onsdag 23. september 2009

En drøm av et hjem...



Denne boligreportasjen hentet fra Aftenposten har jeg hatt lagret som en favoritt siden jeg kom over den. Den viser huset til innehaver av interiørbutikken Kvist, Kirsten Visdal, og tok meg med storm for å si det mildt!
Har man vært innom butikken, kan man nesten se hvem som bor her.

Kombinasjonen av materialer, og måten hun får "rot" til å se ryddig ut på, er bare helt utrolig. Alt virker så avslappet, selv om ingenting er overlatt til tilfeldighetene.

Fargenyansene er bare bare helt fantastiske, og selv om det brukes rå materialer som mur og stål, virker det samtidig veldig skjørt og romantisk...

5 kommentarer:

  1. Bare helt fantastisk!

    Du har en kjempfin blogg med massevis av fine inlegg. Jeg kommer igjen!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Jepp, jeg kjøpte skjell lampe for en tid tilbake, men det står ingen steder at jeg har kjøpt den det er bilde av...*ler* jeg lurer på om bilde juger...?? er den fin likssom...? jeg digger disse skjell lampene jeg! Tenk deg de i match med de industrielle lampene?

    Hadde aldri hørt om jotex før jeg heller... så du er ikke fjern, det er jeg som kjøpte noen julegardiner derfra i fjor!

    digget hjemmet til kvist dama jeg og!
    klem

    SvarSlett
  3. Å, jeg er så masse enig!
    Et fantastisk fint hjem og en nydelig butikk som jeg jevnlig må innom bare for å titte;)
    Digger rått bloggen din!
    Utrolig mye lekkert!
    Nattaklem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Ja de bildene tok meg med storm også..sukk! Har akkurat drømt meg bort i bildene fra butikken hennes. Virkelig en stil jeg liker:)))
    Masse fint her på bloggen din. Er stadig innom:)

    SvarSlett