tirsdag 8. mai 2012



Bilder å hvile øynene på...






Hei hei:)
Jeg var egentlig på "jakt" etter litt hage inspirasjon, men når jeg kom over de nye vårbildene inne på Cox & Cox, ja da stopper hjertet mitt litt...
Det er noe med den avslappende stemningen, lyset, fargetonene, ja egenlig ALT, som tiltrekker meg veldig. 








Sukk, så vakkert...


Tja..., da var det vel en drøy uke siden sist her inne. Lå rett ut noen dager selv, og nå er det de to nyankomne riskornene til lillebror som setter både han og mamman litt ut av spill;)
Det er ikke lett å være 9 mnd. og helt utrøstelig, så jeg vier i hovedsak all min oppmerksomhet til han♥
Nå sover han søtt i vogna, og jeg har satt meg godt til rette i godstol med mac og latte:)


Fin tirsdag,

KLEM


14 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Håper at veslemannen får ut tennene i ein fei, merkeleg kor ein gløymer slike tak når barna veks til?

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  2. Stakkars lillebror! Det må jo være vanvittig vondt ja. Bare godt du vier all din til til ham :) Herlige bilder, som du sier så er det en vakker stemning i dem. Ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  3. Nydelige Bilder du viser i dag. Skikkelig inspirasjon på en solrik tirsdag. =)

    Håper lillebrors små riskorn spretter kjapt ut, slik at han (og mammahjertet) slipper plages lenge. Det er mye man skal igjennom som liten kropp. =)

    SvarSlett
  4. Herlig inspirasjon...
    Her skal det snart pakkes til Paris..
    Ha en fin fin dag!!

    Klem.

    SvarSlett
  5. sukk og sukk ja, aldeles nydelige bilder...
    Stakkar lillebror, håper det verste snart er over!
    Ønsker dere gode vårdager!
    Klem carina

    SvarSlett
  6. Härliga bilder och fin inspiration. Så söta fötter!
    Ja, dessa tänder kan ställa till det!
    Ha en fin vecka!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  7. Flotte bilder!!! DIgget de koppene!! :-) ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Flotte bilder, skulle gjerne hatt en sånn utelampe.

    Fuktet duk, kjølt ned i frysen, det hjalp da mine fikk sine riskorn. Håper det går raskt over.

    SvarSlett
  9. Älskar trästolarna på bilden längst ner.. Jag skulle gärna flytta in i det här köket! :)

    Ha en bra kväll!

    SvarSlett
  10. Hei K.

    Synes nesten disse bildene kunne vært tatt hos deg. Veldig fine altså...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. I love the pictures ))) there is so much light and life in them))

    SvarSlett
  12. I recently came across your article and have been reading along. I want to express my admiration of your writing skill and ability to make readers read from the beginning to the end. I would like to read newer posts and to share my thoughts with you.

    SvarSlett