onsdag 21. desember 2011



I rute sa du?





Joda, forsåvidt...
Det har vært noen hektiske dager, blir liksom ikke jul uten, og nå er alle pakkene pakket inn!
Men her finnes ikke "nyvaska gølv", så nå håper jeg på at min lille store bebis snart skal sove litt, så jeg kan finne frem "skurebøtta":)
For de som måtte tro at alle interiørbloggere har det plettfritt gjennom hele Desember, så kan jeg berolige med at det ikke gjelder for denne bloggeren;)
Gårskvelden tilbragte jeg på kjøkkenet, og kjøleskapet er nå stappet (fikk nesten ikke igjen døra), med fat med div. julesnask. Lover å vise bilder og fremgangsmåte på fristelsene, for jeg tror jeg kom over en helt fantastisk oppskrift...;)


Fin dag, med nysnø på bakken!


KLEM

12 kommentarer:

  1. Joda, vi er faktiskt i rute mer eller mindre....juleaften kommer uansett! Klem Lisette

    SvarSlett
  2. Skön att höra, jag har inte heller hunnit med den perfekta julstädningen med liten bebis som sover 5 minuter åt gången..
    Ha en bra dag! Vänliga hälsningar Ida

    SvarSlett
  3. Håper på å få vasket gulvene her i dag. Og jeg har nettopp gjennomført en ekspressbaking av brytebrød til jul. 5 min pause nå før lillemor pleier å våkne fra duppen. Det går i ett gitt :D
    Men kos er det jo (ikke gulvvasken da...)
    Ønsker deg en finfin jul.

    PS. Jeg gir bort en Mugtail kopp, sleng deg med om du har lyst. Tror den hadde passet hos deg :)

    SvarSlett
  4. Spent på oppskrift... Gode oppskrifter er alltid velkomment :)

    SvarSlett
  5. Alltid spennende med nye oppskrifter. Elsker å prøve noe nytt! :)

    Her skal nok vaskebøtta få komme en liten tur frem iløpe av dagen også. Ellers er vi ikke så høytidlig. ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. FLOTT bilde!!
    Og så kjekt og være i rute, det er jeg og;)
    Gleder meg til bilder og fremgangsmåte på julesnask ♥

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Håper på oppskrift snart..vi skal ha konfektlagedag på fredag!!
    Nyt disse dagene!!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. For et flott skap ved sida av kjøleskapet, det var flott. Her er det ikkje noe stress, mann ute på jobb, og minstemann feirer jul ilag med sin pappa...og eg skal jobbe hele jula og nyttårshelga!!! Men helt ok er der. Ha en fin jul.

    SvarSlett
  9. Jo her er vi veldig i rute. Men vi verken baker eller vasker rundt i år. Med studier på oss begge ble akkurat disse gjøremålene nedprioritert. Men rent må vi ha det likevel så morgendagen blir vaskedag mens treet pyntes og gløggen drikkes på fredag:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  10. Spennende oppskrift vil vi jo gjerne se...Håper den kommer senere =) Kos deg med gulvvasken!

    SvarSlett
  11. Hei Kjersti!
    Jeg koser meg med små glimt innom bloggen din midt i travle juletider. Og så kjøpte jeg Kamille pga boligreportasjen hjemme hos dere. Veldig fin! Du er så flink og inspirerende! Ønsker deg og dine en god jul og fredfull julehøytid!

    Hilsen Am.

    SvarSlett