søndag 13. februar 2011



Alle mammaer sin dag...



Når man blir vekket av en liten gutt som på sitt eget lille språk informerer om at frokosten er klar, og gratulerer mamman sin med en god kos, ja da kunne jo ikke dagen ha startet bedre...;) Glemt er forkjølelse og sår hals, og det er bare å komme seg opp av senga til frokostbordet som guttene har dekket! Det er mammalykke det:)




Selv har jeg brukt formiddagen til å bake den hittils saftigste eplekaken jeg har smakt! Oppskriften er å finne her hos Passion for baking, og for meg må eplekake være litt kladdete for at de skal falle i smak. Denne har "kladdegaranti", jeg lover! Det skyldes kanskje at den inneholder både creme fraiche og vaniljekrem, mmm...:)




Litt senere i dag skal to stk. store skap bytte plass i stua vår. (litt overtalelse måtte til, for de er tunge...) Apotekerskapet skal bort til sofakroken og det grå skapet (som har byttet farge eks antall ganger den siste tiden), skal fungere som matskap ved siden av kjøleskapet. Vi har altfor lite oppbevaringsplass på kjøkkenet, så jeg håper litt skapplass vil hjelpe;) Bilder kommer selvfølgelig når alt er på plass!


Nyt dagen alle mammaer, og kos litt
ekstra med skattene deres:)
vi har verdens beste "jobb";)


Klem Kjersti

26 kommentarer:

  1. mmm

    kos dere på morsdagen, nyt søndagen, klem til deg

    SvarSlett
  2. it's very beautifull!! i enjoy your photo!!
    véro

    SvarSlett
  3. Mmmm, og HURRA for morsdag! :D

    Kos dere, gleder meg på bilder.

    GODKLEM

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen :) nyt den!
    Herlige bilder forresten.

    Klem klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med dagen :) nyt den!
    Herlige bilder forresten.

    Klem klem

    SvarSlett
  6. Virkelig en deilig kake du viser bilder av, så lekkert framstilt i innlegget også. Skjønne blomster!

    SvarSlett
  7. Mmmmm, den så god ut. Jeg er enig, kladdete må eplekaker være. ;)
    Fine blomster du har fått også. Kos deg med gutta dine og gratulerer med dagen Kjersti!
    Mange klemmer fra Hanne Mette

    SvarSlett
  8. Mmmmmm.....Høres ut som en kake som ville passe meg utmerket :)
    Ha en flott morsdag :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  9. Herlig start på dagen og herlig eplekake og som vanlig en herlig presentasjon:)

    Ønsker deg en riktig god morsdag videre:)

    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelege bilder Kjersti! Eg fekk to heimelaga kort i dag, og gavekort på Vero Moda :) Det var litt av en overraskelse! Spennende å sjå korleis det blir etter ommøbleringa di?

    Ha ei flott ny veke!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  11. SÅÅÅ koselig, Kjersti! Herlige bilder!!

    Ha en herlig dag! ... og en fin, ny uke!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett
  12. Ooo så deilig kake! Gratulerer med morsdag!:) Her har det vært knallvær, perfekt dag!
    Gleder meg til å se hvordan ommøbleringen blir, man kan aldri få nok skapplass:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder, kaka såg supergod ut.
    Håper dere har hatt en fin dag.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  14. du ska väl inte möblera om kjersti ;)

    det kommer att bli toppenfint, det vet jag :)

    vi hörs min vän ♥

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med morsdagen - håper dagen har fortsatt like bra som den startet. Nydelige bilder du viser, og eplekaken så veldig god ut.

    SvarSlett
  16. Ååååå... Så heldig var som fikk frokost!

    Den eplekaka så utrolig god ut og jeg er enig at den må være kladdete!

    Koselig med oppdatering fra deg :)
    Gleder meg til å se bilder av ommøbleringen.

    God morsdag!
    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  17. Vilken ljuvlig start på Dagen!


    Älskar dina färger du satt ihop!!!

    och visst ska en kaka vara lite kladdig...*ler*... Då är den som bäst!

    Hoppas möbleringen gick bra, ser fram emot att se resultatet!

    Kram Mariette

    SvarSlett
  18. Så koselig start på dagen!
    Flott kake.

    Ønsker deg en fin uke med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  19. Härliga bilder!! Lycka till ommöbleringen :)

    kram Linda

    SvarSlett
  20. nydelige bilder
    og for en eplekake du har bakt!!!!
    jeg elsker eplekake (spesielt kladdete...hi-hi..)så denne oppskriften skal jeg prøve, glad du linket til den :)

    håper formen din er bra igjen!

    stor klem

    SvarSlett
  21. Herlige bilder!
    Tror jeg skal teste ut den kaken til helgen... mmm Kladdete eplekake er nydelig!

    God bedring og god uke!
    Spennende å se på ommøbleringen :)
    KLEM Carina

    SvarSlett
  22. Det hørtes koselig ut:)

    Blir gøy å se forandringen, du har det så fint:)

    SvarSlett
  23. Håper du hadde en fin mammadag! :)

    Det blir spennende å se ommøbleringen av skapene. :) Kjenner til den der overtalelseskunsten. *smiler*

    Ha en fin dag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  24. Vilken lycka! Och dina bilder är som vanligt helt fantastiska.
    Kram / Kristina

    SvarSlett
  25. Så mange vakre bilder som alltid hos deg, Kjersti! Gratulerer med reportasjen, jeg leste om deg - så flott!! Klem fra Laila

    SvarSlett
  26. innom deg med en liten lørdagsklem :o)
    kaken så virkelig god ut, håper helsen er bedre nå :o)
    God klem fra J.

    SvarSlett