onsdag 7. desember 2011



En ønskeliste...


I disse juletider blir man jo stadig spurt om hva vi ønsker oss til jul...
Med så mange fine nettbutikker er det ikke vanskelig å drømme seg bort, det er i allefall helt sikkert!
En blogg jeg har fulgt lenge, nemlig Stil Inredning & Design, åpnet nettbutikk for nøyaktig ett år siden. 
Nå feirer de året som har gått, og tilbyr alle kunder 25 % rabatt på kjøpet, ut denne uka.
I hele Desember har de også konkurranser på deres Facebook side.

Dette er noe av mine favoritter, måtte bare nissen lese bloggen min...;)



KLEM

10 kommentarer:

  1. Herlige ønsker og krysser fingrene for at nissen leser bloggen din hi, hi.
    NYDELIG reportasje i Kamille forretsen!
    GRATULERER -så stas :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Maaaange fine ønsker her.. ELSKER det marokkanske fatet!

    Takk for tips!

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Hei! Tror jeg har en lignende liste jeg også. har spesielt lyst på det plastteppe..Håper nissen leser kommetnarene dine også;-) Mvh Å

    SvarSlett
  4. Så fine ting! Håper nissen hører på deg. ;)
    Strikkepleddet og det marokanske fatet står på min ønskeliste også.
    Ha en fin kveld vennen. Jeg gleder meg til å lese Kamille i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  5. Mange fine ønsker her :)

    juleklem fra meg

    Giveaway på min side om du er interessert! :)

    SvarSlett
  6. Ohh vilken fin önskelista..
    Jag lovar jag ska skicka vidare till tomten :)

    Kram

    SvarSlett
  7. Fine ønsker du har, her ønsker jeg meg ialfall det Marokko fatet <3

    SvarSlett
  8. Fine ønsker du har, her ønsker jeg meg ialfall det Marokko fatet <3

    SvarSlett
  9. So so pretty! I wish I lived nearer so I could enjoy the little shop!

    SvarSlett