mandag 8. november 2010


Årets første juleinnkjøp



Jeg var innom en butikk i et helt annet ærend enn å komme ut med en bjellekrans, men jeg klarte rett og slett ikke å motstå fristelsen... Jeg syntes den var så vakker i utformingen, og den gav meg litt "frostfølelse", rett og slett. Ingenting er som å høre hest og slede nærme seg, og lydene av bjeller som blir høyere og høyere. Det ER jo jul det:)
Den kom med en grell sløyfe på, men den kan jeg love deg Kjersti klipte fort av! Den skal få pryde et av skapene her hjemme til Jul, og jeg er nesten fristet til å kjøpe en til...
I dag står et morsomt DIY prosjekt for tur. Jeg fikk varene fra ebay før helgen, så det blir spennende å se hva resultatet blir!
Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer og mail på apotekerskap-innlegget. Dere er for gode....:)



Kransen kommer fra Lene Bjerre


Klem Kjersti



38 kommentarer:

  1. Godmorgon Kjersti.

    Vilken härlig kall morgon! BRRR
    Vad kul med lite pyssel. Julen e ju snart här så det gäller att förbereda sig!

    Hoppas du får en pysslig dag
    ser framemot att se resultatet

    Kram på dig

    SvarSlett
  2. Så flott.
    Hvor kommer den fra?

    Mvh: Helga

    SvarSlett
  3. så flott den bjellekransen var da:)
    Jeg lurer litt på hvor du lager/redigerer layouten på bildene dine?
    Ha en fin mandag.klem:)

    SvarSlett
  4. Ja visst er det fint med bjeller? jeg har en krans som jeg kjøpte på ROOM for 1000 år siden, men den er så stor og tung at jeg ikke vet hvor jeg skal henge den? Den ligger som regel bare på et bord.

    :)
    Emma

    SvarSlett
  5. Artig..for den minner litt om den vakre kransen jeg blogget om igår og som jeg har såå lyst på. Kjempesøt. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Hej,
    Åååå vilken ljuvlig krans! Helt underbar.

    Hälsningar monica

    SvarSlett
  7. Joss, den var nydelig!! Kan jeg spørre hvilket merke den kommer fra? Må si jeg fikk grådig lyst på en slik selv;)

    Riktig god mandag!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Den var utrolig søt og spesiell! Jeg må innrømme at jeg har latt jul være jul frem til nå, blir så klart litt fristet her og der. Men jeg tenkte jeg skulle vente et par uker til med å kjøpe inn/hente ned pynt. Får se om det går...:) Spennende med DIY-prosjekt, gleder meg til å se!:) Håper dere har det fint om dagen, søte du! Klem

    SvarSlett
  9. Kjempe-stilig!! "Nytt" for meg; har aldri sett "bjelle-kranser" tidligere;)) Hvor har du kjøpt den?

    Ha en strålende dag!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  10. Enkel, og så VAKKER! :) Kribler litt i julepyntgena her også, vi har tjue cm.nysnøv og fire minusgrader i dag. Sola kjem nok fram etter kvart også? Du; eg lurer på noko. Kva red.program brukar du? Eg kavar så veldig for å få laga meg eit transparent vannmerke, til bilda eg har tatt på oppdrag.

    Ynskjer deg ei vakker veke!
    God klem!
    E♥

    SvarSlett
  11. Nydelig krans Kjersti. Selvfølgelig uten grell sløyfe. Jeg hadde blitt svæært overrasket hvis du hadde vist noe virkelig grelt. Tror kanskje jeg hadde dødd bittelitt av overraskelse bare av en liten sløyfe. Ikke helt Kjersti liksom:)

    For et innlegg under. Det er ingen tvil - du har Norges vakreste kjøkken!

    Håper mandagen er god!

    Stor klem

    SvarSlett
  12. Åh den var herlig.. sånn vil jeg og ha:) kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

    SvarSlett
  13. SÅ lekkert! :-)) Bjeller er å blir jul.

    Ha en fin dag, kos deg! Gleder meg til å se :-)

    GOdklem J

    SvarSlett
  14. Hei Kjersti!

    Fant frem til bloggen din helt tilfeldig, noe jeg ikke angrer på! Eg også en jente som bare elsker hvit. Setter stor pris på at du blogger, du inspirerer meg virkelig! Kunne du lagt ut noen DIY prosjekt (er en som ikke har noe i mot å lage ting selv)?

    PS: you make my day!

    SvarSlett
  15. Så fin den var!
    Du har jammen evnen til å finne vakre ting, du!
    Og det skapet ditt: Fantastisk!!!
    Skulle mer enn gjerne hatt et slikt:) Men, det er vel ikke særlig enkelt å få tak i:)

    Som alltid koselig å komme innom bloggen din!
    Du inspirerer og gir oss noe fint å se på:)

    Ha en fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  16. Oj, den var lekker! hvor har du fått tak i den??
    Kunne godt tenge meg en sånn, ja...
    Ha en fin kveld!
    klem
    Lise

    SvarSlett
  17. utrolig stilig og enkel:)

    Klem til deg

    SvarSlett
  18. Oi! Den var fiiiin :)

    Perfekt alternativ til kongler og alt det der.. :)

    Ha en fin kveld!
    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  19. Den var rett og slett super skjønn!!
    Blir fin i stua di til jul ja :)
    Ha en kos kveld meg prosjekt søte.
    Klem Marie :)

    SvarSlett
  20. Den var utrolig flott! nydelig!

    SvarSlett
  21. Vill bara säga att jag följer din blogg dagligen och blir lika inspirerad varje gång jag kikar in. Du har ett så vackert hem!

    SvarSlett
  22. kjempe fin Kjersti!!:)
    Hilsen Vilde

    SvarSlett
  23. Så herlig krans, og gleder meg til å se prosjektet ditt.... Og digger apotekerskapet, så flott ;)
    klem victoria

    SvarSlett
  24. Hei Kjersti!
    Nydelig krans, fikk julestemning med en gang.. Den er definitivt på ønskelisten :)
    Og det apotekerskapet ditt er bare helt nydelig, rett og slett!
    Jeg har sagt det før, og jeg sier det gjerne igjen - liker bloggen din utrolig godt -alltid inspirasjon å hente.
    god mandagskveld!
    KLEM Carina

    SvarSlett
  25. Hej!
    Jag fann din blogg idag och vill bara säga att den är härligt inspirerande. Här kommer jag att gå in ofta.
    /Annika

    SvarSlett
  26. Den kransen var fin!!
    For og ikke snakke om skapet dit!!Dån:)

    SvarSlett
  27. Himmel så feilplassert dette innlegget blir - men jeg prøver :-) Vet jo ikke hvor ofte du oppdaterer andre ting du har skrevet før.. Men: hva sminker du deg med? Du har litt like farger som søsteren min ser du og det kunne vært supert å få litt julegavetips til henne ser du. Takk! Mia

    SvarSlett
  28. såå snyggt!!

    en fin dag till er.
    kram.

    SvarSlett
  29. for en vakker krans!! Spør som mange andre..kor er den fra??? eg klær i fingrane for at det skal bli advent og eg kan begynne å pynte!!!:)

    SvarSlett
  30. Flotte bilder:-) Kan jeg spørre hvor du har funnet denne fantastiske kransen?

    H

    SvarSlett
  31. Så fin den var!!
    Må si jeg digger bloggen din, så gjennomført å fin!

    SvarSlett
  32. Åhh denne var lekker! Kan du ikke fortelle hvor du har kjøpt den da? :)

    SvarSlett