onsdag 19. desember 2012



Runde fristelser






Jeg hadde egentlig planer om, også i år, å lage kokosboller....
MEN, selv om det egentlig er ganske så enkelt, så er det litt estra tidkrevende, 
og tid er ikke akkurat det jeg har mest av om dagen.








Så sent i går kveld, mens jeg fortsatt var i skikkelig julestemning etter kirkekonserten 
med Helene Bøksle, var det på med forklé, og frem med smør og sukker.
I år ble de sjokoladekuler!
36 kuler fikk jeg ut av denne oppskriften (se under), 
og hvor mange som er igjen når den OSTORE dagen er her, det gjenstår å se;)








Ingrediensene blandes fra toppen og nedover,
lag små kuler, og rull i kokos.
Selv valgte jeg å legge mine i mini muffinsformer.









Jeg har fått spørsmål om sitteputene mine,
og de er kjøpt på Søstrene Grene til under 50-lappen!
Perfekt størrelse til Tolix:)








Fin Tirsdag:)

Helt tydelig at jeg ikke har god nok tid, 
når jeg faktisk fortsatt tror det er tirsdag...;)
Fin ONSDAG;)


Klem

16 kommentarer:

  1. Hehe, må smile - vi har visst gjort det samme i dag :) Lurt å legge dem i små muffinsformer :) Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Ser jo kjempe godt ut - må lage litt julegodt, bare formen blir bedre. Nydelig bilder på bloggen din. Klem Linda B

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og koselig å lese bloggen din ;)
    Klem til deg

    SvarSlett
  4. NAM med store bokstaver!! ;-D
    Dette må jeg få til før den store dagen!
    Jeg får ta det etter nattevakt på fredag tenker jeg.. hvem trenger i grunn søvn da?
    Oppskrytt ;-D

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Chokladbollar är ju galet gott... En storfavorit här hemma! Vi har t o m receptet som väggtext i köket... :)

    Kram Jessica

    SvarSlett
  6. Du tar virkelig flotte bilder! Helt nydelig:)
    sjokoladebollene så ikke verst ut de heller...må nok prøve meg på disse!
    ønsker deg en fin siste adventshelg:)

    SvarSlett
  7. Så uendelig mange fine blogginnlegg nedover her altså (som alltid!).
    Drømmer meg bort i alle de fine bildene dine :)
    Dårlig med blogglesing om dagen, men jammen var det kjekt å lese seg nedover her igjen!

    Tusen takk for fine ord om kjøkkenet, det var kjekt å få :)

    God jul til deg og dine, Kjersti!

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder og de sjokoladekulene ser rågode ut!! Tusen takk for oppskrift! :-)

    SvarSlett
  9. Hei!

    Jeg jobber for nettstedet Alleoppskrifter.no der brukerne kan søke gjennom titusener av oppskrifter fra norske mat nettsteder og mat blogger.

    Jeg la merke til at du har et stort antall smakfulle oppskrifter i bloggen din og jeg vil gjerne foreslå deg til å ta en titt på vår Matbloggtoppen her: http://www.alleoppskrifter.no/matbloggtoppen

    Hvis du ønsker å legge til din mat-blogg til listen og få resept indeksert på Alleoppskrifter.no, er alt du trenger å gjøre å følge instruksjonene her: http://www.alleoppskrifter.no/ga-med-i-matbloggtoppen

    Vårt konsept er allerede live i de andre Skandinaviske landene, samt i Sør- og Sentral-Europa, og vi leverer tusenvis av besøkende til mat bloggerne daglig. Noen av de beste mat bloggerne får 10.000 + besøkende fra oss på en ukentlig basis.

    Forhåpentligvis vil din egen mat blogg også være opp i toppen!


    Varme hilsen,
    Christina
    http://www.alleoppskrifter.no/

    SvarSlett
  10. Hadde det ikke vært for at vi nå har snart ørten slag til jul skulle jeg laget disse. Elsker sjokoladekuler med havregryn! Nydelige bilder som alltid:-) klem fra meg

    SvarSlett
  11. Hej
    Hvilke herlige og fine billeder, og tak for opskriften. dem vil jeg lave.
    God Jul og 1000 tak for en fantastisk blog.
    Marie

    SvarSlett
  12. Fina bilder du tar! Har själv köpt de fina små ebakformarna och funderar på vad jag ska göra i dem.

    God Jul.

    Kram Nina

    SvarSlett
  13. mmm I must try this!! Thanks for sharing and gorgeous photos.
    Merry Christmas ♥
    Diletta

    SvarSlett
  14. so yummy! x-mas greetings from germany, geisslein

    SvarSlett