torsdag 1. desember 2011



Så var vi endelig her...




1 Desember... 
Selv om det føles mer som om vi er midt oppi værste høststormen, her jeg sitter i mitt forblåste hus, høyt oppe på en liten øy;) Uansett, kalenderen er på på plass, og til tross for elendige lysforhold her i morgentimene, har jeg forsøkt å forevige årets kalender, før den første pakken ble åpnet.
Jeg hadde lyst til å bruke den "nye" veggen som er midt mellom spiseplass og sofakrok, synes det er litt kos å se kalenderen. Derfor fikk fjorårets kalender hvile, det er jo alltid gøy med noe nytt!





Årets variant er jo veldig enkel, papirposer med treklyper, på en jutesnor.
Nummerlappene er "tomme" etiketter som jeg har lastet ned, for så å selv nummerere i Photoshop. Deretter printet jeg dem ut, og klipte rundt. Akkurat det tok bittelitt tid;)
Vi starter måneden med juleforestillingen Putti Plutti Pott i dag, og det blir nok kos for store og små:)

Nyt denne første desemberdagen,


KLEM



25 kommentarer:

  1. O, så fint det blev! Och vilket jobb du lagt ner!

    Fin dag till dig Kjersti! :)
    kram Emelie

    SvarSlett
  2. Lovely! Men det er jo alt du finn på :) Kos dokke med kalender!

    Klem E

    SvarSlett
  3. Jeg blir så glad av innleggene fordi du redigerer så fint :)
    Bildene er jo nydelige også -akkurat slik som det du tar bilde av.
    Kos dere på forestilling i kveld og med julekalenderen dag for dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Utrolig flott og stemningsfullt hos deg!
    Ønsker deg en god dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Så fint!!
    Som guttemamma gleder jeg meg til innleggene om gutteklær!! :)
    Ikke lett å finne fine klær til gutt uten diverse trykk på...

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kalender! Og digger den nye veggen med vinduet :) Her blåser det også noe helt forferdelig! Godt jeg ikke må ut på noe idag. Håper snøen kommer om ikke så lenge, så man kan få litt mer julestemning :)

    Takk for fin inspirasjon! :)

    Ha en fin 1 desember.

    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Åh, vad fint. Och vilka vackra, stämningsfulla bilder!

    Kram, Sofie

    SvarSlett
  8. Akkurat så enkelt og lekkert som alt hos deg, Kjersti! :)

    Nyt fortsatt adventsdagene denne uken!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  9. Så utrolig fint! Fredfulle bilder! Nydelig

    SvarSlett
  10. Stilfullt og lekkert:)
    Digger kjøleskapet ditt! Jeg har alltid hatt lyst på et selv, men så kjøpte vi hus med innebygget løsning:(
    Ha en fin adventstid! Fikk veldig ro og julestemning av bildene dine..

    SvarSlett
  11. Kjempeflott kalender:D

    Ha en fin dag:D

    SvarSlett
  12. Åh...så fine foto!

    Ynkjer deg ei god adventstid! ♥

    SvarSlett
  13. beautiful idea and photos! have a nice day!

    SvarSlett
  14. aah it's finished! Very nice.

    SvarSlett
  15. Alltid nya fina ideér när man tittar in här...*ler.

    Och vad vore decemember utan adventskalendern....?!

    Ha en fin kväll.
    Kram från Göteborg och mig.
    Pernilla

    SvarSlett
  16. Så enkelt men så vackert!

    SvarSlett
  17. Vad fint och enkelt! Du har så mycket fint!

    Kram Maria

    SvarSlett
  18. veldig fin. poser er greit det. lett og veldig fint.

    SvarSlett
  19. stemningsfullt og vakkert hjemme hos deg.
    og kalenderen din er kjempefiiiin!!!
    desemberklemmer til deg ♥

    SvarSlett
  20. Så fin kalender. Heldige storebor!
    Ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  21. Kjempe-FIN kalender, Kjersti!! Men det enkle er jo som kjent det beste;)) Del gjerne inne hos meg, hvis du vil.

    Ha en fortsatt super helg!

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  22. Så fin og enkel kalender.. passer veldig godt inn i huset ditt. Veldig delikat...Håper du får en fin advendstid!

    SvarSlett