fredag 30. desember 2011



Bloggåret 2011






Altså, jeg vet nesten ikke hvor jeg skal starte... Det har vært et veldig spesielt år, men så absolutt et av de beste i mitt liv, uten tvil!
Allikevel så starter Januar helt på bånn... Selv om jeg er i lykkelige omstendigheter, er formen helt elendig, og jeg orker nesten ikke åpne macen...
Et lite lyspunkt er artikkelen i Elle Interiør, der jeg og to andre interiørbloggere viser frem hjemmet vårt:)







Februar... Jeg vurderer faktisk å legge ned hele bloggen. Finner hverken motivasjon eller kreativtet, men håper på at det er forbigående. Får mange spørsmål om hvor det blir av meg, men jeg følte ikke tiden var moden for å dele hemmeligheten jeg bar på...;)








Endelig kan jeg dele nyheten med dere, vi venter en liten lillebror:))
Jeg overøses med lykkeønskninger, og hormonell som jeg er, så triller tårene for hver eneste kommentar... 





Formen er oppadgående, og jeg "bygger rede" og kommer i skikkelig strikkemodus:)








Tidenens lengste vinter er over, dagene blir lysere, og jeg får faktisk lyst til å starte på noen småprosjekter her hjemme. En ny vegg blir til på kjøkkenet, og det føles veldig godt å utfolde seg kreativt igjen!






Juni kommer, og jeg gjør noe jeg aldri kommer til å angre på!
Vi booker en fotoshoot med flinkeste Tanja, stopper tiden noen timer,
og foreviger den lille familien vår.
Jeg ser på bildene daglig, og er så utrolig takknemlig for disse øyeblikkene...

Jeg drar på bloggtreff i Oslo, og møter mange av dere fantastiske bloggejenter/damer.
Er så glad for å ha blitt kjent med dere:))








Juli måned blir veldig lang, og midt oppi det forferdelig tragiske som rammer landet vårt, kommer lillebroren vår til verden, én uke på overtid.
Jeg har blitt tobarnsmamma og ord kan ikke beskrive den lykken jeg føler♥









Jeg nyter de første ukene (og de siste sommerdagene) med en liten bylt i armkroken.
Bloggen får hvile noen uker...;)







September blir veldig innholdsrik.
Jeg runder 30, og så det er noe med høsten og kreativitet, den kommer for fullt!
Jeg vinner utrolig nok Nib utfordringen "høstfølelse", 
og jeg og Ludvig flyr til Bergen og besøker gode bloggvenninner:))









Oktober er den store høstmåneden, og jeg koser meg inne med høstgryte,
masse tente lys og gode strikkeplagg...








Det kokkeleres på kjøkkenet, men det kanskje aller morsomste er jo å forevige disse fristelsene;)







Ingen interiørblogger er vel mer aktiv enn i julemåneden, og her er intet unntak.
Det pyntes og bakes, og jeg får endelig se resultatet av julereportasjen i Kamille!



Egentlig så føler jeg meg litt som en trebarnsmamma, for bloggen er jo liksom blitt barnet mitt den også. 2 1/2 år gammel har den blitt, når jeg ser tilbake (noe jeg sjelden gjør), har den ført med seg så mye positivt, at jeg har nesten ikke ord.
Det er nesten litt skremmende å se besøkstallene stige som de gjør, men jeg setter så utrolig pris på hver og en av dere som trofast titter innom.
Det har ikke vært de store interiørprosjekter og DIY påfunn, meg jeg satser på at de vil ta seg opp i året vi står foran.

2012 kan nemlig  ikke komme fort nok for min del. I 5 lange år har jeg ventet på å starte på fasaden på huset vårt, og dere aner ikke hvor mye jeg lengter!!! Vinduer er i bestilling og snekkeren starter i Januar!
I tillegg er jeg jo allerede halvveis i min mammapermisjon, og tanker om hva jeg skal finne på når den er over, kanskje starte for meg selv, det er noe jeg funderer masse på. Jeg har så mange planer og så mye jeg vil gjøre, så jeg håper at 2012 blir et mulighetens år på alle måter:)


Jeg vil ønske dere alle en fin nyttårsfering,
så sees vi nok plutselig:)


KLEM



51 kommentarer:

  1. I just love your photos and this blog of yours! Have said it many times before but these pics prove it again :) Those family pics are my favourites!

    Have a wonderful New Year!

    SvarSlett
  2. Så koselig lesing, nydelige bilder!

    Ønsker dere en super lillenyttårsaften!

    Stor klem fra Bergen

    SvarSlett
  3. Leste nettopp repotasjen i Kamillie:) Kjempeflott. Har fulgt bloggen din lenge og syntes den er nydelig:)

    SvarSlett
  4. Du har en fantastisk nydelig blogg og bildene du tar gir masse inspirasjon:)

    Godt nytt år til deg og din vakre familie!

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. For en flott oppsummering! Jeg nyter bildene dine kjersti!

    Ønsker deg et godt og spennende 2012

    Klem beate

    SvarSlett
  6. Herlig oppsummering.... Lykke til videre med hus og planer for 2012! Og, du finner nok helt sikkert ut av hva du vil... Kjenn på magefølelsen og lytt til drømmene dine. Da kan det ikke gå så gæernt....

    Godt nytt ÅR, Kjersti!

    Klem Randi ;)

    SvarSlett
  7. Takk for en flott kavalkade!
    Du har en fantastisk blogg, glad du ikke sluttet i mars!
    Ja, du skulle vært med å dekket bord, men ja, ikke lett å få tid til alt. Grattis med den svææære macen, heldig! :)

    SvarSlett
  8. Nydelig oppsumering! Med dine talenter for interiør og design på bloggen må du ikke slutte, du inspirere meg:) og jeg liker deg, og føler du er en ydmyk og ingen selvgod dame:) stå på i 2012! Jeg prøver også å henge med....:)

    SvarSlett
  9. En flott kavalkade :) jeg og nyter bildene dine Kjersti:)

    Vil få ønske deg ett riktig Godt Nytt År.Gleder meg til å følge deg videre inn i det nye året :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  10. Takk for et nydelig innlegg...
    Du er superflink..og jeg digger bildene dine!!
    Lykke til med et nytt spennendes år..og jeg gleder meg til å følge deg videre!
    God klem:)

    SvarSlett
  11. Tack för ett fantastiskt läsår och all inspiration ni ger! Gott nytt år!

    SvarSlett
  12. Førr en koselig kavalkade :)
    Masse nydelige bilda!

    GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE!
    Måtte 2012 gi deg masse nye flotte opplevelsa ♥

    Nyttårsklæm
    Trine

    SvarSlett
  13. For en koselig oppsummering du har laget! Og du verden så glad jeg er for at du ikke ga deg ifjor vinter, for du har en fantastisk flott blogg, som jeg storkoser meg med å følge! Morsomt også å lese om deg f.eks nå sist i Kamille! :)
    Er helt sikker på at du finner ut av jobbsituasjonen din, og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre i 2012!
    Godt nytt år til deg og dine, og lykke til med det neste året! :)
    Stor klem fra Carina

    SvarSlett
  14. Snakk om å være rik på bilder og opplevelser! Du tar bare SÅ nydelige bilder at jeg blir helt målløs:-) Ønsker deg og dine alt godt for det nye året!

    SvarSlett
  15. Verkligen massor av fina bilder! Får man fråga vilken font du använder i de olika månaderna?

    SvarSlett
  16. kjempefin nyttårskavalkade!
    mange av de fine bildene dine er så inspirerende:)

    fin lille nyttåraften til de og dine:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  17. For en fin kavalkade over et innholdsrikt år!
    Vakre bilder og masse stemning!
    Lykke til med et spennende 2012!
    Klem Marit

    SvarSlett
  18. Lovely images
    I wish you a happy new year
    hugs
    Mari

    SvarSlett
  19. Takk for nydelig kavalkade Kjersti:)
    Jeg elsker bildene dine ♥
    Et flott år for deg!!

    Ønsker deg og dine en herlig nyttårsfeiring, og gleder meg til og følge bloggen din også i 2012 ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  20. Vilken underbar summering av året 2011!! Jag hoppas att alla dina drömmar för 2012 slår in och det ska bli roligt att få fortsätta följa med på din resa.
    I mars blir jag också tvåbarnsmamma och jag längtar så!

    Gott nytt år önskar jag er alla

    SvarSlett
  21. Vakker kavalkade!!! Like vakker som deg & din kreativitet :) Syns det har vært utrolig koselig å hilse på deg i år, håper vi treffes mer i bloggsammenkomster i året som kommer!

    Godt nyttår!

    SvarSlett
  22. Så herlig lesing!!!
    Veldig glad for at jeg plutselig poppet innom bloggen din en dag i høst...for her er det mye inspirasjon og glede og hente =)
    Ha en strålende nyttårsfeiring=)
    Klem Line

    SvarSlett
  23. Du har en fantastisk blogg - bildene dine er så vakre at de er til å få tårer i øynene av. Gleder meg til å følge deg i 2012 også!

    GODT nyttår til deg og familien! :)

    SvarSlett
  24. Åhh...så nydelige bilder, og en flott kavelkade.

    SvarSlett
  25. Nydelig og vakker lesning : )
    Ett begivenhetsrikt år, og jeg tror nok helt
    sikkert 2012 blir spennende for deg også!
    Jeg gleder meg til å følge deg videre,
    du er god : )
    Riktig godt nyttår!
    klem Elisabeth

    SvarSlett
  26. For en herlig kavalkade ♥ nydelige bilder og fine ord!! Gleder meg til å følge deg i 2012!

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  27. Vilket fantastiskt 2011!!! Kan det bli bättre för dig 2012 tro? Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Kram Johanna

    SvarSlett
  28. For en herlig årskavalkade.. nydelige bilder og koselig å lese :) blir spennende å følge deg videre i 2012 :) godt nytt år på forskudd

    SvarSlett
  29. Koselig å lese om året ditt.
    Du har så innbydende og delikate innlegg.
    Kjempeflink er du.
    Lykke til med bebies og blogg.
    Godt Nyttår.

    SvarSlett
  30. Gott nytt år och tusen TACK för detta året med din underbara blogg. Hoppas att Ni får ett fantastiskt 2012. Jag skulle bli överlycklig om du ville säga vilket typsnitt som du har använt när du skrivit månaderna på dina bilder. Jag har letat efter det jättelänge, men lyckas inte finna det rätta...:/

    TACK på förhand! Massa kramar Lena.

    SvarSlett
  31. Just found your blog and I must say I really like it.
    *happy New Year 2012.

    Hugs, tiina. ♥

    SvarSlett
  32. Happy New Year !!!...I hope all your dreams may come true. ♥ Esther

    SvarSlett
  33. Kjempe-fin oppsummering av året! Liker veldig godt bildene dine og sammensetningene:) Godt nytt år til deg:)

    SvarSlett
  34. Hei, Takk for inspirasjon i 2011 og ser frem til å titte innom i 2012. Nyttårsklem Siv

    SvarSlett
  35. I whish you a happy new year! Best whises from your german reader Bianca
    http://moments-de-ma-vie.blogspot.com/

    SvarSlett
  36. Så fin og koselig kavalkade. Godt nytt år! Gleder meg til å følge deg og den fine bloggen din i 2012.
    Klem Birte

    SvarSlett
  37. Önskar dig ett fantastiskt 2012.
    Tack för en fin blogg. Kommer att fortsätta att följa den under 2012!

    Kram
    Patricia

    SvarSlett
  38. Åh vilka underbara bilder! Dina barn är så otroligt söta och hemmet helt fantastiskt!

    Önskar dig en fin start på nya året!

    Kramar

    SvarSlett
  39. Fantastiska bilder, ser ut som ni har haft ett fint år!

    SvarSlett
  40. GODT NYYTÅR til deg og dine!

    FOR en oppsummering - vakkert! Du er så flink at jeg mister helt pusten..
    Takk for en hel haug inspirasjon i året som er forbi, gleder meg til å følge deg videre nå i 2012

    Fin fin dag til deg
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  41. For et koselig tilbakeblikk, Kjersti!! Nydelig! Selvfølgelig blir 2012 et mulighetens år på alle måter for deg!!!:)

    STØRSTE klemmen
    ANETTE

    SvarSlett
  42. Med fare for å gjenta meg selv.. Jeg ELSKER bloggen din, Kjersti! Du tar så flotte bilder, har god smak, og blogger i det hele tatt veldig bra. Ser flere har spurt om hvilken font du har brukt i dette innlegget, det lurer jeg også veldig på, den er så nydelig!
    Stå på! Frøya.

    SvarSlett
  43. Lånte navnet ditt i dag jeg;)

    Ha en herlig dag, Kjersti!

    SvarSlett
  44. What a beautiful blog and such a lovely family u have...

    all the best for this year...

    lovely regards kristin

    SvarSlett
  45. Godt nyttår! Så masse nydelige bilder:) Og takk for masse flott inspirasjon i året som gikk! Gleder meg til å følge deg videre:) Lykke til med oppussing og fremtidsplaner!

    SvarSlett
  46. Wow, I love your blog!
    What a beautiful pictures! I really enjoyed it and will certainly come back.

    Happy new Year!

    Warm Greetings,
    Helena

    SvarSlett
  47. Lovely, lovely pictures!

    Riikka

    SvarSlett
  48. WoW vilka enastående bilder & vilken fin årskrönika!!! Amazing!

    Har en liten fråga - vad heter typsnittet som du skrivit månaderna med? Verkligen jättesnyggt!

    Kram och tack för en fantastisk blogg!!! ♥

    SvarSlett
  49. Hej hej :)

    Hittade hit för ett par dagar sedan och är "fast" ;). Tycker din blogg är sååå inspirerande. Jag älskar vackra fotografier i fin inramning, mycket naturfärger mm.

    Har länge letat efter det typsnitt du använt dig av här i årskrönikan när du skrivit namnen på månaderna. Har letat på dafont.com bla men hittar det inte. Har du lust att dela med dig av vad det heter och var man kan få tag på det så vore jag superglad :)

    Önskar dig en fin dag!
    Kramar, Carina

    SvarSlett