fredag 23. desember 2011



Årets julekort







Nå er det noen uker siden julekortet ble til (dere husker kanskje jeg måtte bestikke med pepperkakedeig...), og dette ble altså resultatet.
I år valgte jeg å lage hele kortet selv i Photoshop. De er printet hos Optimalprint, som jeg har brukt til hver anledning siden Lukas ble født. Jeg benyttet meg av en "tom mal", kjente jeg var litt lei av de ferdiglagde...
Personlige frimerker ble det også i år:)

Det er dagen før dagen, og jula fikk en litt annen start enn vi hadde planlagt...
Uansett, jeg har veldig lyst til å ønske alle de fine leserne mine en en riktig GOD JUL, og så skal jeg se om jeg får til en liten stemningsrapport i morgen tidlig;)



KLEM

26 kommentarer:

  1. Vilket underbart rart kort!
    Hoppas ni får en riktigt mysig jul!
    Kram Maria

    SvarSlett
  2. Kjersti, du har all grunn til å være fornøyd med disse kortene, de er bare vakre :)
    Ønsker deg en riktig god jul og et fantastisk 2012 på naboøya :)

    Klem, Mette

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Mette:)
    Veldig hyggelig med alle kommentarer fra deg, og så håper jeg du sier hei dersom du ser meg på butikken igjen;)

    God Jul:)
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  4. En riktigt God Jul till dig! Så fina kort du gjort!

    kram Emelie

    SvarSlett
  5. Hælledussen;) NYdelige julekort:D

    Gooood jul:D

    SvarSlett
  6. for oen herlige vakre julekorrt:)
    nostalgisk og rene:)

    god jul til deg og dine:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  7. Hi.Which program is using your photos with frames, effects and editing? Thank you.

    Edâ

    SvarSlett
  8. så herlig det var!!
    :D
    en riktig god jul ønskes!!
    klem m

    SvarSlett
  9. Et vakkert julekort :)
    Har blitt inspirert med mange flotte oppskrifter her i det siste, har prøvd ut en del av de, herlig :)
    Ønsker deg og dine en god og fredfull jul!
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  10. Nydelig julekort!
    Ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår!

    SvarSlett
  11. Vilka sötingar. Fina kort.
    God Jul Kram

    SvarSlett
  12. Wow så fint kledde de er;) Med sixpence huer og greier...passer deg veldig godt! Nydelige;) God Jul, Kjersti....

    SvarSlett
  13. Ik wens jou en je gezin ook hele fijne en warme kerstdagen toe en een geweldig 2012. Leuk die zelfgemaakte kaart en wat een schatten van kinderen heb je....
    Lieve groetjes, Elly

    SvarSlett
  14. Hello from Italy!
    Your blog and the way you capture your day live is unique.
    Love your House!
    Merry Christmas
    Cata :)

    SvarSlett
  15. God jul til deg og dine:-D
    kristin

    SvarSlett
  16. God jul, Kjersti! Klem; Heidi

    SvarSlett
  17. Underbart kort!

    Önskar dej en riktigt God Jul! ♥

    SvarSlett
  18. Ååå, så nyydelige de ble!!!

    Riktig god jul til dere, Kjersti!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  19. Herlig julekort!
    Og så kos med egne frimerker;)

    Ha en riktig GOD JUL ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  20. Nydelige kort! Og fantastiske bakeinnlegg nedenfor her, jeg leser ALLE innleggene dine, ofte flere ganger - men ikke så flink å kommentere lenger.. Men du er bare så flink, Kjersti!

    Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  21. Helt nydelig kort som kom i postkassen i dag. Guttene er bare helt bedårende!<3 Håper roen har senket sg hos dere nå. Vi nærmer oss, men er syke hele gjengen, så alt går i sakte kino. Men vi kommer nok i mål til slutt, og gleder oss veldig! God, god klem fra meg

    SvarSlett
  22. Så skjønne guttene dine er : )
    ..og kortet ser kjempefint ut!

    Håper dere får en fin og fredfull julefeiring,
    og at formen bedres for din kjære.
    God klem fra meg

    SvarSlett
  23. Vilken underbar blogg du har! Så glad jag är att ha hittat hit! Lägger dig i länklistan på studs & hoppas du tycker det är ok!? Hojta annars!

    Jättefint julkort!

    GOD JUL :)

    Kram/Jes

    SvarSlett
  24. Merry Christmas!! You have a wonderful blog.
    Hanni/Polkadot

    SvarSlett
  25. Hei Kjersti.

    Først vil jeg bare rose deg for den lekre designen du kjører på bloggen din. Den er en nytelse for øyet. Du har tydelig et skarpt blikk både for foto, design og interiør. Så lurer jeg på: hvor har du fått tak i stjerneformene til pepperkaker i ulik størrelse?? Jeg med flere er interessert i slike : )
    Fortsatt god jul.

    Hilsen Kari

    SvarSlett