søndag 11. april 2010


Fristelser på en søndag...




Muffins, cupcakes, kall det hva du vil...
Jeg har en enorm fasinasjon for disse vakre små,
og jeg har flere bøker som jeg bare kan sitte å bla i og nyyyte...
Heldigvis synes jeg de er vakrere å se på, enn de er å spise;)

Ekstra gøy er det å lage dem selv, ta bilder og komponere litt:)

I dag ble det en sjokoladevariant med mintgrønn smørkrem...
Jeg synes de er så vakre helt uten dekor også, så ble nødt til
å knipse noen bilder før jeg dekket dem helt til;)





Etter en fantastisk kveld i går, hos gode venner,
der vi ble servert en 7 retters (tror det var 7...) thai meny,
lengter jeg nå etter lillegutt som har kost
seg med "mommo" og "tatte" i helgen:)

Loppisen i går ble en heller tragisk opplevelse,
absolutt ingenting som falt i smak!
Bedre lykke neste gang:)

Senere i dag blir det min variant av en kylling salat,
med feta, oliven, sitron og oregano, mmm...


Ønsker dere alle en fantastisk
søndag i goværet:)

klem
Kjersti


24 kommentarer:

  1. hej vännen!

    så synd med loppisen...men bättre lycka nästa gång ;)

    så smaskigt du har bakat. jag gjorde en kladdkaka i fredags som blev himmelskt god...inte en smula kvar :)

    idag flyttar jag mest runt på saker. hade en idé om en atelje vid vår gamla matplats....vi får se hur det går med det...(hi-hi)

    kram ♥

    SvarSlett
  2. Fantastisk lekre bilder hos deg! Så flink du er! Muffinsene så virkelig fristende ut. Liker de enkle elementene i bildene dine. Herlig var også bildet der vi ser muffinsene på bordet, og noe av hyllene lengre opp i bildet.

    SvarSlett
  3. Mmmm de så flotte ut, har selv masse bøker med deilig fristelser...
    Og er kanskje ikke den største spiseren selv, men mannen i huset elsker det.....
    Flotte bilder du har tatt....
    ha en flott søndag
    klem victoria

    SvarSlett
  4. hej igen ;)

    jag har målat det 2 gånger. sen tog jag sandpapper för att få fram lite av det svarta så det inte skulle se så kompakt ut.
    sen ställde jag det mot min svarta vägg och det blev så snyggt!!

    kram!

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder, og de muffinsene så nyyydelige ut :)

    Ha en fin søndag videre!

    Klem

    SvarSlett
  6. synes også det er gøy med muffins!
    små kunstverk!

    ønsker deg en fin dag

    klem beate

    SvarSlett
  7. Mmmm, nydelige og se på, smaker sikkert veldig bra også:))

    Klem!

    SvarSlett
  8. Mmm det ser jättegott ut! vilka ackra bilder också!
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvarSlett
  9. Hei min venn, for noen delikate bilder, fikk rett og slett veeeldig lyst på!
    Ha en super kveld.
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  10. Åh, så gott det ser ut!

    Kram Camilla

    SvarSlett
  11. May I come and have some cakes with you?? :D
    Those greenblue cupcakes look so wonderful and mysteriously blue... :)
    Have a good sunday, best regards,
    Marjolijn

    SvarSlett
  12. Herlig og fristende.... Mintgrønn krem så også herlig ut - gav fin effekt i bildet :o)
    Jeg bakte gulrotmuffins på fredag, kjempegode :o) Spiste nettopp en i sted, smakte enda bedre i dag!

    Fortsatt god søndag til deg.

    Klem J.

    SvarSlett
  13. Disse muffinsene så jo helt herlige ut:)

    SvarSlett
  14. å herlighet så lekre og bildene likeså! jeg liker dessverre altfor godt slike muffins!!

    SvarSlett
  15. Jeg foretrekker å spise dem i stedet for å bake dem;D De så herlige ut!
    Å dine flotte bilder gjør det jo ikke akkurat noe værre, kan man jo si;)

    Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlett
  16. Herlige muffins!
    Fargen på glasuren var helt nydelig!

    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  17. såg snadder ut!! og så fine bilder. du er god!
    god ny uke til deg
    klem

    SvarSlett
  18. Mmmm....så deilig ut! Nydelige bilder!! Var spent på om du fant noe på loppemarked;) Håper du finner noe neste gang!!

    SvarSlett
  19. Ååååååh, det så godt ut! Ikke snilt å friste sånn på søndagskvelden. ;)
    Lekre bilder var det i allefall så jeg nyter dem som eyecandy. Ha en fin kveld Kjersti.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  20. For noen nydelige herligheter! Elsker bloggen din kjersti:)

    http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  21. ja, visst är vi tokiga...hi-hi...
    men det är ju så roligt, eller hur?!

    ditt apoteksskåp ska bli så spännande att se på plats. jag vet att jag kommer att bli väldigt avundsjuk.... ;)

    här lyser solen idag, men det är kallt...

    kram!!!

    SvarSlett
  22. Hei og takk for koselig hilsen Kjersti.

    Muffinsene dine ser UTROLIG gode ut. Litt "fysen" her skjønner du:)

    Ha en super ny uke!

    SvarSlett