torsdag 15. april 2010


Skjerf deg




Et must i vårgarderoben (eller for såvidt året rundt) for meg, er skjerf. De både hever og gjør hele antrekket, og jeg hadde ikke klart meg uten. Føler nesten at noe mangler da...

Noen samler på vesker, jeg samler på skjerf! Vesker er plutselig blitt så unødvendig når man går rundt med barnevogn hele tiden;)





Denne vårens to favoritter er mitt grå/hvite stripete fra Becksöndergaard, og "blomsterbuketten" fra Lindex!
Til jeansjakken eller bare over en tunika bruker jeg dem mest..

Samtidig så pynter de opp i gangen, tvinnet rundt zinkringene med henger, som jeg kjøpte på Bolina for en tid tilbake...


Da er det bare å komme seg ut i goværet;)
Ønsker dere alle en deilig dag!

Klem Kjersti
http://bloggurat.net/minblogg/registrere/93457e026133342f03546d71ffb0984b0d18455c

24 kommentarer:

  1. lekre skjerf! har en god del i samlingen min jeg og...

    stilig med den ringen!

    ønsker deg en fin-fin dag

    klem beate

    SvarSlett
  2. Härliga bilder på dina favoriter! =) Jag är också galen i scarfs...det går absolut inte att ha för många. *ler* Det finns nog en scarf för varje tillfälle...

    Ha det gott!
    kram Emelie

    SvarSlett
  3. Ja...skjerf er et must:)div varianter eies her og:)
    Grattis med flotte tolix stoler..:)
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  4. Helt utrolig!! Ryddet i mine skjerf igår og tenke; ÅH, må skaffe meg et sånt rundt oppheng. MEn det er mulig de ikke har den lengre i butikken??? Kan ringe og høre. Eller så får jeg bare lage noe selv!! Så fin blogg du har. Skal stikke innom snart. Ha en fin dag!!

    Vennlig hilsen, Signe

    SvarSlett
  5. Superfina scarfs du har, man kan absolut inte få för många sånna!!:-) Hoppas ni har lika fint vårväder där du bor som vi har här i Örebro!!:-)

    Kram Sofia

    SvarSlett
  6. Knallfine skjerf og så lurt å ha dem i en slik ring!! Takk for tips.
    Ha en super dag.

    Klemmer

    SvarSlett
  7. Så enig med deg !:-) MÅ ha skjerf jeg og! Veske, hva er det når man har stellevesken ;-) Hehehe!

    Ja, TM er seg selv lik ♥ Så fort det går!

    Ha en super dag, snart helg nå! Spennende planer pådere ?

    Godklem

    SvarSlett
  8. Lekre skjerf...jeg har også "dilla", og heldig er jeg som har fått inn lekre Tine K.skjerf der jeg jobber;o) Ønsker deg en fin dag! Klem fra Maliva

    SvarSlett
  9. Oi! Det stripete fra Becksöndergaard var veldig meg! :-) Jeg har to med stjerner fra samme merke. Er det nytt av året? Har ikke sett det før. Fikk skikkelig lyst på det!
    Så misunnelig angående Tolix barstoler! Mannen min kan ikke forstå at det skal være nødvendig å bytte ut de billige Ikea barstolene med noe så dyrt... Mannfolk!!!
    Huff, ja.
    Ha en finfin dag!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  10. Becksöndergaard er også favoritt hos meg. Har to selv. Og en haug med andre.. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten.
    Det er som du sier, akkurat som om noe mangler.

    Ha en fin dag. Her i hovedstaden har solen tatt avspasering i dag.

    Klem

    SvarSlett
  11. Herlige skjerf ♥
    Jeg elsker skjerf, lunt og godt rundt halsen på kjølige dager og så stæsjer det opp et antrekk også syntes jeg!

    Lucky you - vedr Tolix stolene, de er jo bare så knallfine -love love

    Ønsker deg en herlig vårdag!!
    ♥klem

    SvarSlett
  12. jeg er også en skjerf-jente og har nesten likt til det grå og hvite. (En litt billigere kopi bare. ;) )
    Kjempelurt med ringene. Takk for tips.
    Kos deg i goværet!

    SvarSlett
  13. Hei...legger igjen et lite spor i den nydelige bloggen din...falt pladask for den...en hærlig lys og hvit stemning over den. Og ikke mins likte jeg å finne inspirasjon til gutteklær...liker selv så veldig godt den nostalgiske Emil-stilen. Så nå tar jeg meg vel en tur på Zara og ser etter linskjorte :P

    Håper du har en fantastisk vårdag!

    Klem Marie :)

    SvarSlett
  14. ...føler meg litt gameldags som ikke har egen blogg her nå, men men kan ikke henge med på alt. Håper du gidder svare på et spørsmål fra meg likevel?! Lurer nemlig på hvor du har kjøpt sofaen din, er på jakt etter en som er god å sitte i, ikke for stor og med cahiselong, sjeselong (hvordaniallverdenskrivesdet...?)syntes din såg fin ut!
    Klem fra anonyme meg (augusta som elsker bloggen din)

    SvarSlett
  15. Så lurt med ring å henge skjerfa på!

    Helsing ei som også likar skjerf. ;)

    SvarSlett
  16. Samme her altså. Jeg har skjerf til nesten alt. Og jeg digger disse store og gode som det er en del av for tiden. Jeg sitter her med et som ligner det grå og hvite ditt her. Mitt er blått og hvitt og kommer fra BikBok. Jeg digger det. Stort og bløtt og godt! ;O)

    Ang. Tolix: De er diggbare og det kan jeg godt forestille meg, at det blir prikken over i`en på kjøkkenet deres.

    Vi er klare for to Tolix`er her også. Etter bryllupet skal det kjøpes inn. Vi har bestemt oss for å vente til det. Da kan vi glede oss til det en stund nå først. Så til motsetning til deg i dette: her hadde vi altså tålmodighet. HIHIHI!!

    Klem fra Liv

    SvarSlett
  17. de zinkringene var veldig tøffe!

    SvarSlett
  18. Flotte skjerf, er selv helt avhengig av både skjerf og vesker ;) ha en super fin kveld i finværet.....
    klem victoria

    SvarSlett
  19. fine skjerf, og så tøfft med de ringene!!
    ha en herlig kveld
    klem

    SvarSlett
  20. jeg er også skjerf avhengig - men jeg trodde det var ( bortsett fra at jeg "fryser" alltid i halsen) pga at jeg ikke klarer å bruke kjeder - kjøper i hytt og pine men bruker de ikke . men skjerf - ja det begynner det å bli en del av ( i tilegg arvet jeg masse etter farmor og mamma som ikke bruker lenger;-) MEN jeg har et oppevarings problem da 90 cm skuffen fra Ikea nå er full...

    SvarSlett
  21. hej söta vännen!

    så kul. jag köpte mig en ny scarf idag och tänkte att jag kanske skulle göra ett inlägg om alla mina scarfsar....jag är nämligen scarf-nerd också ;))))

    den jag köpte idag har den vackraste lila-cerisa färg, love it!!

    å grattis till (snart) dina tolix-pallar!! det kommer att bli så fint hos dig!

    stooor kram!

    SvarSlett
  22. vad du är duktig som målar och står i!! det ska bli så himla kul att se när du är färdig med allt!!

    jag har precis kommit in från en timmes powerwalk. det behövs big time....snart ska bikinin på och det är ingen rolig syn :(

    lycka till i byen imorgon! :)
    jag ska ta hand om min mormor imorgon. hoppas det blir fint väder så vi kan gå en liten promenad.



    kram!!

    SvarSlett
  23. Ja, dette var virkelig lekre skjerf. Nydelige farger!

    SvarSlett
  24. Hej vännen min.

    Vad pratar du om för snygga byxor. Dom har inte vi fått till min butik.... Inte pojk kläderna heller. Hoppas dom kommer snart.

    Men den blommiga sjalen som du visar har jag såklart. Imorgon åker vi till fjällen. Det ska bli sååå skönt med lite avkoppling nu efter stressiga jobb veckor.

    Kram kram
    Marit

    SvarSlett