mandag 5. desember 2011



Juletre på soverommet?



Tja..., ikke i bokstavlig forstand. Ikke den varianten med stamme og barnåler... Men en liten "juletrecollage" der mine kjæreste pryder bildene, ja så langt kan jeg strekke meg;)
Bildene er tatt i "mørten" (på en grå formiddag), rett før helgen, og herlighet for et blått og kjølig lys, ser jeg jo nå i etterkant! 
Bildene er ikke redigert...






Lysledningen fra Granit vandrer litt rundt omkring i huset, og akkurat nå var det soveromsveggen sin tur;)
Stjernen er den jeg lagde tidlig i høst, til julereportasjen jeg skrev om. (Som forøvrig kommer på glanset papir denne uka...;)

Helgen tilbragte vi i landlige omgivelser, i vakre Telemark, og selv om macen var med (og jeg hadde planlagt noen innlegg), hjelper jo ikke det stort når jeg ikke hadde internett....
Denne uka håper jeg på å få satt igang med litt julebakst. Ikke nødvendigvis noen av de 7 slagene, det er altfor mye annet fristende, så de overlater jeg til andre;)


Ønsker dere alle en fin kveld,


KLEM


39 kommentarer:

  1. Så flott det ble, koselig måte å henge opp bildene på :)
    Av de 7 slagene baker jeg også veldig lite, det blir nesten ikke spist - men krumkaker går. Ellers har jeg tenkt å bake brownies og krydre med litt "julekrydder" som kanel, ingefær og nellik og kansje kardemumme. Dette vet jeg i alle fall at blir spist. Yngste datter her lager pepperkaker, så da får vi det også ;)
    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Ser att stjärnan har flyttat hem till dig med :) Jättefint och härlig inspiration :)

    Kramar Linda

    SvarSlett
  3. Finner alltid så mye herlig inspirasjon hos deg. Kjempekreativt med bilde-juletre.
    Ha en god kveld.
    Klem Line.

    SvarSlett
  4. Kjempe fint var det, liker sengegavlen din. Rustikke elementer er nydelig;)

    SvarSlett
  5. ..perfekt Kjersti!
    Synd du ikke tittet innom meg når du var i Telemark da ;)
    Kose deg masse denne førsjulsuka!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  6. Det er gøy når lyset gir slike bilder :) Og fin ide til juletre :)

    SvarSlett
  7. Så koselig og kreativt bildetre! Syntes fargene var fine jeg.

    Hilsen fra
    Kjersti

    SvarSlett
  8. Så fine bilder du viser:) Og bildettreet ditt var jo faktisk veldig julete da.. hihi

    Gleder meg til å jule i ditt hus på glaset papir:)

    Ha en fin kveld.
    Camilla

    SvarSlett
  9. Knallfint..
    Jeg har lenge hatt lyst på den lyslenka..så fin..
    En fin førjulstid til deg..
    Klem;)

    SvarSlett
  10. Kjempe koselig. Synes stemningen på bildene var kjempe koselig jeg.
    Ha en fin mandag
    klem

    SvarSlett
  11. alt du gjør er så delikat, flott bilder og en lur måte å henge opp bildene på!

    klem

    SvarSlett
  12. Herlig stemning! Likte den lyslenka veldig godt.

    SvarSlett
  13. For et fint tips! Og FOR en lyslenke! Hmmm.. den tror jeg skulle fått flytte rett inn hos meg også ;)

    Klem

    SvarSlett
  14. Koselig på soverommet!
    liker godt kontrastene mellom det rustikke og romantiske. Har Granit nettbutikk? den lyslenka hadde passa perfekt her nemlig..

    God kveld,
    Klem NL

    SvarSlett
  15. Ljuvliga bilder!!!!!!!
    Som hela din blogg är ♥

    kram CC

    SvarSlett
  16. Så fiiint! Akkurat passe "julete" på soverommet, Kjersti!

    KLEM KLEM
    ANETTE:)

    SvarSlett
  17. Så fint, de där stjärnorna är så dekorativa! Kram Johanna

    SvarSlett
  18. bare helt nydelig! misunner dere det fine soverommet. vi har en plan om å fikse litt opp... tanken var til jul, men det blir det ikke.. gidder ikke stresse det.
    ønsker dere fine desemberdager.
    nydelig jul hos dere!
    klem

    SvarSlett
  19. Så nydelig pyntet! Og for et vakkert lys da! Skulle tro du bodde i nærheten av blåfjell :) Herlig!

    Klem Lene

    SvarSlett
  20. Loveeeee the lights strung over the bed!

    SvarSlett
  21. Hi Kjersti

    My name is Kristín and i live in Iceland. I'm a huge fan of your blog and I love your style, so simple and white:) Can you tell me where you got your christmas letters JUL and X MAS
    They are so nice

    Best wishes from Iceland:)

    SvarSlett
  22. Awesome this idea with the picture-tree!!

    Daniela from Switzerland

    SvarSlett
  23. KJEMPEFINT!!!

    TAKK FOR FLOTT INSPIRASJON!!!

    Klem

    SvarSlett
  24. Såååå fint!!! Vilken känsla ditt hem har. Så vackert!

    Nu skall jag också ut och hitta några fina pinnar och göra mig en stjärna...

    Kram fina du.

    SvarSlett
  25. Jättefint...
    Stjärnan är supernaajs..:))
    Kram Git

    SvarSlett
  26. Hei :)

    Hvilket blad er det julereportasjon kommer i ?

    Mvh, Lene

    SvarSlett
  27. Lekkert! Den lyslenken er bare så flott.

    SvarSlett
  28. For et lekkert soverom:),
    stilig bildetre:), me liker:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  29. Så koselig, likte det kjempe godt:)

    SvarSlett
  30. Very good website you have here but I was curious if
    you knew of any user discussion forums that cover the same topics discussed in
    this article? I'd really love to be a part of online community where I can get advice from other experienced individuals that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Cheers!
    Also visit my webpage ; not getting pregnant

    SvarSlett
  31. Great beat ! I would like to apprentice while you
    amend your site, how could i subscribe for a blog website?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted
    of this your broadcast offered bright clear concept
    My web blog ; shopping 2.0

    SvarSlett
  32. Hello to all, it's actually a fastidious for me to pay a visit this website, it includes useful Information.
    Here is my blog post ekelma.com

    SvarSlett
  33. Hi there, this weekend is good for me, since
    this point in time i am reading this fantastic educational paragraph
    here at my house.
    Also see my site - https://bitraf.no

    SvarSlett
  34. We stumbled over here by a different page and thought I might check
    things out. I like what I see so now i'm following you. Look forward to checking out your web page yet again.

    my blog post - http://esponjadelufa.com

    SvarSlett
  35. What a information of un-ambiguity and preserveness of precious know-how concerning unpredicted emotions.


    Also visit my blog: freebsd.dot-id.org

    SvarSlett
  36. Good article! We are linking to this great content on our website.
    Keep up the good writing.

    Here is my page - Modcloth Coupons

    SvarSlett