onsdag 21. juli 2010


Jeg er hekta...



på iskaffe...! Ja, det blir jeg egentlig hver sommer, men siden vi har vært i Hellas, og konsumert et uvisst antall med Frappé´er, ja så er jeg blitt litt ekstra avhengig de siste ukene;)
Frappé er en iskaffe med skum på toppen, og kjennetegner gresk kaffekultur! Min favoritt på stranden ble varianten med iskrem oppi!




Her hjemme nøyer jeg meg med iskaffen til Nestlé, som bare røres ut i melk, og tilsettes isbiter. Vår egen isbitmaskin streiket plutselig i forrige uke, så da fikk jeg ty til ikeaformene. Faktisk så er de ganske så søte! De jeg har lager små hjerter ♥




Og ja da, jeg lever i beste velgående, selv om bloggen har blitt ganske så nedprioritert denne juli måneden... Hellas, festival, hyttetur..., ja det går i ett om dagen! 
I morgen skal jeg ta med meg lillegutt til Dyreparken i Kristiansand, og det blir nok stor stas for både mammaer og barn:)

Soveromsprosjektet blir utsatt til neste uke, grunnet en litt impulsiv guttetur som pappaen ble med på. Jeg kjenner at det er lenge siden vi har mekket og snekret her hjemme, så nå skal det bli deilig å få gjort noe kreativt igjen...

En liten bloggerunde higer jeg også etter, så nå skal jeg plassere beina høyt, og bare nyte alle sommerinnleggene deres...:)

Og tusen takk for alle fine hilsener, koselig at så mange tar turen innom her, til tross for elendig bloggeinnsats denne måneden...


Ønsker dere alle en fin kveld!

Klem 
Kjersti


16 kommentarer:

  1. Naaam..
    Så suuuper go ut..

    Håper du nyter sommer'n:)

    SvarSlett
  2. Aaaah, så deilig! Jeg også elsker iskaffen til Nestle! :-) Smaker supergod!

    Håper du får noen fine dager videre vennen! Og at dere har sol og sommer, her regner vi bort og jeg ser så frem til 14 dager på Kreta!

    Klem J

    SvarSlett
  3. Det både så og hørtes godt ut. Så lekre bilder du tar! Fascineres alltid hos deg.

    SvarSlett
  4. hej min finaste finaste vän!!

    vilken superbild på dig och Lukasen i sidospalten!!

    det är mycket som inte är så prioriterat nu i sommarvärmen.
    ett mail kommer men uppkopplingen på Bolmsö är så LÅNGSAM...

    nu är jag hemma igen och har varit ett runda på stan idag och gjort de mest underbara fynd :)
    2 par chinos, en underbar klänning och en fantastisk tunika för nästan inga pengar alls...
    då är det extra roligt att shoppa :)

    mail kommer ikväll :)

    SvarSlett
  5. Deilig deilig med iskaffi. Rett og slett!!! Jeg liker det best som "iskaffi-slush", altså knust is i! Ble ikke mindre fristet da jeg så de lekre bildene da :)

    ha en fin kveld!!

    SvarSlett
  6. Jeg vet hva jeg fikk lyst på nå i alle fall. Mmmmmm, iskaffe...
    Knallfine bilder av deg og lillegutt ved siden av her. Dere er skjønne begge to! Kos deg videre med ferietid. Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  7. Nam! Det ser godt ut! :)

    Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  8. jeg er ingen kaffe-jente, men det lukter veldig godt!! Og dette så faktisk fristende ut også :o)

    Nyt sommeren videre.

    Klem J.

    SvarSlett
  9. Mmmmm! Må si det er noen ganger det er ekstra kipt å ikke drikke kaffe!! Men milkshake er ikke helt feil det heller - bare litt mye kalorier.. :P

    Kos deg i varmen og i dyreparken!

    SvarSlett
  10. Herlige bilder (som vanlig) ;)
    Frapper liker jeg, men er ikke særlig fan av svart kaffe....hørtes veldig godt ut med is oppi, nam nam!!

    Kos dere masse i Kristiansand, blir nok utrolig moro for lille gutten!

    Stor sommerklem

    SvarSlett
  11. Eg drikk ikkje kaffe eller te, men dette SÅG i alle fall godt ut! :)

    God natt!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  12. Hej,
    Jag bara älskar Frappe!!! Så himla gott nu på sommaren och allra bäst är den i Grekland.
    Kram J

    SvarSlett
  13. ;) Etter vi kom hjem fra kreta sist hadde jeg også konsumert et ukjent antall frappe kjøpte til og med med hjem....
    Herlige bilder.

    Håper du har gode dager min venn.

    God klem fra meg

    SvarSlett
  14. Den iskaffen må jeg prøve:)
    Godt og høre at det er flere som ikke har vært så aktiv på bloggen i juli:)men vi kommer sterkere tilbake til høsten:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  15. Men Kjersti - det är ju precis sådär sommaren ska få vara. Dagarna får bli som de blir och man får dricka iskaffe och läsa böcker. Så härligt!

    Själv njuter jag så varje dag!

    Kram Jenny

    SvarSlett
  16. Åhhh, så fristende bilder!
    Ble hektet på frappe i Italia jeg! Mmmm, mums!!!
    Disse bildene gjorde meg ikke mindre fristet nå ;)
    Håper du har fiiine sommerdager søte du!
    God klem fra meg ♥

    SvarSlett