lørdag 10. april 2010


I gråsonen



På min lille øytur her ute i går, så gikk ikke alt etter planen. 
For det første lå tåken så lavt, at svabergene som egentlig skimtes 
i bakkgrunnen på bildet, ikke fikk vist seg i det hele tatt dessverre.

Jeg er veldig taknemmelig for at jeg bor her ute, 
så nærme sjøen, det gir en frihetsfølelse som bare må oppleves...

I tillegg gikk jeg tom for strøm på kameraet, typisk...
Jeg får ta meg en ny runde til uken, håper på sol!

I dag derimot, skinner solen fra skyfri himmel, 
og jeg og lillegutt er klare for loppisrunde:)
Blir spennende å se om jeg får med noe spennende hjem...

Ønsker alle en strålende dag i dette fantastiske været!!!

Klem
Kjersti


11 kommentarer:

  1. God tur, håper dere finner noen skatter!!
    Nydelig bilde uansett:)

    Ønsker dere en super lørdag!

    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  2. Ja...du er heldig som bor slik...ønsket det var meg:)Jeg kjenner den frihetsfølelsen og roen....den har jeg på Ylvingen:)
    Så 1 juli går ferden oppover...gleder meg til og gå langs sjøen og plukke skjell og rakved:)
    lykke til i dag:)
    Vi får se hva vi finner:)
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  3. hei kjersti

    nydelig bilde!!!!!

    kos deg på loppis. håper du finner noen skatter

    klem beate

    SvarSlett
  4. Åhh vad härligt att solen skiner hos er, här är det mörkt och grått!!

    Vilken fiin header du har gjort, enkel och stilren, jag gillar massor!!

    Ha en underbar dag på loppisrundan!:-)

    Stor kram Sofia

    SvarSlett
  5. Hei Kjersti!
    Så nydelig header du har laget deg :-) Forandring fryder!

    Så nydelig bilde også! Kos deg på loppisrunde idag, her har TM nettop sovnet ute i vognen og jeg tar en bloggrunde.

    Godklem ♥

    SvarSlett
  6. Utrolig fint bilde du viser da :)
    Har skinner solen fra skyfri himmel, så nå skal jeg ut og nyte den :)
    God helg!!

    SvarSlett
  7. Nydeleg foto, skodde eller ei! :)

    Ynskjer deg ei god helg!

    SvarSlett
  8. Innom med en lørdagsklem :o)
    Håper du finner noen skatter!!

    Klem J.

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg syntes du så litt kjent ut også:-)
    Verden er sannelig ikke stor!
    Ville du være med i utlodningen? :-)
    Været i dag er i det minste en stor forbedring fra i går! Loppis på oss i dag også:-) Det ble på Sjøormen og et mini et oppe ved Olsrød senter et sted. Ingen fangst dessverre, mannen min er altfor kritisk, og var dessverre med... :-)
    Ha en deilig helg videre!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. godkväll vännen!

    vilken underbar bild.
    den gillade jag!!

    hoppas du haft tur på loppisrundan. själv har jag målat om det svarta skåpet och det blev så FULT...jag orkar bara inte måla om det en gång till....suck...

    kram!!

    SvarSlett
  11. Stilig bilde, veldig stemningsfullt! Loppis-sesongen er i full gang her også, men i dag orker jeg ikke. Kanskje det blir en tur i morgen, håper de har spart noe bra til da:) Og håper at dere har funnet noe fint! Ha en fin kveld, vennen! Klem

    SvarSlett