onsdag 14. april 2010


Barstoler til kjøkkenet

I dag hadde jeg griseflaks, mildt sagt!
Jeg har sett meg ut to hvite Tolix taburetter til den nye kjøkkenøya, og tok meg en ringerunde til forskjellige butikker. Ingen hadde dennne i høyde 70 cm på lager, og alle steder var det 3 mnd.(!!!) leveringstid...
Hvem har tid til sånt? I allefall ikke meg;)

Men når jeg ringte dem femte butikken, så sier de at de muligens får inn nettopp to av denne i begynnelsen av mai!


Og tror dere ikke jeg fikk mail litt senere hvor de bekreftet det?!
Jeg er overlykkelig og full av begeistring, samtidig som lommeboken ikke er fullt så fornøyd....
Dette blir prikken over I´en, og jeg klarer nesten ikke vente:)


Tolix for de minste
Samtidig som jeg googler etter litt informasjon om ulike høyder på taburettene, kommer jeg over denne kolleksjonen, nemlig Tolix Kids! Har dere sett noe tøffere eller?? Herlige pastellfarger som virkelig hadde gjort seg på barnerommet!
Ja, ja, det får nå vente....

Tusen takk for alle fine kommentarer på bildene mine,
setter veldig pris på dem alle sammen:)


Nyt kvelden:)
klem
Kjersti


16 kommentarer:

  1. Det kommer til å bli kanlltøft på kjøkkenet ditt Kjersti! De er rålekre. Litt misunnelig kjenner jeg...

    Og herlig i barnestørrelse da.♥ Robust og solid for aktive småtasser.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hej! Nu blev jeg da helt forelsket - Tolix kids - helt fantastisk! Glæder mig til at se dine Tolix-skammler. Ha' en god aften!
    Knus; Heidi

    SvarSlett
  3. Tolix kids!! Så gøyalt:)
    Det hadde vært noe...:)
    Ha en deilig kveld på andre siden av sundet:)

    SvarSlett
  4. Skulle ønske jeg også var stolt eier av Tolix stoler/krakker. De står høyt på ønskelisten min:)
    Så gøy med Tolix kids.
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Så kjekt med griseflaks!! Kjempefine de der toilax krakkene!! Kommer til å bli såååå fint på kjøkkenet! Gleder meg sånn til å se resultatet:)

    SvarSlett
  6. Is it real?! As a tolix fan I didn't know they had a kids size too! Looks great.
    My god, do you have to wait three months for them (don't know if I understand the whole story, translation is sometimes a bit difficult to get haha)
    See you,
    Karin

    SvarSlett
  7. Hei kjersti. Elkser bloggen din, er sikker på at kjøkkenet kommer til å bli kjempe fint når det blir ferdig. Jeg har lagt merke til at du liker og strikke og jeg har kommet over en kjempe søte bok strikkebamser, på tonetakle.no det bør du skjekke ut når du får tid igjen. :)

    SvarSlett
  8. åh!!! du er heldig!!! det kommer til å ble knall-tøft. gleder meg til å se

    klem beate

    SvarSlett
  9. Så bra!!!:)Det blir så fint hos dere!!

    SvarSlett
  10. Herlig når det blir full klaff :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  11. Så herlig da, skjønner at du gleder deg, ønsker selv noen tolix stoler til spiseplassen... etterhvert... Men falt totalt for tolix kids, skulle hatt noe sånt ute til snuppa.... Herlige innlegg under også som jeg har gått glipp av, tekst på merkelapper var smart....
    Ha en super kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  12. Skjønne! :) Både for voksne og barn. Ynskjer meg to gamle cafèstolar. Men, anar ikkje om det er gjennomførbart. Draumar er godt å ha :)

    God klem frå meg!
    E :)

    SvarSlett
  13. Sitter her å vurderer om jeg skal kjøpe noen tolix i morgen på opphørsalget til Havna. Tenkte å ha på kjøkkenet men synes de er litt lav så jeg klarer ikke bestemme meg..
    Men italienske industri lamper har jeg fått meg:)
    Ha en god natt min venn.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  14. Fantastisk.
    Lucky you.
    Jepp, jeg er ganske misunnelig :) :)
    Står høyt på ønskelisten min!!

    SvarSlett
  15. De er så utrolig stilige!!! Jeg vil også ha!!!;) hehe. Ser for meg at min kjære ikke hadde godkjent den prisen akkurat nå:P hehe

    Ha en herlig dag:)

    Silje

    SvarSlett