fredag 1. juni 2012



Welcome summer






Kanskje ikke så mye som minner om varme sommerdager akkurat i dag, men det bryr vi oss lite om... Juni er endelig her, og måtte den bli lang og varm:)
Det er alltid gøy å fornye garderoben etter sesongen, og litt nytt tilbehør har kommet på plass i min egen.








Jeg er veldig glad i sandaler med kilehel, og fallt pladask for disse fra Dna. De er litt høye, men utrolig gode å ha på. Og det er jo nettopp fordelen med kilehel, at vekten fordeles over hele foten!
Jeg likte så godt naturmaterialene, og for meg er det viktig at skotøy kan brukes til flere antrekk. Like fine til jeansen som til sommerkjolen;)
Min nye cognacfargede "frynsecluthc", kommer fra Pieces. Den er i lekkert slitt skinn, det perfekte tilbehør og rommer masse.
Pilotbrillene kommer fra Mango, og leopardskjerfet har jeg kjøpt på Cubus. Det "faller ikke sammen" rundt halsen, og fargene går mer mot grått og beige, enn brunt.







Det finfine bordet som kan skimtes, er kjøpt hos søte Anita og Ølen Møbel, og jeg lover flere bilder fra stua når ting faller på plass. Vi har kastet ut den gamle sofaen, og fått litt mer "sommerhus" atmosfære her hjemme:)



Så er det bare å håpe at denne mamman snart finner en anledning til å lufte tilbehøret litt da;)



Fin 1 Juni,

Klem


(Jeg sliter BIG TIME med bildeopplastningen om dagen, 
(macen min registrerer ikke minnekortet), og jeg prøver å finne ut av hvorfor...)



16 kommentarer:

  1. Fine sommer ting!
    Gleder meg til at du viser din ny stue!!

    Ønsker deg en super helg!
    Vicky

    SvarSlett
  2. Hei Kjersti, så fiiine sko. Disse kunne jeg jammen hatt selv. Nydelig i natur. Ser for meg disse er kule til jeans og hvit sommer kjole. Lekkert! God helg til deg, så fin collage du har laget med skrift også. Fin helg til deg!

    SvarSlett
  3. Stilig!
    Det bordet er så fint :)
    Anita på Ølen møbel er kjempe fin, og har virkerlig gjort butikken til en perle. Har du vært der?

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  4. Ja vi får håpe på litt sommer så vi får luftet sommertøyet litt, flotte var dine nykjøp. Og det bordet er bare på ønskelista skal jeg si....

    SvarSlett
  5. Ja vi håper på en lang, varm og deilig juni og juli måned. Ja gjerne frem til oktober for min del:)

    Alltid godt å få noen nye sommerklær å rusle i:))

    SvarSlett
  6. Love the scarf, love the shades, the shoes and the fringe. You rock!

    SvarSlett
  7. I love the shoes, they look comfortable too! Well, really it's all good.

    :)

    SvarSlett
  8. Hei!
    Dette var inspirerende sommer bilder:)
    Ha en strålende helg

    Klem Merete

    SvarSlett
  9. Oooh, så lekkert! Herlig med litt fint tilbehør til sommeren! Håper været blir slik at du får brukt det masse! ;-)

    Fin helg videre!
    :)

    SvarSlett
  10. Lekre bilder, deilig med litt nytt til sommeren! Bordet er bare vakkert! Gleder meg til å se bilder av den nye stuen, smil fra meg :)

    SvarSlett
  11. Härlig sommar inspiration!!! Kram *Alexandra***

    SvarSlett
  12. What a beautiful blog, I love your photography (found you via my paradissi).
    xoxo

    SvarSlett
  13. herlige detaljer, og anita i ølen har det meste :)
    favoritt butikken.

    henriette

    SvarSlett
  14. Så mye fint du har funnet.. Jeg ble helt forelsket i de sandalene der, så prøvde å få tak i de i Kristiansand, men uten hell :(
    Ta en titt på min blogg å få med deg flott give away! Ha en flott kveld videre..

    herligebarn.blogspot.com

    SvarSlett
  15. Hva heter den fonten der det står friday june 1 ?

    SvarSlett