fredag 23. juli 2010


Black & (almost) White




Rett før vi dro på ferie var jeg en tur innom Åhlens. De hadde tilfeldigvis en Pappelina rye med striper inne, så da var det bare å slå til! Planen var å ha den på kjøkkenet, men siden den ikke er helt hvit, så så den plustselig veldig gul ut mot de hvite frontene... 
Nå har den fått plass i stua, foran skapet, og er det første man ser når man trer inn i rommet.
Mulig jeg gir den et forsøk til på kjøkkenet, men det blir ikke med det første!
Genialt med plast, med tanke på skitt og flekker. Spesielt når man har små barn som helst skal springe med både mat og drikke i hånden...;)




Gårsdagens tur til Dyreparken var helt topp! Deilig vær, snille barn, og selvfølgelig tålmodige mammaer...;) 3 timers biltur tur-retur er ikke bare bare bestandig med 3 barn i baksetet, men det gikk over all forventning!
Nå har vi første helg hjemme på 5 uker, heeelt uten planer... Den skal bare nytes, og solen må gjerne skinne den også;)


Ønsker alle en fin fredag:)

Klem



27 kommentarer:

  1. hei kjersti!
    kul rye!

    det er deilig med planløse helger! nyt det

    klem beate

    SvarSlett
  2. Hei hei!

    Kjempefin rye! Vi har en slik med sirkler i gangen. Veldig kjekt ☺

    Sånne helger er deilige, så bare nyt. Plutselig er de fyllt opp med kjekke ting alikevel ;)

    GOD helg!
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Love your pictures !!
    Alltid så fina och snygga vinklar.
    Mattor i plast är toppen och Pappelina är nr 1.

    Kram från Ulrika

    SvarSlett
  4. Wonderful atmosphere, beautiful photos! Love it!!

    Best wishes, Ilona

    SvarSlett
  5. De er kjempefine! Fin i striper...

    3 barn i baksete er mer enn jeg er vant med. Vi har en og jeg synes det er nok... :)

    Ha en fin helg!
    Klem Anine

    SvarSlett
  6. Hei! Ja, jeg var veldig heldig med den benken! Det gjelder å følge med - og være først ute! I dette tilfelle var det faktisk en før meg, men hun hadde visst funnet en annen benk, og jeg blir jo da overlykkelig! (trodde jo selvfølgelig ikke jeg skulle få muligheten!) Så nå skal den males, svart eller hvit!? `Klarer ikke bestemme meg.. (men tipper det blir hvit...) Så kjekt med Dyreparken! Jeg tar kanskje med meg eldstemann en tur i ferien, 3 timer kjøring for oss og (fra Stavanger) Får se... Fiiint Pappelina teppe! Det har jeg også blogget en gang, men ennå ikke kjøpt. Var faktisk på Living i dag og kjøpte look-a-like'n med brun/beige m stjerner til bare 249,-. Kan ikke klage på den summen! Nei, nå skriver jeg ut hele kommentarfeltet, får visst gi meg! Ha en fin dag da! Og en herlig helg :-) Klem C.

    SvarSlett
  7. Både praktisk och snygg!

    kram Mia

    SvarSlett
  8. Pappelina mattene er bare super praktiske, og ikke minst fine. Denne stripete hadde passet perfekt på kjøkkenet mitt.
    Godt å høre at dere koste dere i dyreparken. 3 barn i bilen kan være en utfordring... Vi skal på Oslotur bare med eldstejenta neste uke og det blir utrolig deilig.
    Ha en fin dag. Håper Lukas koser seg med leketraktoren sin. :) Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  9. Så kult teppe! Elsker sorte og hvite striper på ting.

    Har samme metallspann som deg. Bruker mitt på terrassen til grillkullet. Kan jo ikke ha de stygge gule posene stående og ødelegge hele ute-interiøret vettu:-))

    Kos deg i helgen da!!

    SvarSlett
  10. Vakkert hos deg! Nyt helga!

    God klem frå Elin ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  11. vad lustigt! skrev precis ett inlägg om "black and white" och så gick ja in på din blogg och där står det samma! =) samma smak har vi iaf =) snyggt snyggt!

    SvarSlett
  12. Deilig med plastmatter, lette å holde rene om det skulle bli for mye søl.

    Og får man de i så mange herlige farger og mønster.

    Ønsker deg en nydelig dag!

    Hilsener fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  13. Det ble kjempe fint:D Ønsker deg en fortsatt fin sommer:D

    SvarSlett
  14. En fin pappelina, som passet ypperlig hos deg :o)
    Nydelig bilde av deg og sønnen din i sidefeltet!!
    Klem J.

    SvarSlett
  15. Jätte snygg matta! Har själv en rosa pappelina köket...

    Gillar verkligen din inredning;-)

    Kram Linda

    SvarSlett
  16. Det hørtes virkelig praktiske ut!
    Kom hjem fra Nøtterøy og hyttetur i dag vi. Hadde noen herlige dager der. Koslig å titte innom deg igjen.
    Ønsker deg en nydelig helg med masse sol :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  17. Jeg har sagt det før og sier det igjen; Du har et aldeles nydelig hjem, kjersti. Elsker det nye kjøkkenet ditt :)

    SvarSlett
  18. Hei igjen...
    Takk for koselig hilsen ;) Så glad jeg blir...
    Ja, vet du.... Jeg gikk faktisk rundt og tenkte på deg. Har vært så heldig å få en "ste-svigermor" i Tønsberg, så jeg kommer nok til å besøke byen din oftere enn jeg har gjort tidligere. Veldig koselig by! Hun bor ikke så langt unna båt-gjestebrygga og lekeplassen der nede, så barna har kost seg masse de også ;)
    Høres ut som Kristiansand også har vært bra? Spørs om vi må prøve på en liten "høst-tur" sørover.
    Fortsatt fin kveld til deg og dine ;)
    Klem Randi

    SvarSlett
  19. Lekkert teppe!

    Innom med en sommerklem til DEG;)
    Lotta

    SvarSlett
  20. Vil vil ViL ha en slik. Vet du hvilke str den nye typen kommer i? kunne tenkt med en matte på ca 2,40 m :D

    Fiiiiin!

    SvarSlett
  21. Hei Kjersti!
    Syns det ser ut som matten passer godt, på bildene du viser her:)
    Og så har du det bare sååå lekkert!!!
    Har også matten, men gulvene mine er jo litt "beigehvite" siden de er lutet, så teppet ser ikke gult ut her. Så kanskje du kan spare på den til det nye bygget, der du tenkte å ha lutoljet gulv?!:))
    Tusen takk for fine ord hos meg, det går bedre med oss nå, men fremdeles litt opp og ned. Kjenner det iallefall gjør godt å blogge litt igjen:)
    Ha en riktig fin og forhåpentligvis solrik helg!!
    Klem Anita

    SvarSlett
  22. Veldig kul.
    Kommer den tilfeldigvis i hvit og brun også? Hadde passet perfelt til min brune sofa og mitt brune spisebord..

    SvarSlett
  23. Hei!
    Håper du får en kjempefin helg! Her i Trønderlag er det for èn gangs skyld meldt sol hele helga gjennom og det skal i allefall nytes :)

    Klem

    SvarSlett
  24. Å den var knallfin, gleder meg til kjøkkenet er ferdig da skal en slik få komme inn der!

    Ha en super helg min venn.

    God klem

    SvarSlett
  25. Vad snyggt!! Härlig blogg! Vi kommer tillbaka! Ha en fortsatt skön sommar! Kram C&M

    SvarSlett
  26. Så fin matta, perfekt med plast :-)

    SvarSlett