onsdag 9. mai 2012



De små øyeblikkene






Til tross for en litt utilpass Ludvig, tok jeg sjansen på å dra frem kameraet i går.
Han er jo egentlig konstant smilende og glad, og jeg satset på at han var, i allefall litt, medgjørlig...;)
De når jo nye stadier hver uke, og de to nye tannebissene måtte jo bare mamman forevige!







Heeeey!

Kan ikke tenke meg noe mer sjarmerende en bukseseler og sixpence på små gutter, og her bruker vi det like mye til hverdags!
Lilleror har også to karakteristiske små "djevelhorn" over hvert øre, og jeg tror vi kan ane storebrors lokker, men nå i en mørk utgave;)







SINNA!!!








Det er alltid morsomt når man redigerer bilder, å prøve litt ulike uttrykk. Jeg er veldig glad i sort/hvitt bilder, og kunne tenkt meg å forstørre bildet over. Nå er jo fargebildet uansett veldig dust i fargetonene, så det kunne jo vært fint på veggen det også. Hva synes dere, farger eller sort/hvitt?:)



Fin onsdag,

KLEM

43 kommentarer:

  1. Du har så fine bilder på bloggen din. Jeg syntes det med farger var finest :-)

    Ha en super dag.

    SvarSlett
  2. FARGE!!!
    Absolutt finest :)

    Nyydelige bilder!

    SvarSlett
  3. For en fin gutt, Kjersti! herlige bilder! Jeg venter en gutt om 5 uker, og etter 2 jenter med rosa og kjoler, gleder jeg meg til å dulle med Linus i røffe gutteklær, hihi!
    Ha en fin dag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  4. Så utrolig søt han er <3
    Fine tannebisser :)
    Jeg syns også det med farger var finest, og fremhevet den skjønne gutten.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Han er utrolig søt!! Når jeg ser slike bilder, kan jeg ikke vente til vår lille kommer om 5 uker..!! :-)
    Jeg synes bildet med farger er fint siden det er så duse og fine farger. Men ellers er jeg også veldig fan av svart/hvitt.
    -Monica
    mlle norvegienne

    SvarSlett
  6. herlige bilder du viser :) liker det med farger best. Herlig liten sjarmør

    ha ein fin dag.

    Henriette

    Vi har en liten give away på gang, kom og bli med.

    SvarSlett
  7. Så fine bilder du tar!
    Kanskje du vil lage et innlegg med tips til hvordan man kan få så fine bilder av barn?;) *håpe,håpe*

    Jeg liker bildet med farger best, livlig og vakkert!

    Håper tannebissene ikke blir altfor plagsomme... Her er vi igang med tannebiss nr 6, den er IKKE god å få, tydeligvis..

    *Marita*

    SvarSlett
  8. Hei!
    Får noen herlige bilder av en ordentlig god gutt:)
    Likte begge deler veldig godt også er det noe med hvor det skal henges/stå.
    Er selv veldig glad i svart/hvit
    Ha en strålende dag

    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Herlige fargetonar! eg ville tatt det i farger, det var heilt nydelig:-)

    Malin

    SvarSlett
  10. I love the colour. However, both are wonderful! You are a very talented photographer. Please give us some tips, I would love to learn from you! I have a little girl born August 2011 (after two boys) so I am so happy. I would love to capture her milestones as beautifully as you capture your childrens'.
    Please let us know what photoshop etc you use.

    Keep up your wondeful work.
    Love from Sydney, Australia :)

    SvarSlett
  11. Båda var fina men det i färg var finast! Absolut det i färg :)

    Hur gör du för att bilderna blir så fina? Hur redigerar du dom?

    Kram Malin

    SvarSlett
  12. Herlig <3
    Liker aller best bildet i farger fordi jeg syns noe av informasjon/stemningen blir borte i s/h ;)

    SvarSlett
  13. Hælle så nydelig :)
    Fargebilde ville jeg ha valgt men de var nydelige begge to :)

    Ha en fin dag :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  14. Flotte bilder av en skjønn gutt:) min gutt fikk også de to nede først og nå kommer de to oppe:) mye som skjer og d er jo en tid det også. Jeg synes begge bildene var flotte!

    SvarSlett
  15. Skjønne bilder ! Likte best det med de duse fargene ;)

    Jeg elsker også stilen med bukseseler og sixpence...gutten min har heldigvis også blitt glad i disse hattene ;)

    Ha en fin fin onsdag !

    SvarSlett
  16. For noen nydelige bilder!! Her blir det altfor sjelden skikkelige fotoshoots med barna. Du inspirerte meg veldig nå :)

    SvarSlett
  17. Herregud så stor han er blitt... fy å tiden flyyr :) flotte bilder, jeg holder en knapp på det som var sh.. :) ha en fin dag
    Tanja

    SvarSlett
  18. Vakre lille!! Tror vi må arrangere ekteskap mellom de to små :))

    Når det gjelder redigering, så vil jeg si at fargebildet var min absolutte favoritt :)

    klem

    SvarSlett
  19. Herlige bilder av en nydelig gutt:)
    Jeg elsker slike "in the moment" bilder ♥ Nydelige lokker, hihi:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  20. Kjempefine bilder og kjempefin gutt!

    SvarSlett
  21. Skjønn gutt! Jeg synes farger på dette bildet :)

    SvarSlett
  22. nydelige bilder...

    Ble så glad når jeg så vi kunne bestille fra Blackballon med rabatt fra deg-har hatt lyst på en sånn nattkjole lenge:)))

    Men 325,- i porto, er regelrett galskap.Har bestillt utallige ganger fra sverige, men har aldri vært borti noe lignende.

    Hilde

    SvarSlett
  23. Så vansinnigt söt och fin! Jag är också förtjust i svartvita bilder men just den där bilden var ju bedårande i färg- så det röstar jag på :)

    Kram / Kristina

    SvarSlett
  24. Det duse var så fint. Fine farger!


    :):)


    L

    SvarSlett
  25. Magiskt vackra bilder du tagit på din superfina lilla pojke!

    Kram

    SvarSlett
  26. For en vakker liten skatt.♥ Morsomt at han har blitt så mørk. :)
    Jeg likte veldig godt fargebildet. Klart det må på veggen.
    Ha en fin onsdag.
    Klem

    SvarSlett
  27. Du er så flink med bilder! Synes det i farger gjorde seg best her :)

    SvarSlett
  28. Inspirerande blogg! :)
    Vad använder du för kamera...?

    / Guldnougaten

    SvarSlett
  29. Skjønn gutt og kjempefine bilder

    Med venlige hilsner
    kredittkort og forbrukslån på dagen

    SvarSlett
  30. Så skjønn! Jeg er stor fan av sort-hvitt egentlig, men når det gjelder bilder av små barn syns jeg definitivt farger er finest. Den nydelige barnehuden er så fin i farger:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  31. kjeempefine bilder, kjersti :)
    Bruker du 50mm fast obj når du tar slike bilder?

    SvarSlett
  32. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  33. Så nydelig bilde! Likte best fargebildet - det var litt "mildere" på en måte :)

    SvarSlett
  34. Nydelig vakker gutt Kjersti! Og superfine bilder du tar! Sliter litt med å ta bilde av mine, blir ikke så bra. Og så fine klær han har på seg! Har faktisk kjøpt en dongerishorts til guttene idag med seler, så fin. Men sliter virkelig med å finne en fin sixpence. Liker så godt den de hadde da de var helt små, men den er jo dessverre for liten.

    Fortsatt fin kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  35. Helt fantastiske bilder av en nydelig sjarmør! Du er flink! :)
    Fin fin dag til dere
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  36. pssst. det ligger en award til deg inne hos meg.. Kunne ikke se at du var awardfri blogg, så jeg tok sjangsen.. :)

    SvarSlett
  37. Så herlige bilder! Jeg ville nok tatt det med farger, siden det var så behagelige farger på bildet.. men svart var jo kult også ;) Ha en fin dag! :) Klem

    SvarSlett
  38. Blir så glad när jag ser ett nytt inlägg härinne! Ha en fin kväll vännen <3

    SvarSlett
  39. Vilken fin pojke! Ljuvlig!
    Jag har oxå två pojkra! Underbara...
    Kram Jennie LK

    SvarSlett
  40. Thank you for this article. That’s all I can say. You most definitely have made this blog into something special. You clearly know what you are doing, you’ve covered so many bases.Thanks!

    SvarSlett
  41. Fine bilder! Jeg er selv på jakt etter bukseseler og hatt til min på 2 år. Får jeg spørre hvor du har kjøpt ditt? Skal ha til julekort. Noen tips om hva som passer intil?

    Tina

    SvarSlett