lørdag 31. juli 2010


Peace...




Jeg er så begeistret for sommerens stråkurv fra Tine K. Liker så godt kontrasten med de sorte håndtakene, og ikke minst "peace" tegnet.
Sånne kurver får man liksom aldri nok av, selv har jeg dem i både natur og fargede varianter...




Noen strandtur har den dessverre ikke fått opplevd ennå, men jeg man vet jo aldri... Kanskje blir august dette års sommermåned...?? Det er jo lov å være optimist;)




Jeg liker så godt den romslige størrelsen,  og synes jo nesten at den tar seg bedre ut i interiøret enn på skulderen;). "Peace" tegnet har jeg forøvrig sett at dukker opp i bl.a Day sin kommende kolleksjon også...



I dag går det i rolig tempo her hjemme, byturen i går har satt sine spor, og det merkes...;)
Vi hadde en fantastisk fin kveld , og brygga var fyllt opp med mennesker, både til lands og til vanns! Det er jo sjarmen med Tønsberg om sommeren, og absolutt verdt et besøk;)

Nå venter mamman på lillegutt som snart kommer hjem! Det er rart med det, selv om han bare har vært borte én natt, så føler jeg alltid at han har forandret seg litt når jeg ser han. Jeg er kanskje ikke alene om å føle det sånn med sine små...?;)


Fin lørdag til dere alle,
denne siste julidagen i år...

Klem 
Kjersti


15 kommentarer:

  1. den veska sto jeg med i handa på home&cottage i går. den ble ikke med meg da... men den er tydligvis med meg i hodet... tenkte å bruke den til å transportere alle tingene til kasper ned på rommet hans... han er mester i å legge leker og spill rundt om i huset. tenkte å ha en kurv på toppen av trappen som vi kan samle tingene hans i. så kan de lett bæres ned på rommet når han skal legge seg... (mulig det er ønsketenkning, men det er jo lov å prøve...hi,hi)

    nyt dagen min venn!
    klem beate

    SvarSlett
  2. Den er utrolig kul den stråvesken ja! Like stilig på stranden som i stuen synes jeg:-D

    SvarSlett
  3. It reminds me of the seventies ... but peace is always good ;) I thought th sign was from metal studs?

    SvarSlett
  4. Snygg! Passar till allt!:)

    Ha det bra!

    kram Pernilla

    SvarSlett
  5. TØFT!! den passet flott inn på kjøkkenet da. God helg, Kjersti:)

    SvarSlett
  6. Kul veske!!!
    Så flott kjøkken du har, digger subwayflisene!!
    God lørdag :-)

    SvarSlett
  7. visst älskar vi korgar, och Tine K ;)
    det är så fint att ha korgar stående lite överallt.
    jag kan tänka mig en stor till alla mina scarfsar...oj, jag har alldeles för många nu ;)

    idag skiner solen och vindarna är varma.
    vi har festival i staden och vi har varit där och ätit sockervadd och åkt karusell (jag har bara ätit sockervadd, karuseller klarar jag inte nuförtiden....:)

    nu har vi ätit en god middag med ett glas rött. mannen har målat det sista på muren och jag ska googla fram en fin grå färg. nu ska den svarta väggen bort...

    största kramen till dig ♥

    SvarSlett
  8. Kjempe lekre bilder du viser, flott kurv veske oxo:))

    Ha en flott lørdagskveld, og måtte dine ønsker om sommer i August gå i oppfyllelse:))

    Klem!

    SvarSlett
  9. Så fin, den passet rett inn i interiøret! Jeg har sett at peace merket kommer mer og mer nå, på klær, skerf, smykker osv... ganske kult!

    SvarSlett
  10. Hei!
    Flotte bilder og stilig kurv :)
    Kjempe fin blogg du har, koser meg her inne, og henter mye inspirasjon herfra :)
    Er med deg i ønske om sommer-august :)
    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  11. Som vanligt urfina bilder. De e jättefina de där Tine K väskorna. Min väninna köpte en fast med en stjärna.

    Gillar nästan det mesta från Tine k..
    Har farligt nära till en mysig butik som säljer desa saker :)

    Hoppas ni får en fin helg

    Största kramen Madde

    SvarSlett
  12. Kjempefin kurvveske! Passer godt til oppbevaring inne også synes jeg.
    Må forresten få si tusen takk for musikkanbefalingen din i går. Lissie var selvfølgelig heeeelt i min gate også. :)
    Ha en deilig søndag Kjersti. Klem

    SvarSlett
  13. Kurven er lekker, og bloggen din er enda vakrere ;)
    Legger deg til blant mine favoritter :)

    Sommerklem fra meg

    SvarSlett
  14. kjempe fin.
    nesten for fin til å brukes på stranden!

    SvarSlett
  15. mmm jeg elsker også min veske fra Tine K. Jeg har fasktisk en i natur og en med peace med nagler. Men så selger jeg dem i webshoppen min da, så jeg er kanskje ikke helt obektiv. Flotte bilder også da. Følger deg for å se hva som skjer med soverommet. Lykke til

    SvarSlett