onsdag 9. september 2009

Det er lov å drømme...

Jeg er ofte innom finn.no for å se om det dukker
opp et drømmehus.
Ikke nødvendig der vi bor i dag,
men bare for nysgjerrighetens skyld.....
I dag kom jeg over dette FANTASTISKE huset i Asker.
28 mill er litt mer enn vi har råd til,
men det er jo lov å drømme om hvordan
dette huset kunne blitt!
Elsker romhøyden, dørene & taket i denne stua...

Tenk så herskapelig det kunne blitt i denne hallen her.....

Eksteriøret var også helt etter min smak....
Får vel tippe litt lotto til helgen;)

3 kommentarer:

  1. Så lekkert hus...og ja kanskje litt i overkant dyrt :) For en fin blogg du har! Du var veldig heldig med det spisebordet og skapet som du fant på finn, I love! Blir nok lekkert i hvitt!Jeg la meg til som følger, og håper det er greit at jeg legger en link til deg på siden min :)

    SvarSlett
  2. Å Guri. Det kunne blitt fantastisk flott :=)

    SvarSlett
  3. Wow, sier jeg bare! her snakker vi drømmen av drømmehus!!
    Det er bare synd at det ekteparet fra fredrikstad stakk av gårde med hele lottogevinsten på 37,5 mill... ;-D Det hadde jo vært nok til både huset og opppussing og nye møbler... Vi får bare fortsette å spille lotto. Hvem vet når tallene går vår vei.. he he

    SvarSlett