torsdag 15. juli 2010


Ved frokostbordet...



er det nå bare å drikke melk av glass som gjelder! Han har gjort det hele ferien, og de med stett er jo faktisk de enkleste å holde:) 
Og når stettglassene til mor kommer fra Ikea, ja da har vi råd til å la noen gå til spille;)




Det har vært en litt hektisk uke, men i dag snur det brått, da årets Slottsfjellfestival om få timer braker løs...! Og når det i tillegg er Susanne Sundfør som åpner hele herligheten, ja da bryr jeg meg ikke om det høljer ned, som det gjør i skrivende stund:)
3 dager med god musikk, gode venner, og et glass i hånda;)

Håper å komme sterkere tilbake neste uke, da har vi et lite soveromsprosjekt på gang, som jeg gleder meg til å se resultatet av!


Fin dag til dere alle...!

Klem Kjersti

24 kommentarer:

  1. Hei Kjersti! :-)
    Så nydelige biler og ord fra Hellas. Reiser til Kreta 28. august og gleder meg enormt!! :-) Som du sier, det krever litt ekstra planlegging osv., men det blir helt pefekt!

    Herlige bilder av pjokken som drikker melk. Så flink han er! :-) Her er det også stas å drikke fra glass, hehe. Rart med alt hun får med seg som vi gjør om dagen.

    Håper dere får en super sommer videre!

    Godklem Jorid og TM

    SvarSlett
  2. Misunnelig misunnelig misunnelig! Jeg vil også se Susanne Sundfør! Buhu... Kos deg masse. Det blir sikkert knallgøy. Lillegutt er helt skjønn der han sitter og drikker melk i dyp konsentrasjon. Elsker genseren hans.
    Gleder meg til soveromsprosjektet ditt. Spennende.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Så søtt da. :) Fint med stettglass også. :) Flotte bilder du viser!

    SvarSlett
  4. For en skjønning - og han har så nydelige klær! Melk i glass er stas ja, flinkingen!:) Å,heldiggrisen, Susanne Sundfør hadde jeg gitt mye for å høre. Hun var i Bergen for noen måneder siden, men det var utsolgt lenge lenge før. Kos deg masse! Klem H

    SvarSlett
  5. Herlige bilder. Melk er stas her i huset også! Og når den kan inntas fra "voksenglass" - ja det bare topper hele gleden :) Kose deg masse på festivalen! Leit med været, men sånn er det nå bare.. Bare å finne frem regntøyet ;-) Klem

    SvarSlett
  6. Åååå så flink liten gutt,så stolt han ser ut,hihi,kjempesøtt. :))Klem.

    SvarSlett
  7. Herlige bilder fra ferien deres, jeg vil også prøve Hellas engang, men de andre her vil bare til Tyrkia...vel vel, vi reiser dit da, den 25.7 som jeg gleder meg!!

    Han er jo bare så nusselig der han sitter med glasset, klart det skal være med stett!!

    SvarSlett
  8. Herlige bilder av gutten din :)
    Ha en strålende dag dere.
    Klem Marie

    SvarSlett
  9. HEEERLIGE BILDER!!!

    Tok nylig noen slike bilder selv
    (sv minstemann på 18 mnd)

    Det er dyyyyp konstertrasjon ute å går, ja :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Herlig liten kar.... Det er jo så stas når de begynner å drikke av glass, her går det i å smøre brødskiva selv... Mye klin men veldig stas.... Elsket den genseren hans.... herlig...
    Ha en flott kveld
    klem victoria

    SvarSlett
  11. Herlige bilder!!!
    Kos deg masse med sommer og sol..(eller den er fraværende i dag..men den kommer nok plutselig tilbake;)

    Klemmer:)

    SvarSlett
  12. Så skjønn!! herlig:)
    Gjøre selv er gøyest;)

    Nydelige bilder fra hellas!!
    her pakkes det, men vi skal ikke lenger en til sverige,
    men gleder oss stort:))

    Ha en god helg,kos deg med musikk, venner og glasset;))

    Klem!

    SvarSlett
  13. For en skjønnas, den lille gutten din!!:) Klart han må få drikke av stettglass;D

    SvarSlett
  14. Å, det er så gøy når de mestrer nye ting!! og så stolte de er når de får det til :) herlig gutt du har ja!
    ser ut som dere hadde en fantastisk ferie, Hellas er jo bare herlig! Naxos er bare best :)
    kos deg med Susanne Sundfør, der skulle jeg gjerne vært og!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  15. Vilka underbara bilder!!Så sött då han dricker själv från stora glaset.
    Kram Sanna

    SvarSlett
  16. Hei Kjersti!!

    Nå var det jammen koselig å komme inn til deg her igjen. Jeg føler jeg har hatt en skikkelig lang blogg-besøk-hos-andre-pause pga bryllup, ferie og nå at vi faktisk ikke har fått nett i huset før idag!! Så nå er jeg i gang igjen tenker jeg. Ser at dere har vært i brylluper også. Vi skal faktisk i et til til lørdag. Blir koselig det. Kjole, dress og gave er klart.

    Så mange skjønne bilder du har tatt igjen og igjen. Og lille mannen i røde og hvite striper. Så skjønn!!!

    Ha fine sommerdager så knottes vi!
    Klem fra Liv ;O)

    SvarSlett
  17. Herlige bilder av minsten....melk er godt
    Kos dere mase på festival,håper solen titter frem.
    God sommer

    SvarSlett
  18. For en søtnos! Og herlige bilder som vanlig:)

    god sommer!

    x tessi


    http://www.tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlett
  19. hvilken herlig hjerteknuser du har!
    godt å ha deg og dine innlegg tilbake,
    og takk for noen herlige bilder du deler med oss:)
    Gleder meg allerede til å se bilder fra soveromsprosjektet ditt ,hihi:)

    NYT fortsettelsen av ferien søta!

    Beste klemmer til deg

    SvarSlett
  20. Vilken härlig blogg du har.
    Så fina bilder!

    Kram Johanna

    SvarSlett
  21. Hej,
    Åhhh så söt han är din lille prins!
    Kram J

    SvarSlett
  22. Herlig !! Forsatt fin sommer til dere! Klem

    SvarSlett
  23. Hei.

    Så nydelige bilder. Lager du dine bildecollage i photoshop? Blir så fasinert, men kan overhode ikke noe om dette.

    Ha en flott dag.
    Helga :-)
    helga-e-haugen@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Guuuuud så lekkert det ble. Elsket finishen på sengegavelen. Jeg har leita etter en slik type beis lenge nå, men ikke sett denne Jotun sin. Den blir nok perfekt på min lille krakk på kjøkkenet ja ;0)
    Synes det nattbordet ble kjempe stilig til sengegavelen, og mot kontrasten med geviret og den lysekrona med perler på. Kjempe lekkert ble det :0)

    SvarSlett