at det blir verd det, looking good! Gleder meg til å se resten! Klem H

    SvarSlett
  14. Du byr på de flotteste bilder. Her MÅ jeg titte inn hver dag å se om det er innlegg:)

    Gleder meg til flere bilder! Du er superflink!!

    SvarSlett
  15. Hei igjen, Kjersti og takk for koselig innlegg hos meg ;) Jeg gleder meg til å se ditt ferdige resultat... Vi andre får tenke "den som venter på noe godt...." osv. Jeg er sikker på det blir knallfint! Du har så nydelig pargepalett, fine bilder å hvile blikket på. Flink er du! Fortsatt fin onsdagskveld/natt - jeg er alltid for sen i seng...
    klem RoSaLiGa - Randi

    SvarSlett
  16. Hihi - få minutter etter at du har lagt ut et innlegg er det allerede 15 som har kommentert innlegget ditt, så du er nok langt fra utenfor. Vi er mange som venter ivrig på deg:)

    Jeg er superspent på å se resultatet av oppusssigen deres. Nå er det ikke meningen å gi deg prestasjonsangst altså, men alt du gjør blir så fint at jeg kjenner jeg har skyhøye forventninger:)

    Du må forøvrig være veldig forsiktig med hvem du frister med Susanne Sundfør konsert i Tønsberg til. Jeg forelsket meg stort i Tønsberg da jeg var der for første gang (!) sist sommer, og en konsert med frøken Sundfør står høyt på ønskelisten, så plutselig står jeg der:)

    Nyt dagene, og bli fort ferdig nå da:)

    Stor klem

    SvarSlett
  17. Veldig kjekt å ha deg tilbake...

    Gleder meg til å se mer :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  18. Heisann! Det kjøkkenhåndkleet var bare lekkert!
    Og så lurt med de kassene med Norgesglass! Takk for supert tips!! Skikkelig dekorativt var det også:-)
    Ha en herlig kveld.
    Klem, Susanne

    SvarSlett
  19. Kjekt å se innlegg far deg igjen:)Gleder meg til flere bilder!Det ser så bra ut:)

    SvarSlett
  20. hej söta vännen....

    inte ska du känna dig utanför, vi finns här ute!!

    så härligt att vara färdig! ut med byggdammet och in med de vackra sakerna :)))
    det ser fantastiskt fint ut! kul!!
    jag ser framför mig hur du går och pysslar och fixar :)

    fint har du gjort härinne också!
    ny header...jag blir lite full i skratt men det kan jag inte skriva här så jag mailar dig idag... :)))

    kram!!

    SvarSlett
  21. Spennende dette her.....ny fin header igjen:)
    ha en fin dag snuppa..
    eddaKlemmer :)

    SvarSlett
  22. Åh, ser såå fint ut!
    Gleder meg til fortsettelsen:)

    Har dere brukt ferdige panelplater, eller har dere satt opp noe eget? De dere har ser liksom så fint litt gamle ut med litt "sprekker" i mellom bordene...? Eller er det bildene som spiller meg et puss?!
    Uansett så er det superfint!!

    -E-

    SvarSlett
  23. Det ser kjempefint ut, alt er så gjennomført med deg! Blir veldig inspirert av bildene dine, du er så flink! Ha en knall dag ;)

    SvarSlett
  24. Det ser kjempelekkert ut så langt!
    Gleeeder meg til å få se mer etterhvert!!!
    Nydelige header og sååå fine bilder du har nedover her på høyre side! Hjemmet ditt er rååå lekkert! ♥
    Ønsker deg fiiine dager og god helg på forskudd!
    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  25. Vilken fantastiskt FIN och inspirerande blogg du har! Hittade just hit och återvänder gärna!
    Ett jättevackert hem har ni verkligen!

    Ha det gott!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  26. Ser fram emot att få se mer...
    Trevlig helg!

    Kram Mariette

    SvarSlett
  27. Godt å se at det er flere av oss som "detter" ut av bloggen innimellom. Å det er jo helt greit å være opptatt av andre ting enn blogging også! *Smiler* Å pusse opp ER jo gøy! Så morsomt (og deilig) at du/dere er i ferd med å gjøre kjøkkenet ferdig! Det ser ut til å bli lekkert!

    Her i huset er det fortsatt oppussing i flere rom. Fikk litt følelsen av å stå med sparkel og byggningsplater til knes. :))
    Men, som sagt; morsomt likevel!

    Lykke til videre med jobben!
    Klem
    Anette Willemine

    SvarSlett
  28. ...måtte bare innom deg igjen og takke for den utrolig koselige hilsenen. Den varmet...

    Jeg skal absolutt tilbake til Meloneras. Et deilig sted på alle måter... Vi spiste på flere italienske resturanter, det var liksom over alt! Og god mat og serice hos alle! Så vi har nok vært på den du anbefalte også.

    Håper du har gode og energirike dager nå, du fortjener det så inderlig ;o)

    Klem J.

    SvarSlett
  29. Hei og velkommen tilbake!
    Jeg er så spent på hvordan det blir jeg:)
    Nyyedlig kjøkkenhåndkle det står jo mitt navn på det:)
    Håper du har gode dager kjære deg!
    Stor varm klem til deg.

    SvarSlett
  30. Halloen vennen!
    Dette blir så råbra, jeg gleder meg masse til å se mer bilder! Supersmart med din trekasse:)
    Det er blitt så lekkert her inne på bloggen, mange herlige bilder og ny header! Ikke det at det ikke var lekkert før assa;) Alltid lekkert hos deg vettu;)
    En fryd og titte inn!
    Takk for god hilsen fra deg, jada mobilen og meg har vært på tur igjen vettu men det skal sies at jeg ønsker meg veeeeldig et nytt kamera... hihi
    Ønsker deg en duper dag i morgen, kanskje du kan trylle fram solen? Godeste klemmer.

    SvarSlett